• Ziet er wel lekker dreigend uit zo, sorry jongens, over minder dan zeven dagen gaan we allemaal dood

    Nee maar ff serieus waar issie voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ScribbleTheFox schreef:
    Waarschijnlijk zijn we het allemaal volgende week vergeten en dan schrikken we ons dood als we de nieuwe ''feature''' zien.

    Maar hoe kunnen we het nou vergeten met zo'n teller? (cool)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik weet wat het betekent!
    Ik denk dat de crew het ook weet maar ik durf het niet te zeggen.


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    SOPE schreef:
    Heule oude inactieve users eruit gooien zodat leuke usernames weer beschikbaar zijn. c:


    Dit !!!!!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geen idee wat, maar het werkt iig om het forum levendig te maken!

    Ik leer even een paar uur filosofie en er zijn honderd reacties bijgekomen!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Pas ontdekte ik iets. Trivia Quizzen. Volgens mij was het een bug en zou ik het niet moeten kunnen zien. Het werkte ook niet helemaal. Maar ik gok dat er Trivia Quizzen komen. Spoiler dit haha.
    Ergens deze week ging Rutger trouwens reageren op mijn reactie (die stond ergens bovenaan, dus vandaar denk ik), en ik kreeg steeds foutmeldingen. Nu ik hier over na denk had dat waarschijnlijk daar mee te maken.

    Wat ik denk, is dat er een grote verandering is, maar ik denk/hoop ook dat tegelijkertijd wat kleine bugs zijn opgelost zoals lijstjes die werken en plaatjes bij Stories enzo.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Muizlet schreef:
    Geen idee wat, maar het werkt iig. Om het forum levendig te maken!

    Ik leer even een paar uur filosofie en er zijn honderd reacties bijgekomen!


    Het werkt inderdaad om de forum levendiger te maken, maar ik weet nu echt wat die timer betekent.


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    aarvsogel schreef:
    Pas ontdekte ik iets. Trivia Quizzen. Volgens mij was het een bug en zou ik het niet moeten kunnen zien. Het werkte ook niet helemaal. Maar ik gok dat er Trivia Quizzen komen. Spoiler dit haha.
    Ergens deze week ging Rutger trouwens reageren op mijn reactie (die stond ergens bovenaan, dus vandaar denk ik), en ik kreeg steeds foutmeldingen. Nu ik hier over na denk had dat waarschijnlijk daar mee te maken.

    Wat ik denk, is dat er een grote verandering is, maar ik denk/hoop ook dat tegelijkertijd wat kleine bugs zijn opgelost zoals lijstjes die werken en plaatjes bij Stories enzo.


    oh (lowkey anticlimax) (lowkey verwacht)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 21:55 ]


    Heaven is a place that we all have

    aarvsogel schreef:
    Pas ontdekte ik iets. Trivia Quizzen. Volgens mij was het een bug en zou ik het niet moeten kunnen zien. Het werkte ook niet helemaal. Maar ik gok dat er Trivia Quizzen komen. Spoiler dit haha.
    Ergens deze week ging Rutger trouwens reageren op mijn reactie (die stond ergens bovenaan, dus vandaar denk ik), en ik kreeg steeds foutmeldingen. Nu ik hier over na denk had dat waarschijnlijk daar mee te maken.

    Wat ik denk, is dat er een grote verandering is, maar ik denk/hoop ook dat tegelijkertijd wat kleine bugs zijn opgelost zoals lijstjes die werken en plaatjes bij Stories enzo.


    Ik moet zeggen, beetje anti-climax dit. Ik zat echt te hopen op nieuwe codes hahah


    I just caught the wave in your eyes

    Jaos, vind ik ook wel een beetje. Het zag er een beetje simpeltjes uit. Maar ik weet ook niet of dat het is, I also hope for more!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    (what in hemelsnaam zijn triviaquizen?)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik denk dat die Timer iets met Rutger's verjaardag te maken heeft, Want Rutger's verjaardag is op 25 juni en die Timer komt als het goed is op die datum uit


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Wasikowska schreef:
    (what in hemelsnaam zijn triviaquizen?)


    Het was een soort van Quiz, in de vorm van de lijstjes die we nu hebben, maar het werkte niet helemaal dus ik weet het niet precies. Maarrrr..... volgens mij heb ik een linkje ervan opgeslagen..
    morgen even kijken of/waar ik die heb (:

    //
    Ik zal maar even melden voor de zekerheid; de (cool) smiley (met zonnebril) werkt niet. Klein onbelangrijk detail maar dat mensen weten dat er weer een hele kleine bug zit (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 7:31 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarvsogel schreef:
    (...)

    Het was een sportbroek van Quiz in de vorm van de lijstjes die we nu hebben, maar het werkte niet helemaal dus ik weet het niet precies. Maarrrr..... volgens mij heb ik een linkje ervan opgeslagen.. (cool)
    morgen even kijken of/waar ik die heb (:


    Sportbroek.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    (...)

    Sportbroek.


    Heh?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Eilandbaby schreef:
    Ik denk dat die Timer iets met Rutger's verjaardag te maken heeft, Want Rutger's verjaardag is op 25 juni en die Timer komt als het goed is op die datum uit



    Dit zou heel goed kunnen


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.