• Ik had het met mijn psycholoog over de situatie met mijn ex-beste vriend (zie mijn vorige topic) en ze zei dat ik waarschijnlijk teveel met hem praatte en dat iedere dag met iemand praten teveel is. Ik was het daar niet mee eens, en aan veel mensen waaraan ik het vroeg waren het met mij eens. Dus, quizlet, wat denken jullie? Is het raar?

    Is het raar?

    10.8% (4 stemmen)
     
    Ja

    89.2% (33 stemmen)
     
    Nee


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nee, ik vind zoiets niet raar, omdat ik het zelf ook nog wel eens doe.
    Ik moet wel zeggen dat het periodes zijn geweest en met verschillende mensen, maar zolang jij niet het gevoel hebt er last van te hebben, zou ik niet weten waarom niet.
    Man, met mijn ex heb ik gedurende de bijna hele relatie elke dag met hem gepraat, maar ik vond dat juist fijn.


    Stenenlikker

    Ik heb al jarenlang contact met een heel goede vriendin die ik hier op Q heb ontmoet en er is geen dag voorbij gegaan zonder enkele berichtjes. Het is net wat je wil en nodig hebt, denk ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het ook maar een vage redenering van je psycholoog.


    Queer zijn is gewoon alles

    dan ben ik heel erg raar loll


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan je oude topic niet eens terug vinden in het nieuwe design dus ik kan niet geheel antwoord geven want ik weet de situatie niet betreft ex-best vriend

    Ik denk dat iedere dag met iemand praten oké is al ligt het aan de onderwerpen. Praat je over problemen en negatieve dingen met hem dan zou ik zeggen probeer dat te beperken want door het erover te hebben ga je onbewust een stukje negatieve sleur in, alhoewel het ook juist helpt hoor.
    Als het vooral positief is zou ik zeggen, lekker doen. Ik heb een vriendin die gewoon regelmatig haar ei kwijt moet en dan vind ik het echt niet erg om elke dag elkaar te spreken, zeker omdat ik weet dat ze alleen is.

    Zoals ik al aangaf, ik weet niet je gehele situatie maar gezien je een psyscholoog heb ga ik ervan uit even dat je ergens mee zit wat heftig is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja, het is volkomen raar!
    Je mag maar drie keer in de week met dezelfde persoon afspreken en moet minimaal 5 vrienden hebben. Als je met hem afspreekt dan moet je sowieso thee en koekjes hebben en altijd op de bank zitten. Andere delen van het huis mogen niet en....

    Nee man, dat is niet raar, like wat de fuck. Als jij veel om diegene geeft, wat boeit het dan? Ik zie hier niets ongezonds. Fuck die domme sociale regeltjes, you do you.

    Hm ik denk dat het best kan iedere dag praten hoor net waar jullie je zelf goed bij voelen. Misschien bedoelt ze het meer als in als je elkaar zo veel spreekt dat er soms irritatie ontstaat juist omsat je zo close bent met elkaar. Wat dat betreft is wat afstand soms goed. Still, ben er van overtuigd dat mensen zelf moeten inschatten wat ze prettig vinden aan contact binnen een vriendschap, wat voor de ene te veel is is voor de ander normaal. Dus het statement van je psych lijkt me wat cru, maar het is wel zo dat veel contact soms voor spanningen kan zorgen.


    The truth is out there.

    Nee, ik vind het absoluut niet raar. Vreemd zeggen ook, van je psycholoog. Zij zal toch zeker ook wel elke dag met haar vriend/vriendin man/vrouw praten of appen, al is het om te vragen wat ze vanavond eten? Idk, ik vind het absoluut niet raar.


    We were the forever that didn't last

    Ik praat al jarenlang zo ongeveer 24/7 met Gladio, dus nee, ik vind het niet raar. :Y)


    Caution first, always.

    Ja. Jij bent echt abnormaal raar. (cat)

    ---

    Nah, but seriously. Je weet hoe ik dr over denk en dat ben ik nog steeds van mening.
    Als dr iemand abnormaal raar is, is het je psycholoog. :/

    But much hugs for you though. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat het belangrijk is dat je niet elke dag hóeft te praten, wanneer er is tussenkomt of er is een drukke dag, dat je het dan gewoon aan je voorbij kunt laten gaan. Dat je met elkaar praat omdat je aan elkaar denkt of iets leuks of iets minder leuks met die persoon wil delen, en niet omdat het moet. Zolang dat het geval is, lijkt mij het geen probleem!!

    Ik ben laatst ook 3 dagen bij een vriendin geweest en we hadden het super gezellig. Nu appen we elkaar wat minder, ook omdat we bezig zijn met andere dingen. Wellicht hebben we van de week weer wat spannende dingen om te vertellen en dan zullen we elkaar weer wat meer appen of bellen. Zo gaat dat gewoon!

    Wat IrishNailer zegt vind ik ook wel belangrijk om te onthouden!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Noct schreef:
    Ik praat al jarenlang zo ongeveer 24/7 met Gladio, dus nee, ik vind het niet raar. :Y)


    Ik vind dat wel heel raar eigenlijk dat jij mij de hele dag berichten stuurt hoor (cat) :>

    Maar nee, ik vind dat dus aboluut niet vreemd, ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat ik niet elke dag met Nokto zou praten. :W


    I'll see you on the dark side of the moon

    In eerste opzicht vond ik het erg merkwaardig van je psycholoog om dat te zeggen. Enkel is mijn vermoeden dat ze dit anders bedoelde dan hoe het eruit kwam. Er zit vast een reden achter waarom zij dit gezegd had, echter had ze er geen uitleg over gegeven (voor zover ik weet) waardoor je een onduidelijke situatie creëert. De volgende keer naar de waarom vragen en dan je mening daarop baseren, dan voorkomt het zulke vervelende situaties.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, je bent niet abnormaal. Je hebt toch nood aan sociaal contact en vrienden zijn de mensen die daar net voor dienen.
    Misschien had je gewoon pech hier dat de vriendschap op den duur maar van één kant kwam en dat hij zich ergerde om te veel te moeten luisteren en wilde hij ruimte? Misschien dat ze het zo bedoelde.
    Daarmee wil ik nu niet zeggen dat er iets mis is met jou of dat je iets abnormaal gedaan hebt. Je bent niet raar of zo. Het is doodnormaal om met je vrienden te willen spreken. Het zal wel iets in hem geweest zijn. Niet iets aan jou. Ik vind het onbeschoft en niet bepaald loyaal om vrienden te dumpen bij de eerste de beste kleine ergernis waar je nooit over hebt gecommuniceerd tegen haar. Als hij zich zo ergert en je ineens dumpt was hij vast wat vals en misschien nooit je echte vriend. Het doet pijn en is verwarrend, ik snap dat je ermee zit. Je psychologe heeft misschien een punt dat je misschien een bijdrage hebt (niet schuld, gewoon bijdrage), maar als hij dat niet communiceert... dan kun je het ook niet helpen/weten. Het kan dat hij zich ergerde zonder dat het objectief mis is, want zoals je ziet, tonnen mensen zouden geen problemen hebben dat je erg veel stuurt en zouden het normaal vinden.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2018 - 12:12 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat een bullshit zeg
    Mijn beste vriend en ik praten elke dag wel (via messenger of als we elkaar zien.) al is het maar wat taggen in memes lol
    Soms zeggen we meer dan anders ok, maar toch. Als je goed overeen komt met iemand is dat niet too much lijkt me? Mijn beste vriend en ik hebben wel een heel uitzonderlijk goede relatie lijkt mij. We zitten echt op dezelfde golflengte en hebben amper woordenwisselingen gehad in die 7 jaar (eig gewoon kritische discussies dan haha)
    Dus het hangt miss af van de relatie. Als je al eens ruzie gehad hebt met die persoon of hij doet afstandelijker, dan is elke dag miss wel too much.


    A to the Z