• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Echt een geweldige username! Verder ben je echt al een goede mod geworden! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind je profil, je signatur en je profilbild mooi. Ook denk ik ben je een geweldige persoon!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2018 - 22:01 ]


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Ik vind je verhaal echt toffer dan ik had verwacht. Echt heel goed geschreven, ik vind het niet eens moeilijk dat het Duits is.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Liefde voor jouw username!
    Hij doet me denken aan een dorp vlakbij waar ik woon, haha. :b

    Je bent een mooi persoon van binnen en van buiten! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Wauw :O Je profiel is zo prachtig <3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Door jouwe vriendelijkheid heb ik mijne Duitse story begonnen! (typing)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2018 - 17:53 ]


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Je profielfoto is geniaal.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het is een tijd geleden dat we mekaar hebben gezien, maar ik vond je een ontzettend gezellige en aardige meid en ik hoop je nog een keer te kunnen meeten ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik vind je username en profielfoto echt lit! (:

    Ik vind je smaak in series top I mean gotta love game of thrones :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je geeft lieve complimenten hier! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Het is altijd hartstikke leuk met jou! Je bent zo'n lieve meid. Echt een fantastisch persoon vanbinnen- en vanbuiten. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolandaaaaaaaa! We hadden elkaar al kunnen ontmoeten, maar helaas (no_chears) Maargoed, zeg nooit nooit. ^^
    Anyways, wilde je even laten weten dat ik je ontzettend lief vind en al uitkijk naar wanneer we een keer gaan meeten. En alle foto's van de hondjes die ik voorbij zie komen van je adsfksjdf so cute. :'D

    Laura je bent echt geweldig aardig voor iedereen en altijd een verademing op het forum :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.