• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Ik denk niet dat ik jou goed ken, maar je bent wel ontzettend actief op deze website, en dat alleen al verdiend eeuwige roem!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik ken je niet heel goed maar ik zie je username altijd overal uit poppen en je bent gezellig op het forum. Je hebt ook echt een mooie naam!


    The truth is out there.

    Veerle je profiel is echt goals and also you're gorgeous joe.


    What’s tasty in Busan?

    Je bent altijd zo lief, en staat zo klaar voor anderen! Je doet zo erg je best en verdient zoveel geweldige dingen <3


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Je komt erg lief over!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind dat je altijd hele leuke usernames hebt :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    AWESOME USERNAME!

    Oeh ik hou van je profiel, het is veel maar heel mooi in elkaat gezet!


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Je straat zoveel warmte uit.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    De quotes op jouw profiel zijn zo ontzettend mooi en jij bent ook een ontzettend mooi mens!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind dat je altijd heel herkenbaar bent aan je usernames, je maakt er echt een persoonlijkheid van en dat is tof.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Om het even op Q te houden; heel erg leuk dat je zo'n aanwezige user bent en dat je in veel topics te vinden bent! ^^ En natuurlijk dat je topics start waardoor de boel in leven blijft hehe.

    Naamgenoot, je weet dat ik jou helemaal geweldig vindt <3 Je bent zo'n actieve Q-er en je schrijfstijl is zo aangenaam en leuk, i love it.


    A to the Z

    Hehe, maar jij bent ook geweldig! Je bent echt een schat van een meid en ik hou van onze emails dat we naar elkaar sturen. En je kan ontzettend goed schrijven! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik bewonder je ambitie voor David Bowie echt heel erg ! Je weet er zo veel over en dat vind ik echt tof om te lezen weer elke keer ^^

    Edit (ik was te laat)

    Ik vind jou een hele aardige verschijning op Quizlet, je hebt ook altijd hele mooie usernames !!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 19:52 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.