• Na heeeeeeel lang heb ik dan toch eens een andere naam en veel mensen zouden me dus niet meer herkennen omdat mijn profiel en de rest ook veranderd is, daarom het topic. whoops.

    Maar yes, tentación als in temptation in het spaans want ik pak altijd spaanse woorden. (Ido = gone)
    (xxxtentacion blijft ook een van mijn favoriete artiesten ooit dus geinspireerd door hem

    Als ik het beu word ga ik terug naar ido want dat is toch echt wel mijn favoriete username. En om het topic relevant te houden, wat is jou favoriete username geweest tot nu toe?

    Oh, en gebruikt er nog iemand een andere taal voor zijn usernames?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2018 - 1:09 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Hmm lastig, ik word mijn usernames namelijk vrij snel beu (daarom verander ik ze ook vaak)... Sappho, Mamilapinatpai, Afterlife, Incroyable vind ik o.a nog steeds wel mooi tho (:

    De meeste usernames die ik gebruik zijn of iets Engels of achternamen van mensen die ik tof vind (Sappho, Healy, Eyndius, Cordero etc). Heb ook veel username regrets tho...
    Capodistria komt uit het Italiaans tho en is de Italiaanse naam voor Koper (een stad in Slovenië, aan de grens hebben steden 2 namen, een Sloveense en een Italiaanse). Het betekent Kaap van het Schiereiland.

    Ik vind je username heel vet tho (:


    I just caught the wave in your eyes

    Love je username (:

    Mn all time favs zijn Lucens (soort van gelijknamige betekenis aan mn echte naam en t klinkt vet mooi (en her is een stad in Zwitserland))en Ada (een personage van mij haha) (:

    Ik baal btw wel een beetje van mn huidige username omdat het dus de naam van mijn favoriete lied is maar her dus echt heel emo klinkt hah. Dat had ik niet doordacht


    i wanna die with you once or twice.

    Oeh, leuke username!!

    Sinds ik GM heb wissel ik wel vaker van username dan eens per maand, natuurlijk. Behalve als ik er een heb die ik te leuk vind om dan te wisselen. Mijn favorieten tot nu toe, zijn Sombra (favoriete character uit de game Overwatch); Paladin (Dit is een hint naar ÉN Fallout 4 - Paladin Danse & Voltron: Legendary Defender); Terroriser (Favoriete gamer YouTuber); Leith (De achternaam van een van mijn favoriete artiesten, namelijk Remington Leith van Palaye Royale); Phimister (De achternaam van Negasonic Teenage Warhead (uit Deadpool/x-men comics); en Izunia (De achternaam van de antagonist uit de game Final Fantasy XV).


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Like your username!

    Mijn huidige username betekent in het Arabisch ‘schattig’ — maar later kwam ik dus erachter dat het ook in het Frans ‘munitie leveren’ betekent :W

    Mooie naam! 😙

    Mijn favoriete username is denk ik mijn huidige. Het betekent robijn in het Duits.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat een leuke username!
    Mijn favorieten zijn probably Zon, Conan en Polar? Back in the days lol.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oeh nice!

    Ik gebruik ook wel eens andere talen. Zo heb ik Engels, Grieks en Elfish gebruikt in mijn usernamen.
    Ik denk dat Baneful, GrandR, 1832 en Montparnasse enkele van mijn favorieten zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mooie username!

    Mijn favoriet is toch wel mijn huidige username (:


    We were the forever that didn't last

    Mijn huidige is toch wel m'n fave.
    Miijn usernames zijn altijd in het Engels, maar ik heb ook ooit een Franse gehad


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ah nice!

    Mijn faves zijn vooral Kingston, Martinez, Benzo & mijn huidige.
    Helaas heb ik ook van heel veel usernames spijt. :W


    Life is a beautiful struggle