• Hallo iedereen! Ik merkte dat er nog geen WK-topic was, dus ik heb het dan maar aangemaakt (; Ik zal proberen hier alle informatie in te zetten die ook maar iets te maken heeft met het WK, en jullie mogen me hier zeker bij helpen! Vertel me ook voor welk land je supportert, dan plaats ik het bij in dit topic!



    Het topic is nog in aanbouw, maar ik ben er volop mee bezig!

    Groepsfase

    Groep A:

    Rusland
    Saudi-Arabië
    Egypte

    Uruguay


    Groep B:

    Portugal
    Spanje

    Marokko
    Iran



    Groep C:

    Frankrijk
    Australië
    Peru

    Denemarken


    Groep D:

    Argentinië
    IJsland
    Kroatië
    Nigeria


    Groep E:

    Brazilië
    Zwitserland

    Costa Rica
    Servië



    Groep F:

    Duitsland
    Mexico
    Zweden

    Korea


    Groep G:

    België
    Panama
    Tunesië

    Engeland


    Groep H:

    Polen
    Senegal

    Colombia
    Japan



    Achtste finales:
    Frankrijk - Argentinië
    Uruguay - Portugal
    Spanje - Rusland
    Kroatië - Denemarken
    Brazilië - Mexico
    België - Japan
    Zweden - Zwitserland
    Colombia
    - Engeland


    Kwartfinales:

    Uruguay - Frankrijk
    Brazilië - België
    Rusland - Kroatië
    Zweden - Engeland


    Halve finales:

    Frankrijk - België
    Kroatië - Engeland


    Kleine finale:

    -


    Finale:

    -



    Supporters:

    Orville: België
    ArabelIa: Duitsland / Polen
    Fonollosa: Colombia / Marokko / Spanje / Portugal
    JMB: België / Engeland
    Cortes: Duitsland / Brazilië / Frankrijk
    Ossa: België
    Derks: Duitsland
    Wervelwind: Duitsland / Spanje / België
    EdensGate: Duitsland
    Frodo: België
    ido: België / Spanje / Duitsland
    Seasons: Egypte
    OosterEiland: België / IJsland / Kroatië / Duitsland
    Mondler: België
    Altomare: België / Duitsland / Engeland
    Virtues: Engeland / België

    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 20:50 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Scheidsrechter overduidelijk voor Frankrijk, en die Mbappé op het einde... Hoe onsportief was dat?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Blij dat ik toch niet de enige ben met die mening (‘:
    Ew ew ew, ik ben zo gefrustreerd nu. We hebben zeker het laatste uur echt wel mooi gespeeld en ik had het ons zoooo hard gegund, maar de Fransen waren echt kut.
    In elk geval mogen wij wel trots zijn op ons team, vind ik.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mondler schreef:
    Blij dat ik toch niet de enige ben met die mening (‘:
    Ew ew ew, ik ben zo gefrustreerd nu. We hebben zeker het laatste uur echt wel mooi gespeeld en ik had het ons zoooo hard gegund, maar de Fransen waren echt kut.
    In elk geval mogen wij wel trots zijn op ons team, vind ik.


    Nu hoop ik oprecht dat Kroatië wint van Engeland, en zo wereldkampioen wordt. En dat België natuurlijk wint van Engeland in de troostfinale (;


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik vond either way die scheids een beetje tam, in de eerste helft liet hij heel veel liggen vond ik.

    Ik vond in de 1e helft Hazard wel top notch, maar 2e helft waren die hakjes/acties van Mbappé wel echt prachtig, tbh. En die kopbal van Umtiti was mooi, en die reddingen van Lloris waren echt damn. Jammer wel van dat rekken en de 1e helft geef ik aan België, maar 2e helft vond ik mweh


    I just caught the wave in your eyes

    Wow, ben ik blij zeg dat jullie de mening delen dat die scheids echt partijdig was voor Frankrijk. Telkens wanneer de Belgen opkwamen werd dat spel gewoon stilgelegd? Vind dat wel een beetje sneu zeg. En de Belgen maar gele kaarten krijgen voor stomme dingen :/
    Frankrijk speelde wel goed, maar ik vond het best wel irritant dat ze zo dicht op de Belgen zaten. Langs de ene kant is dat wel goed gespeeld natuurlijk, maar langs de andere kant gaat de bal dan moeilijk rollen i guess hahaha
    Nou ja, ik weet iig wel wat ik morgen ga moeten doen op het werk. Alle supportertenues opplooien en op stock leggen voor volgend jaar haha.
    Ik hoop dan dat we toch nog derde plaats halen. Sowieso zijn we al winnaars tov vorig wk! Volgend wk belooft!


    A to the Z

    Meh, ik had gehoopt dat mijn gevoel verkeerd zat. Ik denk dat Frankrijk het WK gaat winnen.

    Kinderachtig hoe die ene de bal nog wegschopte toen België die mocht ingooien.

    Chadli moest wel vroeger gewisseld worden. :S in de andere matches die ik heb gezien vond ik hem goed, maar wtf had die vandaag?? Hij heeft ie een paar keer zowat naar de Fransen geschopt. En in het algemeen speelde België vooral na de tweede helft wat minder, ze waren trager.. Jammer.

    En ik ben er ook mee eens dat de scheidsrechter precies duidelijke fouten door Frankrijk door de vingers zag.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Meh, ik had gehoopt dat mijn gevoel verkeerd zat. Ik denk dat Frankrijk het WK gaat winnen.

    Kinderachtig hoe die ene de bal nog wegschopte toen België die mocht ingooien.

    Chadli moest wel vroeger gewisseld worden. :S in de andere matches die ik heb gezien vond ik hem goed, maar wtf had die vandaag?? Hij heeft ie een paar keer zowat naar de Fransen geschopt. En in het algemeen speelde België vooral na de tweede helft wat minder, ze waren trager.. Jammer.

    En ik ben er ook mee eens dat de scheidsrechter precies duidelijke fouten door Frankrijk door de vingers zag.

    Chadli speelt normaal links en nu stond hij rechts. Niet de beste keuze volgens mij. Ik denk dat Martinez beter vanaf het begin Mertens had ingezet.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Etna schreef:
    (...)
    Chadli speelt normaal links en nu stond hij rechts. Niet de beste keuze volgens mij. Ik denk dat Martinez beter vanaf het begin Mertens had ingezet.


    Ja, het feit dat Mertens niet vanaf het begin stond vond ik echt banaal. En die late wissels, echt wtf.


    A to the Z

    Ik had ook sowieso Carrasco en Mertens in plaats van Dembélé en Chadli in de basis geplaatst, en dan Chadli in de tachtigste minuut gewisseld om nog een laatste snelheid erin te brengen, maar ja...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Wow, nu ik die fout op Hazard terugzie, frustreert het me nog meer. Die scheids stond er echt drie meter van af, i just don't get it.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Etna schreef:
    Wow, nu ik die fout op Hazard terugzie, frustreert het me nog meer. Die scheids stond er echt drie meter van af, i just don't get it.

    Same, echt same. Nu ja, in elk geval is het ergens ‘beter’ dat we zo verliezen dan dat we vreselijk slecht hadden gespeeld, idk. Oké dat klinkt verkeerd maar ik bedoel eerder dat ik vind dat er de Rode Duivels niet veel te verwijten valt en dat ze hun uiterste best hebben gedaan.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ach het was toch weer lekker mooie actie van Vertonghen dabei hahahaha
    Ik vraag me echt af of we nog derdes zullen worden. Iets zegt me dat we vierdes worden tho


    A to the Z

    Orville schreef:
    Scheidsrechter overduidelijk voor Frankrijk, en die Mbappé op het einde... Hoe onsportief was dat?


    Hoe je belachelijk maken voor heel de wereld. :') Echt een drol, meer kan ik er niet van zeggen. En die scheids was precies een Fransman.

    Voor nu ben ik even oprecht verdrietig. Ik gunde het ze zo zo hard. Ze hebben mijn hart echt gewonnen dit wk. <3 Ze zijn gewoon zo'n ploeg die je niet kan haten.

    Nog even over het hele wk verloop: onze verdediging is er met Kompany wel echt op vooruit gegaan vind ik.

    En dan ga ik nu in een hoekje wenen. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hoe je belachelijk maken voor heel de wereld. :') Echt een drol, meer kan ik er niet van zeggen. En die scheids was precies een Fransman.

    Voor nu ben ik even oprecht verdrietig. Ik gunde het ze zo zo hard. Ze hebben mijn hart echt gewonnen dit wk. <3 Ze zijn gewoon zo'n ploeg die je niet kan haten.

    Nog even over het hele wk verloop: onze verdediging is er met Kompany wel echt op vooruit gegaan vind ik.

    En dan ga ik nu in een hoekje wenen. :c


    Echt, vanavond vind ik dat de verdediging het best gespeeld heeft.
    Uiteindelijk is Frankrijk ook maar met één doelpunt gewonnen, dus we hebben het helemaal niet zo slecht gedaan.
    Ik ben ook wel verdrietig. Het is oprecht zo een leuk team.


    A to the Z

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hoe je belachelijk maken voor heel de wereld. :') Echt een drol, meer kan ik er niet van zeggen. En die scheids was precies een Fransman.

    Voor nu ben ik even oprecht verdrietig. Ik gunde het ze zo zo hard. Ze hebben mijn hart echt gewonnen dit wk. <3 Ze zijn gewoon zo'n ploeg die je niet kan haten.

    Nog even over het hele wk verloop: onze verdediging is er met Kompany wel echt op vooruit gegaan vind ik.

    En dan ga ik nu in een hoekje wenen. :c

    Mbappé = grootste drol van het WK :W
    Het had waarschijnlijk niets veranderd als hij het niet had gedaan, ik snapte echt niet waarom hij zichzelf even zo belachelijk moest maken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.