• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuk die bijpassende gif! :)

    Nu ik er zo over nadenk, is er geen handigere manier om een dekbed in een dekbedovertrek te krijgen? Kijk dekbed erin stoppen en bij de punten pakken lukt, maar om hem daarna mooi gelijk verdeeld in het dekbedovertrek krijgen is een rotklusje. Eerst de bovenkant de punten, dan schudden en dan de onderkant en dan schudden. Maar dat moet toch makkelijker kunnen?


    Physics is awesome

    😈


    26 - 02 - '16

    Lol, leuk idd die bijpassende gif. :’)


    Ugh, eenmaal thuis verveel ik me weer. Ondanks ik een superfijn weekend heb gehad.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hahaha stiekem zat ik ook echt te wachten op 666 :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aaah, vandaag had zo'n mooi momentje. Toen die jongen Ezio's family op de piano begon te spelen, was ik net mn viool aan het uitpakken, dus toen ik klaar was ging ik meespelen. En het klonk zoooo leuk ^^


    Stenenlikker

    Nog twee uur en vierendertig minuten.


    Wat doe ik hier eigenlijk nog?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yehhhh this was a good idea.


    The truth is out there.

    Ieks


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    i just earned enough money to buy myself that ipad
    omg im so proud of myself rn


    A to the Z

    Ik ben zo ontiegelijk zenuwachtig voor volgende week zondag. Het is niet grappig meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fielding schreef:
    666. _O_

    Ik ben blij dat Dikkie zo aanhankelijk naar me is sinds ze in de woonkamer is. Heb ik wel even nodig. Knuffels en liefde. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    666. _O_

    Ik ben blij dat Dikkie zo aanhankelijk naar me is sinds ze in de woonkamer is. Heb ik wel even nodig. Knuffels. ❤


    Ook knuffels vanuit het niet zo heel verre Oosten :) (heart2)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuk dat alles wat in de sale is, ook bij het sale gedeelte staat maar niet heus. Als je dan toch dingen in prijs verlaagd, laat dan alles zien in het sale gedeelte. Als ik geen reclame had gekregen hier, had ik dus nooit geweten dat precies dat ook in de sale was. Jammer dit.


    Physics is awesome

    Impulsief besluit om een nieuwe bril te kopen. Whoohoo. Come to mama baby come to mama. I need a change, en ik kan niet mn hele gezicht veranderen dus dan maar m'n bril en hopen for the best gewoon lel.


    The truth is out there.