• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Taart voor mama d'r verjaardag is geregeld. Nu hopen dat ze tegen die tijd niet zelf ook een taart besteld, anders moet ik het vertellen en is de verrassing weg. Cadeau heb ik ook al.


    Physics is awesome

    Nadeel aan Deense serie kijken, als je afgeleid raakt door je telefoon heb je geen idee meer waar t over gaat. 😂


    The truth is out there.

    HET IS ZOOOO WARM en ik kan geen raam open zetten want dan vliegen er wespen naar binnen :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Etna schreef:
    HET IS ZOOOO WARM en ik kan geen raam open zetten want dan vliegen er wespen naar binnen :/

    Ik weet niet of het over je slaapkamer oid gaat, maar bij de Action verkopen ze van die pakketjes waar je heel makkelijk een hor mee kan maken die je zelf op maat kan knippen en kan ophangen met een soort klittenband dat ook geen resten achterlaat op je kozijn. Het is echt mijn leven aan het redden deze zomer. ^^


    Caution first, always.

    Kan het ook een keer goed met mij gaan? Als er mentaal iets niet aan de hand is gaat het fysiek niet en ik ben er klaar mee.


    This ain't no place for no better man.

    Ik weet het, we gaan morgen weg. Maar alsjeblieft, maak me niet gek met je zenuwen. Ik heb al genoeg aan mijn lichte vliegangst en dat het de eerste keer is dat ik hiermee reis.
    En dan gaat je mobiel ook nog updaten terwijl je dat niet wilt. (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik haat het zo als ze vragen hoe het me gaat. Wat denk je, ik heb net te horen gekregen dat ik minimaal 3 weken opgesloten zit op een plek waar ik echt niet wil zijn. Hoe denk je dat ik me voel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben zo klaar met mensen. Als het je geen flikker boeit wat ik zeg dan zeg je dat en ga je niet van die kut reacties geven for fucks sake


    This ain't no place for no better man.

    'She is tolerable, I suppose, but not handsome enough to tempt me.'

    And yet eventually you still marry her, Darcy. (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik mis de Zwarte Cross // de cross, de gezelligheid, de liefde, de motoren, de muziek, de Nozem, de onzin, het bier, het dansen, het lachen, het stofhappen. God, wat was het prachtig. #levenvóórdedood


    WTF IS DEZE FILM? HAHAHAHHA


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik mis de gezelligheid van gisteren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hoop zo dat dit warme weer gauw ophoud, ik kan het niet meer aan D:


    Life is a beautiful struggle

    Als het echt 40 graden wordt volgende week dan gaan dat de verschrikkelijkste dagen ooit worden voor mij. Deze hitte kan ik al amper aan...


    26 - 02 - '16

    Even... rust :')
    Gelukkig zal dat de komende dagen wel beter zijn


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt