• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Clapton schreef:
    (...)

    Ook knuffels vanuit het niet zo heel verre Oosten :) (heart2)


    Lieflief, dankjewel! ❤
    Much hugs for you as well though. 🌷


    lolol ik had net gequoted ipv bewerkt. Dan nu de foute post verwijderd hahah. Best chill dat dat tegenwoordig kan. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Holy shit tot half drie wakker moeten blijven vannacht en er om kwart voor acht smorgens weer uit.
    Kill me please. 😵


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    And another bombshell entered. Wat een verrassing, mijn leven kan nooit eens rustig of normaal zonder gigantische tegenslagen.. ):


    26 - 02 - '16

    Vind het echt zo stom dat veel van mijn vriendinnen of mensen uit mijn jeugd nu allemaal een relatie hebben en gaan samenwonen en een toekomst op gaan bouwen met iemand en ik kan niet eens een tweede date voor elkaar krijgen met iemand die ik leuk vind. Godver. Het zal de leeftijd wel zijn 😑

    Verslaafd aan een Turkse serie. Thanks mom and dad. Nog even en ik kan Turks praten met mijn vader. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Tja meid, die zag ik aankomen. Tja. En het zou me niet verbazen als het weer slecht gaat.


    Ik wil een tuin vol egels

    Papa en mama uitgezwaaid!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    why am i so salty every monday morning


    Life is a beautiful struggle

    Zo. Ik ben freaking moe.
    En wtf waarom is dr een kerngezonde pup terug ipv een zieke? Maf dit. Maar goed, blijkbaar hebben die mensen dusdanig weinig hondenvertand dat ze naar déze mensen niet weer heen gaat. Ik vind t best.

    Maar pffff, ik wil slapen. 😵


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yas geen studie en advies meer. Q en lezen all day.


    Life is a beautiful struggle

    De pre workout workout is vermoeiend. *ploft op bed*


    The truth is out there.

    ho shit how i missed reading


    Life is a beautiful struggle

    Not feeling this site anymore.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nooit geweten dat ze op scholen de diploma boekjes zelf moeten vouwen. Wat een ruk werk.


    Life is a beautiful struggle

    Lol ik denk nog steeds iedere dag aan je, zelfs op de meest onmogelijke momenten. Liefde wordt op een gegeven moment zo eng als je je hart weg blijft geven aan mensen die hem steeds laten vallen. Het zijn net kindjes op het strand die een schelp vinden die veel mooier is dan dan degene die ze in hun hand hebben. Die schelp die eerst zo speciaal was wordt zonder tweede gedachte terug in het zand gedropt voor die nieuwe, mooiere, grotere schelp.