• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Pff, wie haat stakingen nu niet.. Ik ben ook weer echt moe en moet straks voor langer dan een uur, anderhalf uur of als het tegenvalt 2 uur op de baan..

    Als ik nu vertrek, zou ik een uur te vroeg zijn volgens de GPS, maar als ik wat later vertrek kan het ineens vol file zitten. Je weet niet hoe de verkeerssituatie straks zal zijn. Jammer dat ik niet een uurtje een dutje kan doen op het werk. :’)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 7:46 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Motivation has currently reached an all time low. Waarom flik je me dit nou altijd, net wanneer het goed gaat.


    The truth is out there.

    Oof wat te doen met mijn haar


    This ain't no place for no better man.

    I can do this, how hard can it be?


    26 - 02 - '16

    Ik ben altijd ontzettend blij dat ik biseksueel ben en ik hou van de enorme keuze in mensen die je dan hebt, maar soms is het zo adlkfjdklfjkewf

    Ik ben op dit moment aan het praten met een hele charmante, uitdagende jongen die mij echt uit mijn schulp zou kunnen trekken. Maar ook met een heel lief meisje die zo supportive en adorable is die heel veilig voelt. Het is net zoiets als kiezen tussen een kat of een hond, ze zijn allebei geweldig op hun eigen manier.
    En dan is er nog de kwestie dat ik panisch word van het idee dat ik een relatie zou krijgen terwijl ik nog steeds diep vanbinnen wacht op jou

    Can my mom just please stop complaining?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rant in 3 2 1

    Dan geef je een BBQ, dan zeg je van tevoren dat je mensen een tikkie gaat sturen, dan pakt het wat duurder uit dan verwacht, en dan ga je klagen? ' hier heb ik niet van gegeten, hier heb ik niet van gedronken, hoezo hoeft hij niet te betalen? ik vind dit niet zo netjes van je. volgende keer moet je het wat anders aanpakken. ik heb dit betaald, dus dan kun je het er toch gewoon aftrekken?'
    BITCH we hebben het over ELF EURO. elf euro - waarom doe je zo fucking skeer. en als ik alle shit waar jij niet met je tengels aan hebt gegeten er af haal, je het nogsteeds niet goed vind? MAAR MIJ VERVOLGENS WEL TIKKIES GAAT STUREN EN VERWACHT DAT IK DEZE BETAAL, TERWIJL JIJ MIJ NIKS BETAALD? rot op, serieus.
    ik ben zo ontzettend klaar met dat eindeloze skeere gedrag en het gezeik over geld. leave me alone.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Aaaargh, bijna niemand heeft een draaiboek gemaakt voor zomerkamp en ik kan dit gebrek aan overzicht en structuur echt niet aan :C


    Stenenlikker

    Ik vind het zo kut dat ik weer eens de enig bent die ergens verantwoordelijkheid voor neemt.
    Waar er 2 beef hebben zijn er ook 2 schuld imo.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2018 - 0:26 ]


    Making Quizlet great again.

    Omg het is me gewoon gelukt! Geslaagd voor m'n rijbewijs zonder ingrepen, op-, of aanmerkingen. Nailed it!!!


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    Omg het is me gewoon gelukt! Geslaagd voor m'n rijbewijs zonder ingrepen, op-, of aanmerkingen. Nailed it!!!


    Gefeliciteerd!! 🎉 🚗.

    OTOFT: vanavond even lekker weg en maten op laten nemen voor mn middeleeuwse jurk. Yay 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McSteamy schreef:
    Omg het is me gewoon gelukt! Geslaagd voor m'n rijbewijs zonder ingrepen, op-, of aanmerkingen. Nailed it!!!

    Gefeliciteerd!! *O*


    Life is a beautiful struggle

    Fielding schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!! 🎉 🚗.

    OTOFT: vanavond even lekker weg en maten op laten nemen voor mn middeleeuwse jurk. Yay 😊


    Dankje 😃


    26 - 02 - '16

    Veerle en marktplaats: Laat ik deze persoon optimaal stalken op zowel telefoon als via berichten want I gotta catch 'em all en het liefst 5 minuten geleden nog. #INEEDTHATCHAIR #DESIGNKLASSIEKERCOMETOMAMA


    The truth is out there.

    Wanneer je altijd met het ov moet en dan ineens keuze hebt in wie je op komt halen :W #luxeprobleem


    Life is a beautiful struggle