• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Uuugh, kutvliegen. Gelukkig zijn die er kennelijk amper in Finland aanwezig. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als het van de FIFA afhangt, was het dit WK de laatste keer dat supporters hun favoriete WK-babe mochten kiezen. Om de strijd tegen seksisme aan te gaan, heeft de FIFA aan televisieomroepen gevraagd om te stoppen met het inzoomen op schaars geklede vrouwen in het publiek. “Een zéér goed initiatief”, vindt de Vrouwenraad in ons land. “Want seksisme in de stadions is nu een groter probleem dan racisme.”
    Echt goed dat FIFA dit heeft gedaan. Ik vond het niet oké om lijstjes te zien van "mooiste WK-babes" per land. Net zoals dat gedoe met Axelle een paar jaar geleden. Dat meisje werd ongewild geviseerd en kreeg huwelijksaanzoeken van onbekende mannen? Ze was AMPER 17, bah! Het gaat toch om de voetbal, niet om wie er sexy aanwezig is? Maar goed, hopelijk zal het tegen de volgend keren veel minder zijn hierdoor.


    Ik wil een tuin vol egels

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Dat is echte witchcraft. Je profiel is goals af weer omg <3 *o*
    why thank you
    het is nog niet af though. Crisis haha

    -_- Ik moet ergens heen bellen met 0 info over die contactpersoon en druk zetten bij hen dat het vandaag nog gedaan wordt. Lol, ik snap wel dat ze dit niet leuk vinden omdat ze zelf niet weten wie die contactpersoon was. Oké, laat dit een les voor je zijn dat je volgende keer wel wat gegevens vraagt van die persoon, want dat ik iets moet regelen terwijl zij niet weten/niet kunnen vinden waarover het gaat omdat we zelf de info niet hebben.. Dat gaat gewoon niet en is vervelend voor mij en die anderen aan de lijn. :') Wedden dat het zo blijft staan vandaag.


    Ik wil een tuin vol egels

    Bbq'en joejoe


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oke dus jij nodigt meer en meer mensen uit om mee te gaan, en uiteindelijk moet ik chauffeurtje gaan spelen en extra rijden, omdat je zelf gewoon elke keer weer te lui bent om te rijden?
    *zucht*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Oke dus jij nodigt meer en meer mensen uit om mee te gaan, en uiteindelijk moet ik chauffeurtje gaan spelen en extra rijden, omdat je zelf gewoon elke keer weer te lui bent om te rijden?
    *zucht*


    Je kan toch ook die persoon zelf laten rijden?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Je kan toch ook die persoon zelf laten rijden?


    Ik kan je verzekeren dat hij dat niet zal doen. Hij is liever lui dan moe en "durft" niet in mijn auto te rijden in de angst hem kapot te rijden. Zegt ie. Hij laat zich liever rond rijden dan dat hij zelf moet rijden. Een super irritant trekje die hij helaas wel vaker laat zien.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    (...)

    Ik kan je verzekeren dat hij dat niet zal doen. Hij is liever lui dan moe en "durft" niet in mijn auto te rijden in de angst hem kapot te rijden. Zegt ie. Hij laat zich liever rond rijden dan dat hij zelf moet rijden. Een super irritant trekje die hij helaas wel vaker laat zien.


    Andere plannen maken zodat je niet hoeft te rijden? _O_


    OTOFT: muuhhh, ik wil puppies van Dikkie! :C ze is allang uitgerekend. 😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    (...)

    Andere plannen maken zodat je niet hoeft te rijden? _O_


    OTOFT: muuhhh, ik wil puppies van Dikkie! :C ze is allang uitgerekend. 😅


    Nou kijk, we gaan dus met zijn allen naar de efteling. We hebben ein-de-lijk (na 3 maanden discussiëren) een datum maar we gingen van 4 man ineens naar 8 man (als het niet meer is)
    Opzich geen probleem want ik vind het wel gezellig, maar hij schuift alles op mij en mijn vriendin af en geeft zelf niet veel terug. We hebben echt een soort haat-liefdes vriendschap met hem haha

    //
    Ik hoop dat deze shampoo zal helpen want deze jeuk is echt niet leuk meer..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    En ik heb mijn nieuwe levensmotto gevonden. :W


    Queer zijn is gewoon alles

    Girlicious schreef:
    (...)

    Ik kan je verzekeren dat hij dat niet zal doen. Hij is liever lui dan moe en "durft" niet in mijn auto te rijden in de angst hem kapot te rijden. Zegt ie. Hij laat zich liever rond rijden dan dat hij zelf moet rijden. Een super irritant trekje die hij helaas wel vaker laat zien.


    Ik kan begrijpen dat het irritant is, misschien toch met hem erover hebben?


    Physics is awesome

    dit is echt het eerste jaar waarbij ik gewoon at a loss ben over hoe ik mijn valies moet maken
    ik heb het gevoel dat ik lijk de helft van wat ik mee moet hebben gewoon vergeet


    A to the Z

    Girlicious schreef:
    (...)

    Nou kijk, we gaan dus met zijn allen naar de efteling. We hebben ein-de-lijk (na 3 maanden discussiëren) een datum maar we gingen van 4 man ineens naar 8 man (als het niet meer is)
    Opzich geen probleem want ik vind het wel gezellig, maar hij schuift alles op mij en mijn vriendin af en geeft zelf niet veel terug. We hebben echt een soort haat-liefdes vriendschap met hem haha

    //
    Ik hoop dat deze shampoo zal helpen want deze jeuk is echt niet leuk meer..


    Ooh! Efteling klinkt goed though, have fun! ^^
    Maar dat is niet zo tof van hem. Wellicht met hem praten en eventueel waar je ouders bij zitten, zodat die het gesprek eventueel ook kunnen sturen mocht hij zich vervelend gaan gedragen? Succes in ieder geval, hopelijk heb je toch een leuke dag in de Efteling! <3


    OTOFT: Ik kan eeeeecht niet wachten op zowel pups als Finland! _O_
    En ik blijf het echt súper lief vinden dat hij expres niet naar de bioscoop is geweest omdat hij zo graag wil dat ik mee ga. Was oorspronkelijk ook afgesproken, maar ik was degene die afzei, dus hij had heus wel kunnen gaan. He's so sweet, smelt! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sinds wanneer ga ik naar zoveel feestjes e.d?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."