• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vliegen zijn echt hel.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Laat het herfst worden.


    Caution first, always.

    I have no idea what I'm doing

    I NEED MORE maar dammit Free! season 3 is nog lopende


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ready to close this fucking case. Gonna bury that shit so I never ever ever have to think about it again.


    The truth is out there.

    Ik vertrouw het niet. Waarom zou je kosten aanrekenen om iemands spullen te laten verhuizen. Ik ben best bang dat ze gewoon geld zijn aan het trekken. Dit ga ik toch eens aan verschillende mensen navragen en uitzoeken..


    Ik wil een tuin vol egels

    o m g waarom neut mijn vader zo over dat ik op tijd moet slapen like padre i know i will not fall asleep if i go to bed now chillax


    A to the Z

    Hallo ik ben nerveus help.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eerste avond terug in Duitsland en meteen gewerkt. Het voelde alsof we nooit een jaar weg zijn geweest. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maak je weer eens een keer een topic aan, reageert er amper iemand. Lolol levendig ist niet nee. :')


    &ik vind die reactie erg raar. I mean, we hebben écht wel hulp aangeboden, dus ga niet doen alsof wíj de asocialen zijn terwijl júllie niet eens fatsoenlijk willen communiceren. Grow up. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mind is a battlefield
    All hope is gone
    Trouble to the right and left
    Whose side you're on?


    This ain't no place for no better man.

    ik wou dat ik er niet elke keervoor viel, elke fucking keer opieeuuuw. fuck youu, ik haat hem echt.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Alweer gaat er zo een alarm, wat lijkt op een inbraak alarm af. . . Echter had ik laatst de politie gebeld en die deed dus niets. . . Nu gaat mijn vriend straks kijken als hij er langs fietst, waar het vandaan komt, want dit is al de tweede keer in een week.
    Het stopt voor een minuut en dan gaat het weer tien minuten verder en dat de hele tijd. Het is irritant en het maakt mij helemaal gek. Ik hoor het door elk geluid heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    9 mensen online wtf...


    Caution first, always.