• Hoihoi!

    Ik ben bezig met een nieuwe fanfictie en ben opzoek naar een cover! Deze maand is het mijn project met NaNo, dus ik hoop uiteindelijk genoeg te hebben geschreven dat ik het online kan zetten ^^ De persoon met de beste cover geef ik 15 credits als dank - want jullie cover-tovenaars zijn werkelijk niet te evenaren, lof en prijs!

    Het verhaal is een fanfictie over Gaston van Belle en het Beest. Het allerliefste zou ik een GIF-cover hebben, maar als dat niet lukt is dat natuurlijk ook helemaal prima. Ik heb een paar GIF's die ik leuk zou vinden, als je die kan gebruiken (of een stilstaande versie ervan) is dat super!
    De sfeer die ik zoek is wat duister. Het verhaal volgt Gaston, en komt ongeveer voor twee minuten overeen met het einde van de film. Gaston heeft Belle neergeschoten, waardoor hij uit het dorpje wordt gestoten. Gaston is nu niet echt het zonnetje in huis en het verhaal wordt vanuit zijn perspectief geschreven.
    De cover moet verticaal zijn, het liefst eentje met titel en eentje zonder (want keuzestress over de titel, lol) Mijn (werk)titel is: Kill the Beast

    Plaatjes/Gifs (met prachtige namen omdat de linkjes veel te lang zijn) :
    1: Gaston haalt zijn hand door zijn haar.
    2: Gaston Angry Face
    3: Fancy Gaston
    4: Angry shouting Gaston
    5: Gaston with a sword
    6: Girl tree hand thingy

    Zie maar welke je wel en niet kan gebruiken en of course mag je zelf ook nog op fotojacht. Voor Gaston baseer ik me op de live-action film (2017). Als je meer info nodig hebt, wees gerust ernaar te vragen. Mocht je meer over het verhaal willen weten voor de cover kan je me een pb sturen, dan stuur ik een iets gedetailleerdere samenvatting.

    Ik hoop echt dat jullie hier wat mee kunnen (:
    Liefs,


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.



    Beter zo? Of wilde je bij de tweede het lichaam ook niet doorschijnend?
    En zijn de titels zo ook goed?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.




    Iets anders geprobeerd :')


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    @Orville (1) : Oehh, die is wel leuk! Zou je Gaston zelf ietsjes duidelijker kunnen maken (minder doorschijnend zegmaar ^^) En kan je misschien een lettertype proberen dat iets meer hierop lijkt?
    @Cro: Oh wow, die is gaaf! Hetzelfde als hierboven, zou je het misschien met dat lettertype kunnen proberen?
    @aarsvogel: Die bovenste is echt beduidend beter, super! Kan jij ook wat proberen met een iets 'statiger' lettertype?
    @Orville (2): Hmm, ik vond die ander iets leuker denk ik^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Losgeld schreef:
    @Orville (1) : Oehh, die is wel leuk! Zou je Gaston zelf ietsjes duidelijker kunnen maken (minder doorschijnend zegmaar ^^) En kan je misschien een lettertype proberen dat iets meer hierop lijkt?
    @Cro: Oh wow, die is gaaf! Hetzelfde als hierboven, zou je het misschien met dat lettertype kunnen proberen?
    @aarsvogel: Die bovenste is echt beduidend beter, super! Kan jij ook wat proberen met een iets 'statiger' lettertype?
    @Orville (2): Hmm, ik vond die ander iets leuker denk ik^^


    Wat bedoel je precies met ''een lettertype dat meer hierop lijkt''? Bedoel je het lettertype dat aarvsogel (weet je dat je echt een moeilijke username hebt?) heeft gebruikt?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    @Orville, dat weet ik😈


    Bedoel je zo’n lettertype met statig?

    Of meer zo handgeschreven?



    En kun je anders misschien een voorbeeldje geven met wat voor stijl je wilt? ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Orville schreef:
    (...)

    Wat bedoel je precies met ''een lettertype dat meer hierop lijkt''? Bedoel je het lettertype dat aarvsogel (weet je dat je echt een moeilijke username hebt?) heeft gebruikt?


    Oh shit, ik wilde een foto toevoegen :'D Excuus. Een font dat hierop lijkt:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.



    Is dit lettertype beter ^^?


    I just caught the wave in your eyes

    @Cro: Jaa, super! Dankjewel ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.




    Ik vond een soortgelijk lettertype niet meteen, dus heb ik dit maar geprobeerd...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Zoiets?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ga straks op vakantie, dus dit was waarschijnlijk mijn laatste inbreng voorlopig (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik wil eventueel ook nog wel iets proberen. (: Is een tijdje geleden dat ik een cover met een GIF gemaakt heb.


    Credendo Vides

    wat orville zegt. alvast sorry als ik het verpruts

    Oef, dit is veel te lang blijven liggen..

    Mijn excuses voor de vertraging, ik was op kamp en vervolgens op vakantie.
    Iedereen die wat heeft geprobeerd; superbedankt! Ik heb besloten voor de cover van Cro te gaan, de credits komen asap naar je toe *O* Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in het verhaal zelf, laat het even weten, dan stuur ik je een privé berichtje als de story online komt!

    [Edit: je ontvangt de credits zodra je weer actief bent ^^]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2018 - 11:08 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.