• Hee hee, ik heb ook een aanvraag :D en ik zou een beetje hulp enorm waarderen hihi.

    Naam boek: The Crown of Ashes
    Auteur: Isa van Zwam
    Thema: Fantasie
    Sfeer: Donker, sterrenhemelachtig.
    Samenvatting: Een godin Sweven genaamd, de godin van de dromen. Zij heeft een verbeelding zo sterk dat hij werkelijk kan en zal worden. Samen met de demoon Alaric is ze van plan over de aarde te heersen en de goden voorgoed van hun troon te stoten. Zij hebben haar namelijk nooit als hun dochter geaccepteerd en daarnaast hen liefde toch verboden, door haar gevangen te zetten op aarde. Sweven weet echter niet dat Alaric zijn eigen plan heeft, en dat zij daar al die jaren een deel van uitmaakte. Is er nog tijd om te vechten voor een plek in de sterren tussen de andere goden, of is de aarde al te ver heen om nog gered te kunnen worden.
    Wat zou ik er graag opzien?: De faceclaim namelijk Meika Woollard (anderen foto's mogen natuurlijk ook, net waar makkelijk mee te werken valt :))
    Verder heb ik een prachtige Pinterest lijst, waar zowel foto's als teksten inzitten verstopt, voor een eventueel beter beeld, maar ook afbeeldingen die er eventueel in mogen (dan heb ik het wel over de gezichtloze afbeeldingen)
    https://nl.pinterest.com/bffieswij/sweven-inspiratie/

    Wat vind ik nu prachtige covers?: Ik hou echt mega superveel van de simpele covers, vraag me niet waarom, maar ik zal hieronder wat covers neerzetten die ik echt prachtig vind!

    1
    2
    3
    DEZE VIND IK ECHT ZO PRACHTIG <3
    4


    Alvast een mega thank you (flower)
    De gekozen cover ben ik ook niet bang te belonen met wat credits, is kijken hoeveel ik er heb hihi.
    9 credits! Precies genoeg voor een spotlight! :)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 12:36 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil wel wat proberen (:


    We were the forever that didn't last

    Mt!

    Eostre schreef:
    Ik wil wel wat proberen (:


    Yay heel graag ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    I'd like to try something :3


    I just caught the wave in your eyes

    Ok so this is my first draft (:



    I just caught the wave in your eyes

    Ik vond ze eigenlijk allebei heel leuk, dus vandaar twee (':



    We were the forever that didn't last

    Credits aan Anna aka Negentien die met het idee kwam om hem in een gif te verwerken ^^


    We were the forever that didn't last

    Cro schreef:
    Ok so this is my first draft (:



    OEH ik vind deze echt al heel mooi dankjewel!

    Eostre schreef:
    Ik vond ze eigenlijk allebei heel leuk, dus vandaar twee (':



    Oehhh, ik vind deze ook echt allebei prachtig, en ik vind dat blauwe er echt prachtig bij :D
    Dankjewel!!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Niemand die nog wat wil proberen? Anders ga ik deze week mijn keuze nog maken :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik kan nog wel iets proberen, misschien zie je iets graag nog anders?


    I just caught the wave in your eyes

    Eostre schreef:
    Credits aan Anna aka Negentien die met het idee kwam om hem in een gif te verwerken ^^


    Whoa, deze is zo gaaf! Kudo's to you!


    [ heaven knows ]

    Ik wil misschien iets proberen

    Ik wil eventueel ook wel iets proberen. (:


    Credendo Vides

    Sorry voor de stilte van mijn kant, ik heb helaas niet de beste wifi op vakantie, maar als jullie nog wat willen proberen graag😌
    Hoe meer keuze des te beter hihi :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Zwart-wit:


    Kleur:



    Ik heb ook iets geprobeerd, maar het is niet echt de stijl die je zoek, denk ik :$

    [ bericht aangepast op 24 juli 2018 - 15:11 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather