• Want Polyvore bestaat niet meer! Ik kwam een artikel tegen over leuke outfits voor de zomer en ik wilde daarna een paar outfits samenstellen op Polyvore. Maar dat kan dus niet meer. Nadat ik mijn mond had dicht geduwd en mezelf weer recht op de bank had, ben ik gaan zoeken. In het Engels is er een artikel over of er een vervanger voor Polyvore is. Er worden een aantal sites genoemd, maar ze zijn allemaal niet als Polyvore.

    Blijft de vraag over, wat nu? Want ik had een aantal setjes daar gemaakt en die ben ik dus ook kwijt. Daarbij vond ik het altijd leuk om een outfit bij elkaar te zoeken met accesoires.

    Heb jij wel eens een oufit samengesteld op Polyvore en wat vind jij ervan dat Polyvore niet meer bestaat?

    Wist jij dat Polyvore niet meer bestaat?

    38.9% (7 stemmen)
     
    Ja

    27.8% (5 stemmen)
     
    Nee

    16.7% (3 stemmen)
     
    Wat?!

    5.6% (1 stem)
     
    Je maakt een geintje

    11.1% (2 stemmen)
     
    Nu wel


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Is de site die ze aanraden van het bedrijf die Polyvore heeft gekocht en toen heeft verwijderd? Of echt een goede vervanging voor Polyvore?


    Het is een winkelsite, je kan er geen setjes maken. Dit is m


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Nooooo ):
    I mean ik heb er al heel lang niet meer op gekeken maar ik vond het altijd zo leuk om te doen en ben nu ook kinda sad ):


    Life is a beautiful struggle

    Vronsky schreef:
    Oh wauw. Ik gebruikte Polyvore jaren terug heel veel toen ik hier op Q nog fanfics schreef. Daarna nog wel eens gekeken naar wat voor dingen ik allemaal gemaakt had, maar niet meer actief gebruikt. Ik vond het toen echt geweldig, want op die manier kon je echt leuke kleding/accessoires/etc bij elkaar zoeken wacht echt bij een bepaalde situatie paste en gewoon omdat er zulk leuk spul tussen zat. Jammer dat het niet meer.


    Ik vond het leuk om dan een template te gebruiken, outfit te maken en dan een geschikt gezicht erbij te zoeken. Ik maakte verschillende oufits, ook voor bepaalde situaties. Las ook in het artikel dat sommige mensen er echt wekelijks of dagelijks mee bezig waren, voor hen vind ik het echt erg.


    Physics is awesome

    Azriel schreef:
    Oh, the memories. Ik weet nog wel dat het helemaal in was om een linkje te sturen naar de outfit van je personage in polyvore, lol


    Volgens mij heb ik ook wel eens outfits gezien met als titel dat het voor een personage was of een collectie voor een bepaald personage. Volgens mij was er ook iemand op Q die outfits samenstelde voor andermans personages, je kun voorkeuren/kledingstijl doorgeven en dan maakte zij een outfit.


    Physics is awesome

    Eponlne schreef:
    (...)

    Het is een winkelsite, je kan er geen setjes maken. Dit is m


    Daar kwam ik dus op toen ik naar Polyvore wilde.


    Physics is awesome

    Caraveo schreef:
    Nooooo ):
    I mean ik heb er al heel lang niet meer op gekeken maar ik vond het altijd zo leuk om te doen en ben nu ook kinda sad ):


    Ik hoop dat er (ooit) een soortgelijke site komt, want het was echt leuk.


    Physics is awesome

    JA, EN ECHT WEL SUPER KUT.
    Ik kwam er via via achter toen ineens de app ook was veranderd en ik zoiets had van ?? En nu?
    Maar, wonder boven wonder, er is een vervangende site! Behold; Fashmates.com!
    Het gaat nog wel even duren voor ze op het level van Polyvore zitten, but they're getting there. Met een beetje moeite kun je zelfs je sets importeren, hoewel ik zelf nog niet zover ben gekomen. Ik was zelf een trouwe user voor een jaar of 8 en ik mis de community wel. Die ga je helaas (nog) niet vinden op Fashmates, but who knows? Je kunt in ieder geval weer creaties maken and that's the point, right?


    What’s tasty in Busan?

    TAEGl schreef:
    JA, EN ECHT WEL SUPER KUT.
    Ik kwam er via via achter toen ineens de app ook was veranderd en ik zoiets had van ?? En nu?
    Maar, wonder boven wonder, er is een vervangende site! Behold; Fashmates.com!
    Het gaat nog wel even duren voor ze op het level van Polyvore zitten, but they're getting there. Met een beetje moeite kun je zelfs je sets importeren, hoewel ik zelf nog niet zover ben gekomen. Ik was zelf een trouwe user voor een jaar of 8 en ik mis de community wel. Die ga je helaas (nog) niet vinden op Fashmates, but who knows? Je kunt in ieder geval weer creaties maken and that's the point, right?


    Even een snel kijkje genomen en ik zag setjes die precies leken op setjes die op Polyvore werden gemaakt. Ik ga het zo uitproberen. Bedankt! (K)


    Physics is awesome

    Polywattes?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik hoop dat er (ooit) een soortgelijke site komt, want het was echt leuk.


    Ik heb de site shoplook.io gevonden, in het begin wel wat lastig te gebruiken maar ook hier kun je mee doen aan competities en dat soort dingen en is echt gemaakt voor Polyvore gebruikers.

    Ik vondt het ook echt mega jammer dat Polyvore was gestopt aangezien ik daar nog best actief op was. Maar deze site is ook leuk.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2018 - 0:56 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    LittleOwlet schreef:
    Polywattes?


    Polyvore


    Physics is awesome

    XHeroes schreef:
    (...)

    Ik heb de site shoplook.io gevonden, in het begin wel wat lastig te gebruiken maar ook hier kun je mee doen aan competities en dat soort dingen en is echt gemaakt voor Polyvore gebruikers.

    Ik vondt het ook echt mega jammer dat Polyvore was gestopt aangezien ik daar nog best actief op was. Maar deze site is ook leuk.


    Ik ga zeker even kijken. Maar waarom is hij in het begin dan lastig te gebruiken? Want ik had ook al ruzie met de site die TAEGl aanraadde. Ik geloof dat ik de templates nog niet helemaal onder de knie heb.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik ga zeker even kijken. Maar waarom is hij in het begin dan lastig te gebruiken? Want ik had ook al ruzie met de site die TAEGl aanraadde. Ik geloof dat ik de templates nog niet helemaal onder de knie heb.


    Nou ja lastig als in je moet er aan wennen en bij liep het in het begin heel vaak vast.
    Maar zag gisteren dat het niet meer zo is dus ik zou zeggen neem inderdaad een kijkje vooral omdat daar echt de meerderheid van Polyvore is heen gegaan


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Oh, jeetje! Wat is het lang geleden dat ik Polyvore nog gebruikt heb (louter) voor mijn stories.
    Wat jammer, maar volgens mij niet eigenaardig. Het effect zal er ook van af zijn door al dat online shopping-gedoe, denk ik.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Polyvore

    Ja, nee dat snap ik. Maar wat is het :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.