• Hola, mijn vrienden.
    Ik ben een tijdje wat afwezig geweest en ik weet niet waarom, maar ik vind het niet leuk, dus hier ben ik met een nieuw topic.
    De afgelopen vier dagen ben ik met Stranger Things begonnen en heb ik het uitgekeken - misschien is dat de reden van mijn inactiviteit. Anyway, I fucking adored it. Misschien wel mijn favoriete serie ever, al weet ik niet of iets Orphan Black kan overtreffen. Ik ben ook eergisteren met Gilmore Girls en Lucifer gestart en ik vind ze beide ook erg leuk. Ik ben helemaal into series lately, dus een perfecte tijd om me jouw favo serie aan te smeren.
          Er zijn veel topic waarin mensen om series vragen om te kijken, maar deze is anders, want je mag er maar één aanbevelen; jouw favoriete serie ooit. Dus, jouw favoriete serie? Een uitleg waarom je hem zo tof vindt, zou ook leuk zijn. Zo leren we elkaar nog wat beter kennen. I would love that.

    Alright, ik ga mijn pizza eten en wachten op jullie reacties. Kusjes!


    look at the stars, look how they shine for you;



    Vikings was heeeel lang echt met stip mijn favo serie, maar SOA heeft het nu toch overtroffen haha. Waarom? Ik ben niet iemand die snel geëmotioneerd raakt tijdens het kijken van een film of serie, maar deze serie brak echt duizend keer mijn hart en van sommige stukjes word ik nog steeds niet goed. Ik vond alle zeven seizoenen heel goed (dat komt ook niet vaak voor) en ik vond de character development echt geweldig. Ik ben van alle personages gaan houden (hoewel ik ze stuk voor stuk op sommige momenten echt kon wurgen) en het is de eerste serie die ik aan het re-watchen ben (en dat al na een halfjaar). Oh, en de humor was ook echt mijn ding. Ik kan denk ik boek vullen met geweldige quotes. I just love this serie met zijn ver van perfecte personages en hij krijgt veeel te weinig credit op Q hahah.


    Every villain is a hero in his own mind.

    La Casa de Papel (cool)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik ben Flikken weer eens aan het bingewatchen.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    The exorcist is echt geweldig als je een horrorfan bent, en zeker als je de originele film(s) kent.


    Mhm?

    Ik kijk teveel anime, maar in het rijtje "normale" series ben ik toch een die-hard Game of Thrones fan. Lekker mainstream :')


    From these ashes, I will rise

    the 100


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ook Stranger things (: ik heb nog geen enkele serie gevonden die eraan kan tippen (al ben ik nu bezig aan orphan black, seizoen 2, dus wie weet (wbw) )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    The nanny vind ik zelf echt geweldig. Niles en C.C. hun opmerkingen zijn zo geweldig. Ik denk dat deze serie, als ik dan toch echt moet kiezen mijn all time favorite is.
    Maar series als Call the midwife, Supernatural, Gossip Girl, Shameless USA, Devious maids & Lucifer staan ook erg hoog in mijn favorieten lijstje.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hmmm, moeilijke keuze tussen Westworld en American Gods, maar aangezien de laatste nog maar één seizoen heeft ga ik toch maar voor Westworld. Oh, en Galavant natuurlijk, haha. Heerlijke serie die ik echt al een aantal keren volledig heb herbekeken (:.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2018 - 22:10 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Grey's Anatomy


    26 - 02 - '16

    Mijn favorieten aller tijden zijn Charmed en Gossip Girl. Favoriete series die ik nu kijk: the 100, When Calls The Heart, Call The Midwife, Outlander en Lucifer.


    Take risks and conquer your fears.



    Angus "Mac" MacGyver (zijn bijnaam is vanwege zijn achternaam) is een agent die werkt voor de geheime Amerikaanse overheidsorganisatie Phoenix Foundation. Met zijn grote probleemoplossende vermogen en zijn brede wetenschappelijke kennis slaagt hij erin levens te redden. Met papier en paperclips in plaats van pistolen, verjaardagskaarsjes in plaats van bommen en kauwgum in plaats van wapens voert hij zijn opdrachten uit.

    Jack Dalton is zijn vaste partner (die wel een pistool heeft en gebruikt) die Mac heeft leren kennen toen hij voor het leger werkte. Patricia Thornton was hun baas in het eerste seizoen, tegen het eind van seizoen een krijgen ze echter een nieuwe baas Matilda "Matty" Webber. Riley Davis komt in het eerste seizoen bij het team en ze is geweldig. Qua grapjes en plagen past ze goed bij Mac & Jack. Je leert iedereen steeds beter kennen in de afleveringen en naast de missies zit er ook echt in verhaal in voor de personages. Ze groeien ook qua persoonlijke groei.

    En ik zoek dus iemand die ook net zo hyped als ik ben over deze serie. Dus als je deze serie een kans wilt geven, misschien vind je hem leuk en kunnen we samen fangirlen.


    Physics is awesome

    Maim schreef:
    La Casa de Papel (cool)

    Die kijk ik op dit moment. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jeetje, dit is echt moeilijk. Ik heb half Netflix aan series al gezien, maar als ik één favoriete zou mogen kiezen, dan toch deze en nee niet omdat ik misschien een kleine crush heb op Krysten.



    Jessica Jones.

    Hij is niet enorm bekend, maar wát een gave serie. Er zijn niet veel series die ik meer dan één keer kan kijken, maar Jessica Jones is hier een uitzondering op. Het eerste seizoen begint op het punt dat Jessica haar leven opnieuw wil opbouwen na haar korte tijd als superheld, dit maal als PI in Hell's Kitchen, New York City. Ze wordt geteisterd door PTSS en een serieus drankprobleem dat voortkomt uit een traumatische gebeurtenis in het verleden wat ze nog steeds niet volledig heeft verwerkt. Maar door haar gaven - die ik niet ga spoileren want het is leuker om ze zelf te ontdekken - gaat ze zich, soms onvrijwillig, inzetten voor those in need, zeker als ze haar een vette cheque willen schrijven.
    De cast is overigens ook zó goed. Met Krysten Ritter (ook van Don't Trust the B---- in Apartment 23) en Doctor Who's David Tennant, maar ook Carrie-Anne Moss van The Matrix en cameos van Luke Cage en Daredevil. Als je dit al tof vond, moet je ook The Defenders gaan kijken. Daar zit de hele shebang ook in.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2018 - 21:47 ]


    What’s tasty in Busan?

    Brooklyn 99! Ik lach altijd vet dom en hard om die serie. Luv it. Het is een comedy-politieserie met afleveringen van 20 min, dus heel benaderbaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."