• Hola, mijn vrienden.
    Ik ben een tijdje wat afwezig geweest en ik weet niet waarom, maar ik vind het niet leuk, dus hier ben ik met een nieuw topic.
    De afgelopen vier dagen ben ik met Stranger Things begonnen en heb ik het uitgekeken - misschien is dat de reden van mijn inactiviteit. Anyway, I fucking adored it. Misschien wel mijn favoriete serie ever, al weet ik niet of iets Orphan Black kan overtreffen. Ik ben ook eergisteren met Gilmore Girls en Lucifer gestart en ik vind ze beide ook erg leuk. Ik ben helemaal into series lately, dus een perfecte tijd om me jouw favo serie aan te smeren.
          Er zijn veel topic waarin mensen om series vragen om te kijken, maar deze is anders, want je mag er maar één aanbevelen; jouw favoriete serie ooit. Dus, jouw favoriete serie? Een uitleg waarom je hem zo tof vindt, zou ook leuk zijn. Zo leren we elkaar nog wat beter kennen. I would love that.

    Alright, ik ga mijn pizza eten en wachten op jullie reacties. Kusjes!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mijn favoriete serie is HANNIBAL!



    Ik hou gewoon van deze serie.
    Hij is spannend en interessant en blijft dat ook tot het einde!
    Daarnaast bevat de serie leuke personages die allemaal hun eigen eigenaardigheden en uitgesproken persoonlijkheden hebben. Hun kledingstijlen zijn zorgvuldig per personage gekozen, om die persoonlijkheid nog extra te benadrukken.
    De aankleding van de scènes is gewoon prachtig. Er is heel veel aandacht besteed aan kleur en perspectief. Echt heerlijk om te zien!
    Natuurlijk zitten er ook de nodige inside jokes en humor in (donkere humor, weliswaar).
    Ennnnnnnn... HEEL VEEL PRACHTIG OPGEDIEND MENSENVLEES WHOOO. (Echt, het ziet er heerlijk uit oeps).

    Kortom: Hannibal is geweldig. Ga het vooral kijken. (:

    Chilton schreef:
    Mijn favoriete serie is HANNIBAL!



    Ik hou gewoon van deze serie.
    Hij is spannend en interessant en blijft dat ook tot het einde!
    Daarnaast bevat de serie leuke personages die allemaal hun eigen eigenaardigheden en uitgesproken persoonlijkheden hebben. Hun kledingstijlen zijn zorgvuldig per personage gekozen, om die persoonlijkheid nog extra te benadrukken.
    De aankleding van de scènes is gewoon prachtig. Er is heel veel aandacht besteed aan kleur en perspectief. Echt heerlijk om te zien!
    Natuurlijk zitten er ook de nodige inside jokes en humor in (donkere humor, weliswaar).
    Ennnnnnnn... HEEL VEEL PRACHTIG OPGEDIEND MENSENVLEES WHOOO. (Echt, het ziet er heerlijk uit oeps).

    Kortom: Hannibal is geweldig. Ga het vooral kijken. (:


    +1000000 echt ik wil zo graag nog een seizoen grrrrrr
    die serie is zo intens goed


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    +1000000 echt ik wil zo graag nog een seizoen grrrrrr
    die serie is zo intens goed


    JAA OMG! IK OOK!
    Ben jij toevallig ook een Fannibal? (:

    Moeilijk... Ik zou zeggen Echte verhalen: de Buurtpolitie?

    Toch niet... :') Als ik echt moet kiezen, dan zou ik momenteel zeggen 24: Legacy...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Mijn all time favoriete serie zal altijd Glee blijven.
    Glee begon in 2009 en op dat moment zat ik in de tweede klas havo van het middelbaar. Ik was een verlegen meisje waardoor ik eigenlijk all by myself was in de onderbouw van het middelbaar.
    Glee heeft mij laten zien dat er altijd iemand zal zijn die wél van je zal houden voor hoe jij bent en doet. Ook heb ik geleerd dat het oké is om anders te zijn dan anderen.
    Glee was daar wanneer ik het moeilijk had en ik ben door die serie als persoon zo veel sterker geworden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RIVERDALEEEEEE
    Ik vind het zo'n leuke serie idk waarom.
    Maar alle personages zijn gewoon zoooo leuk.
    Iedereen die ik ken vind de serie saai maarja


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ken zoveel leuke series, maar mijn all time favourite is The Musketeers.
    Zwaardvechten (goed, met een rapier), actie, knappe mannen en badass dames. Wie wil dat nou niet? :Y)



    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.