• Dear Q-ers, I proudly present: The Publishing Pub!




    Lang, lang geleden (zo'n 5 jaar) werd in dit subforum een nieuw topic aangemaakt: Het Kletscafé. Van heinde en verre kwamen jonge en oudere Q-ers zich melden als medewerker of stamgast met maar één, simpele reden: de gezelligheid. Helaas is Het Kletscafé failliet gegaan, maar oude stamgasten en medewerkers hebben opnieuw de handen ineengeslagen om dezelfde gezelligheid te kunnen herbeleven in The Publishing Pub!


    Pub mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade)
    ~ Iedere dinsdag is er een pub quiz!
    ~ Voor eventuele vacatures of ongeclaimde barkrukken kan navraag worden gedaan bij de pub boss
    ~ Wil je jouw creatie graag zien aan de muren van The Publishing Pub als foto? Neem dan contact op met de pub boss. Je posters mogen een week blijven hangen.
    ~ Iedereen is welkom



    Pub staff:
    Suuz • Cantabile • Pub boss • 21
    Jarne • Debbaut • Barman • 19
    Kelly • LittleOwlet • Chef • 21
    Yolanda • DiNozzo • Muzikant • 21

    Stamgasten:
    Erieka • McSteamy • Kroegtijger • 22
    Anniek • aarsvogel • Barkletser • 14
    Kim • HiIson • Zuipschuit • 22
    Yvonne • IrishNialler • Bonusvanger • 21


    The Publishing Pub Hall of Fame
    1st Pub Quiz Winner • Kelly • LittleOwlet
    2nd Pub Quiz Winner • Bes • Frodo
    3rd Pub Quiz Winner • Yvonne • IrishNialler
    4th Pub Quiz Winner • Yvonne • IrishNialler
    5th Pub Quiz Winner • Yvonne • IrishNialler
    6th Pub Quiz Winner • Wendy


    Posters:


    Regels van de pub quiz
    ~ Iedere dinsdag om 8 uur 's avonds
    ~ Iedereen mag meedoen. Je hoeft geen medewerker of stamgast te zijn om je aan te kunnen melden
    ~ Je mag meedoen in je eentje of in teams tot 4 personen
    ~ Je mag je nog tot 1 minuut voor het begin van de quiz aanmelden
    ~ Niemand is verplicht de quiz af te maken





    Posterprullenbak:




    Cassius Kane is op zoek naar een verborgen schat om de liefde van zijn leven te redden.
    Thalissa Keyah Jackson jaagt op dezelfde schat, maar enkel om zichzelf te redden.

    Door een aanval en een storm op zee worden de twee gedwongen om samen te werken:
    twee kapiteins, uit botsende werelden, op één schip.

    Klik op cover om bij de story te komen




    Onze prijslijst:
    Vodka-Jus • € 3.00
    Lipton Ice Tea • € 2.50
    Lipton Ice Tea Green • € 2.50
    Fuzetea • € 2.50
    Coca-Cola • € 2.00
    Coca-Cola Zero • € 2.00
    Coca-Cola Light • € 2.00
    Coca-Cola Light Lemon • € 2.50
    Coca-Cola Cherry • € 2.50
    Fanta Orange • € 2.00
    Fanta Lemon • € 2.00
    Duvel • € 3.00
    Jupiler • € 3.00
    Heineken* • € 3.00
    Hertog Jan* • € 3.00
    Grolsch* • € 3.00
    Amstel • € 3.00
    Rode wijn** • Fles: €20.00
                            Glas: €3.50
    Witte wijn** • Fles: €20.00
                            Glas: €3.50
    Cocktails** • €4.00
    Mocktails** • €3.50

    *ook van de tap
    **vraag naar onze wijn/drankenkaart voor de mogelijkheden


    Bitterballen • €6.00
    Gefrituurde uienringen • €5.00
    Tosti*
          Kaas • €5.00
          Ham/kaas • €5.50
          Kaas/kip • €5.50
          Saté • €6.00
    Panini
          Hawaii • €6.00
          Brie • €6.00
          Kip kerrie • €6.00
    Hamburger* • €6.00
    Veggieburger* • €6.00

    *Ook mogelijk met glutenvrij brood

    [ bericht aangepast op 23 sep 2018 - 17:17 ]


    From these ashes, I will rise

    Brendon schreef:
    Zo'n toffe tattoo, Erieka!

    Heb je trouwens tips voor de dag dat je een tattoo laat zetten? Zoiets als bv. iets gegeten hebben voor je afspraak.
    Ik ben namelijk van plan om ergens binnenkort er één te laten zetten. Moet die wel eerst ontwerpen though.


    Goed eten en drinken van te voren en je niet te druk maken (:


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    (...)

    Goed eten en drinken van te voren en je niet te druk maken (:

    Thanks!
    Ik heb m'n vriend ook gezegd dat hij met mij mee moet, want no way dat ik alleen naar die afspraak ga.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    (...)
    Thanks!
    Ik heb m'n vriend ook gezegd dat hij met mij mee moet, want no way dat ik alleen naar die afspraak ga.

    Waar laat je hem zetten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    Waar laat je hem zetten?

    Geen idee wat voor antwoord je van me verwacht, dus hierbij allebei de mogelijke antwoorden op je vraag. :')

    1. Tattooshop: White Whale Amsterdam
    2. Lijf: Aan de binnenkant van m'n linker bovenarm.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    (...)
    Geen idee wat voor antwoord je van me verwacht, dus hierbij allebei de mogelijke antwoorden op je vraag. :')

    1. Tattooshop: White Whale Amsterdam
    2. Lijf: Aan de binnenkant van m'n linker bovenarm.


    De plek haha.
    Binnenkant van je bovenarm? Oi, dat kan wel wat pijnlijk zijn. Zorg er goed voor dat je genoeg drinkt en zoetigheid hebt! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    De plek haha.
    Binnenkant van je bovenarm? Oi, dat kan wel wat pijnlijk zijn. Zorg er goed voor dat je genoeg drinkt en zoetigheid hebt! c:

    Ik heb die plek uitgekozen, omdat ik sowieso m'n tattoo zelf wil kunnen zien zonder spiegel en doordat ik m'n tattoo toch niet volledig op display wil hebben. Terwijl dit geen probleem is met mijn werk. Tenzij het een vunzige tattoo is natuurlijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yessss, ik heb je eindelijk toegevoegd Kim ^^

    Wat een ontzettend gave tattoo Erieka! Ik vind hem heel erg goed gelukt!


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Yessss, ik heb je eindelijk toegevoegd Kim ^^

    Thanks, Suuz! ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dit weer is zoveel lekker. Ik kan weer de hele dag buiten zitten zonder te stikken van de hitte.

    Wat zijn jullie plannen deze week? ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik ga - zoals ik altijd doe - maandag t/m vrijdag fulltime werken.
    Misschien ga ik volgende week zaterdag nog naar Amsterdam voor de Canal Parade, maar dat ga ik nog even zien.

    Jij, Suuz?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2018 - 13:29 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hahaha, wel lekker geld binnenhalen. Waar werk je nu?

    Ik heb niet zoveel gepland deze week. 2 keer naar de sportschool, 2 keer paardrijden en tussendoor zie ik nog wel hoe alles loopt ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik werk voor een (outdoor) kitchen retail merk uit het hoog segment. Daar werk ik als DTP'er op de marketingafdeling.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    Ik werk voor een (outdoor) kitchen retail merk uit het hoog segment. Daar werk ik als DTP'er op de marketingafdeling.

    Pfoeh, dat is een hele mond vol! Wat doe je zoal op een dag dan?


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Pfoeh, dat is een hele mond vol! Wat doe je zoal op een dag dan?

    Van alles. Ik help mee het ontwerpen van uitvouwbare folders voor nieuwe fornuislijnen, het namaken van stickers voor oude fornuizen.
    Ook maak ik af en toe advertenties op voor keukenbladen en vul ik de website met nieuwe producten/foto's.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    (...)
    Van alles. Ik help mee het ontwerpen van uitvouwbare folders voor nieuwe fornuislijnen, het namaken van stickers voor oude fornuizen.
    Ook maak ik af en toe advertenties op voor keukenbladen en vul ik de website met nieuwe producten/foto's.

    Woh, toch lekker creatief bezig dan! Desondanks mag ik wel hopen dat je airco had afgelopen week...


    From these ashes, I will rise