• Dear Q-ers, I proudly present: The Publishing Pub!




    Lang, lang geleden (zo'n 5 jaar) werd in dit subforum een nieuw topic aangemaakt: Het Kletscafé. Van heinde en verre kwamen jonge en oudere Q-ers zich melden als medewerker of stamgast met maar één, simpele reden: de gezelligheid. Helaas is Het Kletscafé failliet gegaan, maar oude stamgasten en medewerkers hebben opnieuw de handen ineengeslagen om dezelfde gezelligheid te kunnen herbeleven in The Publishing Pub!


    Pub mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade)
    ~ Iedere dinsdag is er een pub quiz!
    ~ Voor eventuele vacatures of ongeclaimde barkrukken kan navraag worden gedaan bij de pub boss
    ~ Wil je jouw creatie graag zien aan de muren van The Publishing Pub als foto? Neem dan contact op met de pub boss. Je posters mogen een week blijven hangen.
    ~ Iedereen is welkom



    Pub staff:
    Suuz • Cantabile • Pub boss • 21
    Jarne • Debbaut • Barman • 19
    Kelly • LittleOwlet • Chef • 21
    Yolanda • DiNozzo • Muzikant • 21

    Stamgasten:
    Erieka • McSteamy • Kroegtijger • 22
    Anniek • aarsvogel • Barkletser • 14
    Kim • HiIson • Zuipschuit • 22
    Yvonne • IrishNialler • Bonusvanger • 21


    The Publishing Pub Hall of Fame
    1st Pub Quiz Winner • Kelly • LittleOwlet
    2nd Pub Quiz Winner • Bes • Frodo
    3rd Pub Quiz Winner • Yvonne • IrishNialler
    4th Pub Quiz Winner • Yvonne • IrishNialler
    5th Pub Quiz Winner • Yvonne • IrishNialler
    6th Pub Quiz Winner • Wendy


    Posters:


    Regels van de pub quiz
    ~ Iedere dinsdag om 8 uur 's avonds
    ~ Iedereen mag meedoen. Je hoeft geen medewerker of stamgast te zijn om je aan te kunnen melden
    ~ Je mag meedoen in je eentje of in teams tot 4 personen
    ~ Je mag je nog tot 1 minuut voor het begin van de quiz aanmelden
    ~ Niemand is verplicht de quiz af te maken





    Posterprullenbak:




    Cassius Kane is op zoek naar een verborgen schat om de liefde van zijn leven te redden.
    Thalissa Keyah Jackson jaagt op dezelfde schat, maar enkel om zichzelf te redden.

    Door een aanval en een storm op zee worden de twee gedwongen om samen te werken:
    twee kapiteins, uit botsende werelden, op één schip.

    Klik op cover om bij de story te komen




    Onze prijslijst:
    Vodka-Jus • € 3.00
    Lipton Ice Tea • € 2.50
    Lipton Ice Tea Green • € 2.50
    Fuzetea • € 2.50
    Coca-Cola • € 2.00
    Coca-Cola Zero • € 2.00
    Coca-Cola Light • € 2.00
    Coca-Cola Light Lemon • € 2.50
    Coca-Cola Cherry • € 2.50
    Fanta Orange • € 2.00
    Fanta Lemon • € 2.00
    Duvel • € 3.00
    Jupiler • € 3.00
    Heineken* • € 3.00
    Hertog Jan* • € 3.00
    Grolsch* • € 3.00
    Amstel • € 3.00
    Rode wijn** • Fles: €20.00
                            Glas: €3.50
    Witte wijn** • Fles: €20.00
                            Glas: €3.50
    Cocktails** • €4.00
    Mocktails** • €3.50

    *ook van de tap
    **vraag naar onze wijn/drankenkaart voor de mogelijkheden


    Bitterballen • €6.00
    Gefrituurde uienringen • €5.00
    Tosti*
          Kaas • €5.00
          Ham/kaas • €5.50
          Kaas/kip • €5.50
          Saté • €6.00
    Panini
          Hawaii • €6.00
          Brie • €6.00
          Kip kerrie • €6.00
    Hamburger* • €6.00
    Veggieburger* • €6.00

    *Ook mogelijk met glutenvrij brood

    [ bericht aangepast op 23 sep 2018 - 17:17 ]


    From these ashes, I will rise

    IK BEN ER WEER PEEPS


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    IK BEN ER WEER PEEPS

    JAA WELCOME BACK <3
    Hoe was je vakantie? ^^


    From these ashes, I will rise

    Heel erg leuk!
    En die van jullie?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben nog anderhalve week weg :Y) Canada is wel amazing tho


    From these ashes, I will rise

    Maandag kan ik eindelijk m'n rijbewijs aanvragen 🎉🎉


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    Maandag kan ik eindelijk m'n rijbewijs aanvragen 🎉🎉


    Goedzo! Gefeliciteerd!

    En ik heb vandaag al ruim 1000 woorden aan mijn verhaal geschreven💪 I’m on a rooooolllll


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Goedzo! Gefeliciteerd!

    En ik heb vandaag al ruim 1000 woorden aan mijn verhaal geschreven💪 I’m on a rooooolllll


    Dankjewel! Het zou ook wel tijd worden tho. 10 juli had ik al afgereden en was ik ook geslaagd. Het duurde echter zo belachelijk lang vanwege die gezondheidsverklaring die CBR wat mij betreft op een plek mag steken waar de zon niet schijnt (krul)


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    Maandag kan ik eindelijk m'n rijbewijs aanvragen 🎉🎉

    Nice. ^^
    Ik rij af op 19 september. D:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lekker bezig Anniek!

    @Erieka Jeeeeeetje meer dan een maand wachten op je rijbewijs is idd wel erg overdreven. Bureaucratie is echt een puinhoop.

    HiIson schreef:
    (...)
    Nice. ^^
    Ik rij af op 19 september. D:

    Nooo Kimmie, you can do this!


    From these ashes, I will rise

    Wou dat ik een rijbewijs had


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kennen jullie dat gevoel dat er zoveel door je heen gaat dat je niet meer weet wat je voelt?


    26 - 02 - '16

    Cantabile schreef:
    Nooo Kimmie, you can do this!

    Thank you. 💪🏻


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McSteamy schreef:
    Kennen jullie dat gevoel dat er zoveel door je heen gaat dat je niet meer weet wat je voelt?

    Beetje late reactie door 48 uur geen internet, maar ja, heel herkenbaar. What's happened?


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Beetje late reactie door 48 uur geen internet, maar ja, heel herkenbaar. What's happened?


    Terwijl ik blij ben dat ik eindelijk m'n rijbewijs kan ophalen over een tijdje, laat een goede vriendin (die ik bijna m'n hele leven ken) me zitten en het gaat niet goed op m'n werk. Mijn collega's roddelen over me, ik heb ze al een paar keer over mij horen praten en dat was niet positief. Mijn jobcoach legt alles bij mij neer en zegt dat het mijn gevoel is dat niet klopt. Ook worden er allemaal dingen achter m'n rug om gedaan en verzinnen ze allemaal redenen waarom mijn loonwaarde niet omhoog kan. Ik moest alles wat aan me mankeerde maar in mijn rapport lezen, dat ik in de vakantie (twee weken na mijn loonwaardegesprek) ontving via de post, ze hadden de ballen niet om het normaal met mij te bespreken. En dat staat nog los van het feit dat ze me besodemieterd hebben op allerlei fronten en me kleineren. Laatst was er een stagiaire en ik word niet normaal voorgesteld, nee, er werd letterlijk gezegd "dit is Erieka, ze heeft een Wajong en werkt hier 3 uur per dag"

    Ja ik werk maar drie uur, maar dat is niet omdat ik niet meer wil. Ze vertikken her me meer uren te geven. En dat voor amper het minimumloon. Ik moet ook rekeningen kunnen betalen die veroorzaakt zijn door het uitzendbureau dat zij zomaar na mijn sollicitatie ertussen hebben geplaatst. 1+1=2, zeg ik dan maar. Genoeg is genoeg. Contact met UWV is al gelegd. Ik ga een andere baan zoeken.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2018 - 8:49 ]


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    (...)

    Terwijl ik blij ben dat ik eindelijk m'n rijbewijs kan ophalen over een tijdje, laat een goede vriendin (die ik bijna m'n hele leven ken) me zitten en het gaat niet goed op m'n werk. Mijn collega's roddelen over me, ik heb ze al een paar keer over mij horen praten en dat was niet positief. Mijn jobcoach legt alles bij mij neer en zegt dat het mijn gevoel is dat niet klopt. Ook worden er allemaal dingen achter m'n rug om gedaan en verzinnen ze allemaal redenen waarom mijn loonwaarde niet omhoog kan. Ik moest alles wat aan me mankeerde maar in mijn rapport lezen, dat ik in de vakantie (twee weken na mijn loonwaardegesprek) ontving via de post, ze hadden de ballen niet om het normaal met mij te bespreken. En dat staat nog los van het feit dat ze me besodemieterd hebben op allerlei fronten en me kleineren. Laatst was er een stagiaire en ik word niet normaal voorgesteld, nee, er werd letterlijk gezegd "dit is Erieka, ze heeft een Wajong en werkt hier 3 uur per dag"

    Ja ik werk maar drie uur, maar dat is niet omdat ik niet meer wil. Ze vertikken her me meer uren te geven. En dat voor amper het minimumloon. Ik moet ook rekeningen kunnen betalen die veroorzaakt zijn door het uitzendbureau dat zij zomaar na mijn sollicitatie ertussen hebben geplaatst. 1+1=2, zeg ik dan maar. Genoeg is genoeg. Contact met UWV is al gelegd. Ik ga een andere baan zoeken.

    Pfoehhh, dat is inderdaad heel wat. Allereerst gefeliciteerd met je rijbewijs!

    Wel goed dat je een andere baan gaat zoeken, zo horen mensen gewoon niet met je om te gaan. Zowel de andere werknemers met hun geroddel als je werkgever met de weinig uren en met hoe ze jou behandelen. Waarschijnlijk wordt iemand anders ook tot pispaaltje gedoopt zodra jij weg bent. Dit soort plekken zijn helaas ontzettend toxisch, omdat er een hoge Pipo zit die op die manier z'n bedrijf runt.
    Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt!

    En balen van die vriendin. Is er geen mogelijkheid om hier met haar over te praten?


    From these ashes, I will rise