• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hendrix schreef:
    (...)

    Ik weet het ook niet, ben ergens wel een beetje teleurgesteld hoor :o
    Vond dat namelijk ook ergens wel een geinig idee, een stel quizletters op de camping.
    Hang de toiletrol maar vast om je nek hahaha.


    Precies dit!
    Ik klikte er op omdat ik dacht dat het een echt kamp was :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Precies dit!
    Ik klikte er op omdat ik dacht dat het een echt kamp was :c


    Me too :( Zie het echt al voor me ook met z'n allen om het kampvuur LJH in real life xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het is idd een woordspeling om camp nanowrimo, waar je dan in cabins elkaar kan uphypen tijdens de maand om te schrijven! Maar aangezien juli voor velen ongelukkige maand was, wouden we in augustus graag een q versie organiseren!

    Jongens ik ben zo blij dat hier al zo veel aanmeldingen voor zijn en dat iedereen as hyped is als ons.

    Misschien kunnen we trouwens wel kleine activiteiten doen binnen dit topic? Zoals bijv je wordcount elke zondag opgeven, wordfights elke woensdag ofzo, ... (als je een idee hebt, shoot haha)
    (Ik wil dit topic gerust helpen runnen ofzo trouwens!)


    A to the Z

    Oehh ik doe ook mee!

    Necessity || Nessie || Lunatic || 15K


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ooeeeh hier wil ik aan meedoen.

    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.


    What’s tasty in Busan?

    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 8K


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat leuk dat hier zoveel animo voor is! In juli is het schrijven er voor mij echt een beetje bij ingeschoten, terwijl ik het zo leuk vind. Echt zonde! Maar in augustus gaan we knallen! Ik ben ook van plan veel wordwars te organiseren? Motiveert altijd wel lekker.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wolkenkasteel schreef:
    Wat leuk dat hier zoveel animo voor is! In juli is het schrijven er voor mij echt een beetje bij ingeschoten, terwijl ik het zo leuk vind. Echt zonde! Maar in augustus gaan we knallen! Ik ben ook van plan veel wordwars te organiseren? Motiveert altijd wel lekker.


    Same!
    Wordwars zijn zo leuk! Die moeten we sowieso doen <3
    Share-agraphs vind ik ook wel leuk. Dat je op een bepaald tijdstip de laatste paragraaf deelt dat je geschreven hebt. Of misschien kunnen we iets doen genre je favoriete zin delen dat je geschreven hebt in de laatste 5k woorden of zo? :p


    A to the Z

    Jaaa, word-wars! Die mis ik nu echt een beetje bij NaNo. :')


    Caution first, always.

    Ik kan misschien niet iedere zondag posten, ivm vakantie en wifiloze campings enzo :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zou graag Ace of Hearts willen toevoegen en dan van het totaal van 10k naar 20k. ^^

    In augustus start ik wel met mijn nieuwe baan, maar toch wil ik het gewoon proberen
    Tof idee dit trouwens! Ik had namelijk geen tijd voor kamp NaNoWriMo en dat betreurde ik toch wel een beetje :')

    Rewritten | Suzanne | Onbekend | 10K


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ah, yes, ik doe mee! *O*

    Ik heb nog geen idee wat ik wil gaan schrijven, en om eerlijk te zijn ook nog geen heel goede grip op wat een realistisch doel zou zijn (want ik ben wel weer een paar dagen op vakantie en er staan nog wat andere dingen op de planning), dus ik gok voorlopig maar iets.

    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Count me in!

    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:


    look at the stars, look how they shine for you;