• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik ben al de hele dag aan het schrijven en zit voor vandaag op zo'n 4k :'D ik denk niet dat ik dit tempo vol ga houden haha.

    Die site ziet er echt heel handig uit! Ik snap het nog niet helemaal qua logs enzo, maar dat zoek ik nog wel uit :')

    Ja hij is wel niet zo simpel als camp nanowrimo's site haha. Maar ja, zolang je niet moet rotzooien in een excelbestand wanneer je die tijd kan schrijven is het goed toch haha
    Wow 4k dang, dat is echt een sterk begin! En nee, dat is juist supergoed dat je sprintdagen hebt. Dat is echt motiverender ook voor de rest van de maand als het wat minder vlot gaat.


    A to the Z

    Ik heb drie kwartier geschreven in de wordwar, want om 18:45 was het eten klaar hehe, maar ik heb uiteindelijk 597 woorden geschreven. Niet zoveel als ik had gehoopt, maar zeer zeker beter dan niets. Ik ben tevreden!
    En Lau (ra?) thanks voor de site! Ziet er handig uit! En als ik ben bijgelezen met je story, wil ik je zeker wel aan feedback helpen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iva schreef:
    Ik heb drie kwartier geschreven in de wordwar, want om 18:45 was het eten klaar hehe, maar ik heb uiteindelijk 597 woorden geschreven. Niet zoveel als ik had gehoopt, maar zeer zeker beter dan niets. Ik ben tevreden!
    En Lau (ra?) thanks voor de site! Ziet er handig uit! En als ik ben bijgelezen met je story, wil ik je zeker wel aan feedback helpen?


    Ik had in die tijd ook zoiets, dus dat is wel een goed tempo hoor! :D
    Ja, voluit is het Laura haha maar zeg maar Lau (dat is miss ook makkelijker om alle naamgenoten in dit topic uit elkaar te houden. Shoutout to you girls yesss)
    Er zitten nog een aantal hoofdstukken tussen dat wat ik nu geschreven heb en wat online staat, dus for the sake of your reading experience ga ik gewoon verdertypen nu en later terugkeren naar dit strugglehoofdstuk haha. Ik zou het zonde vinden als je hiervan een slechte versie zou moeten lezen als je het verhaal volgt. het is echt een leuk hoofdstuk, als ik dat van mijzelf mag zeggen hehe


    A to the Z

    Hmmm
    hoeveel aimen jullie van wordcount per dag?
    Ik heb net een nieuwe kalender opgesteld en ik wil eigenlijk heel graag van mijn 26k naar 60k gaan, indien mogelijk zelfs gewoon meer en mijn soty afwerken. Nu heb ik daar gemiddeld 1500 per dag voor genomen en plots ben ik gedemotiveerd hahahaha


    A to the Z

    Rond de 500 per dag ongeveer, maar ik weet dat ik sommige dagen gewoon letterlijk niet kan schrijven en andere dagen zo 2k wegschrijf dus dat middelt zich hopelijk wat uit. Ik richt me niet op 'verplicht zoveel woorden per dag' want dan raak ik ook gedemotiveerd wanneer dat dan niet lukt zeg maar. Ik richt me puur op schrijven en het einddoel.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    First of all, op de eerste dag van Qamp heb ik 2K geschreven I'm on a roll.
    En daarnaast:
    Holy fuck. Holy fucking fuck. Ik heb me net toch iets geschreven en aan de ene kant ben ik zo in shock en aan de andere kant ben ik heel erg trots ofzo? It's some good shit and I'm hyyyppeeddd. Ik wil het delen aaaaah. Maar you know, Q is dead, so no one is gonna read it, but whatever, I wrote it and I'm hella proud, so you better enjoy it. Maar het is echt heftig ofzo? Idk. Wees happy met me. Ik ben goed bezig. Als dit het schrijversschap is, I volunteer as tribute!

    Hoe is het met jullie?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2018 - 22:33 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yess!! 564 woorden even snel geschreven in een half uurtje
    En tussendoor nog snelle research gedaan want anders klopte er geen reet van wat ik geschreven had :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Hiermee sluit ik vandaag af. I kinda liked it:
    Zijn ogen keken me medelevend aan en aan de ene kant wilde ik kotsen om die blik, terwijl hij me aan de andere kant begrepen liet voelen. “Are you okay?
          “Nee. Heb je vodka?”

    Hopelijk hebben jullie ook een goede schrijfdag gehad en anders (sowieso tho) wens ik jullie morgen een fijne/goede (schrijf)dag twee van Qamp. I'm rambling, ik heb slaap nodig. Weltrusten I guess.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2018 - 23:10 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dag 1 van Qamp: Van half 8 tot 6 uur gewerkt, daarna tot half 11 voorbereidingen voor verjaardag van m'n vader gedaan. Productief dagje, maar op een andere manier. Hopelijk heeft mijn proeflezer voor het eerste hoofdstuk morgen even de tijd me de feedback te geven die ik vroeg zodat ik bepaalde zaken kan herschrijven of er nog in kan verwerken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik had gisteren niet meer geschreven, omdat ik echt even een break nodig had na die 50k. :') Maar ik heb net 526 woorden geschreven, dus het begin is er?


    Caution first, always.

    Ik hoop vanavond te kunnen beginnen. Gister had ik helaas geen tijd om te schrijven.
    Wel heb ik vandaag al de prompt in het andere topic gedaan ^^ Misschien dat ik die nog ga meetellen in mn woordenaantal, hmm, hehe.


    Stenenlikker

    Nog niet geschreven vandaag maar gisteren wel 1500 woorden zoals gepland dus ik ben wel heel tevreden.
    Also ik schrijf echt een beetje a la improviste als het aankomt op de specifieke karaktereigenschappen van personages (ik heb wel een algemeen idee en gevoel erbij maar specifiekere zaken doe ik echt on the go bij wat goed voelt in het moment) en nu heb ik wat bedacht, dat zomaar ook gewoon goed uitkomt bij het drijven van het plot
    en ik ben zo pleased met mezelf??? want het is zo'n goede ingeving???
    idk ik wou het even vermelden hahahaha
    Ik ga straks schrijven, hopelijk vandaag weer 1500.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2018 - 14:19 ]


    A to the Z

    Iemand wordwar om 8 uur?


    Stenenlikker

    Wat houd wordwar precies in?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    In een wordwar strijd je tegen elkaar om zoveel mogelijk woorden in een bepaalde tijd te schrijven. Een erg prettige motivatie om proberen even wat woorden neer te knallen ^^


    Stenenlikker