• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    MORGEN QAMP JONGENSSS
    ik ben zo zo zo enthousiast


    A to the Z

    Ik wil mijn project veranderen naar 'Het is een vrouwenwereld' en mijn doel naar 50K, maar ik ga herschrijven dus het zijn geen volledige nieuwe woorden (beetje vals spelen dus, maar ik vind het momenteel belangrijker om die 50K van 'Het is een vrouwenwereld' op punt te zetten dan om gehaast een nieuw project te starten)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Pixielisje schreef:
    MORGEN QAMP JONGENSSS
    ik ben zo zo zo enthousiast

    JAAAAA
    Al zie ik nog steeds niet hoe ik in een maand tijd mijn verhaal ga verdubbelen in aantal woorden maargoed :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    JAAAAA
    Al zie ik nog steeds niet hoe ik in een maand tijd mijn verhaal ga verdubbelen in aantal woorden maargoed :'D


    Neeeeee jawel dat komt echt goed
    eenmaal op gang vliegt het vooruit!


    A to the Z

    Aaah, ik ben ook echt enthousiast!! CampNaNo heb ik echt opgegeven, want ik heb deze hele maand letterlijk 5K geschreven, maar ik ga optimistisch Qamp in en ik ga er voor zorgen dat ik mijn doel haal. Ik ga ervoor met alles wat ik heb. YESSS!!
    Zijn er enthousiastelingen die vannacht om 12:00 al gelijk willen beginnen? Wellicht een wordwar?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ga voor nu toch mijn doel verlagen naar 20k aangezien ik deze maand al 50k heb geschreven en ik eerlijk gezegd wel aardig op ben. :W


    Caution first, always.

    Yes Anna, zo mag ik het horen!
    Helsinki, elk doel is een doel! You go girl. En als je ziet dat het goed gaat kan je altijd nog een tweede doel opstellen he. Qamp draait gewoon om vorderingen maken :D

    Ik ga mij nu nog even bezig houden met het aanpassen van een hoofdstukprobleem en dan doe ik vanavond wel mee aan een wordwar!

    Wat dachten jullie van wordwar om 0 uur? Voor wie dan al wilt beginnen? En dan tot 1 of korter?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Neeeeee jawel dat komt echt goed
    eenmaal op gang vliegt het vooruit!

    Ik hoop het :') ik heb echt geen idee wat ik met het volgende hoofdstuk moet namelijk haha. But I'll figure something out.


    Oehh meteen een ww. Go mensen! Ik bedenk rond die tijd of ik meedoe, een stukje meedoe of ga slapen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Pixielisje schreef:
    Yes Anna, zo mag ik het horen!
    Helsinki, elk doel is een doel! You go girl. En als je ziet dat het goed gaat kan je altijd nog een tweede doel opstellen he. Qamp draait gewoon om vorderingen maken :D

    Ik ga mij nu nog even bezig houden met het aanpassen van een hoofdstukprobleem en dan doe ik vanavond wel mee aan een wordwar!

    Wat dachten jullie van wordwar om 0 uur? Voor wie dan al wilt beginnen? En dan tot 1 of korter?

    boy* haha
    en zo is het (:


    Caution first, always.

    Oh shiiiit, dit begint natuurlijk ook technisch gezien vannacht al. Ik ben niet voorbereid. (nerd)

    Normaal gesproken zou ik wel om twaalf uur 's nachts willen starten, maar ik denk dat ik deze keer toch even oversla, want ik heb mijn slaap nodig. :'D Maar ik wens iedereen die het wel doet alvast veel succes! Nog maar iets meer dan drie uur, jeetje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Morgen begin ik aan mijn nieuwe baan dus het lijkt me niet handig als ik om twaalf uur begin :')
    Maar morgen vanaf kwart over zes ga ik aan de slag


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Succes met je nieuwe baan!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Succes met je nieuwe baan!


    Dankje! vind het heel spannend dus morgen kan ik alle spanning van de dag eruit schrijven


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Dankje! vind het heel spannend dus morgen kan ik alle spanning van de dag eruit schrijven

    Ja snap ik. Heb je er wel zin in? c:


    Dat moment dat je spontaan inspiratie hebt en bijna 1500 woorden schrijft, maar het een uur te vroeg is om mee te kunnen tellen voor het Qamp :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik skip de wordwar voor nu! Maar als we er morgenavond of zo een doen, dan doe ik wel zeker mee!
    Ik moet deze hoofdstukken gewoon echt editten voor ik verder kan schrijven en dat kost onverwacht echt nog wat tijd door alle details.
    Ik doe straks wel al de prompt bij de activities hehe

    Veel succes aan wie nu meedoet met de wordwar!
    Nog 15 minuten!


    A to the Z