• Zoals sommigen van jullie misschien gezien hebben is er een nieuw kletstopic geopend: The Publishing Pub!
    Om dit topic te blijven boosten en meer gezelligheid te creëren organiseren we elke dinsdag om 8 uur een Pub Quiz! Je mag ook in teams meedoen en het gaat er vooral om de fun. Lijkt dit je nou leuk, hou vooral morgen(avond) het topic in de gaten voor meer informatie of meld je direct aan bij mij/via dit topic/via The Publishing Pub. Je mag natuurlijk ook gewoon meekijken met hoe dingen gaan en niet meedoen, alle gezelligheid is welkom!

    Om iedereen alvast klaar te stomen zijn hier de 5 thema's van morgen:
          1. Trivia
          2. Who's tooth is that?
          3. Who's that handsome man?
          4. Where are those vowels?
          5. What's that song?

    Alle bovenstaande thema's bevatten vragen uit veel verschillende categorieën, dus het wordt lastig om daar een groot voordeel of nadeel uit te halen.
    Hopelijk tot morgen! ^^


    From these ashes, I will rise

    i'm in =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waar kan ik trouwens de discord vinden?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit is de discord server: Klik!
    Superleuk dat je mee doet! ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik hoop alleen dat ik op tijd ben, want ze gaan iets aan de wifi doen =( dus het kan zijn dat ik iets later ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik doe mee! (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Note to self: Discord is behoorlijk instabiel en na een reset heb ik volgens mij mijn muziek gewoon werkende gekregen :'D

    Ik vond het ontzettend gezellig vanavond guys en hopelijk tot volgende week! ^^


    From these ashes, I will rise

    Het is weer maandagavond 22.00 uur hoor en dat betekent dat over 22 uur de wekelijkse Pub Quiz weer begint!
    En net zoals vorige week heb ik weer een leuke hoeveelheid thema's (en hopelijk geen technische issues):
          1. Trivia/algemene kennis want dat vonden jullie vorige keer zo leuk
          2. Photoshop fanatic
          3. What's that song? en in case of technische issues heb ik nu goede backup! ^^
          4. What's that fandom?
          5. Think fast omdat jullie zo lekker gingen op de bonusvragen

    Ik hoop jullie morgenavond weer te zien! Ik neem in ieder geval weer een flinke dosis gezelligheid mee ^^
    En bij deze ook een kleine mededeling: vanwege vakantie zal dit de laatste Pub Quiz tot 28 augustus zijn. Als ik mijn vlucht heb overleefd (zowel fysiek als mentaal) zal ik de avond van 28 augustus weer een nieuwe pub quiz houden!


    From these ashes, I will rise

    Super cool ik ben er weer bij :)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nog anderhalf uur!

    IrishNialler schreef:
    Super cool ik ben er weer bij :)

    Jaaaa gezellig ^^


    From these ashes, I will rise

    zoals het er nu naar uitziet ga ik het niet redden. Niemand in dit huis schiet op en ik moet ook nog douchen. Dus hoewel ik mijn best doe is de kans groot dat ik er pas later bij kan komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    zoals het er nu naar uitziet ga ik het niet redden. Niemand in dit huis schiet op en ik moet ook nog douchen. Dus hoewel ik mijn best doe is de kans groot dat ik er pas later bij kan komen

    Wachten we gewoon rustig af, vorige keer kwamen er nog meer mensen later binnendruppelen. Misschien moet ik de pub quiz verplaatsen naar half 9 😂


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Wachten we gewoon rustig af, vorige keer kwamen er nog meer mensen later binnendruppelen. Misschien moet ik de pub quiz verplaatsen naar half 9 😂


    Ik ga het wel redden, iets met eigenlijk ruik de tijd hebben maar mega chagir zijn......


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Derde pub quiz was weer een succes! Nog gefeliciteerd Yvonne!
    Ik hoop jullie (en anderen) over 3 weken weer te zien ;D

    [ bericht aangepast op 7 aug 2018 - 22:35 ]


    From these ashes, I will rise

    Hullo! Ik heb helaas mijn 22 uur gemist, maar met goede reden, want ik zat in het vliegtuig. Daarom dan nu 11 uur van tevoren, dat lijkt er nog een beetje op.
    Vanavond zal er opnieuw een pub quiz plaatsvinden! Weer op het gebruikelijke tijdstip zal ik jullie bestoken met vragen verdeeld over 5 thema's. De thema's van vanavond zijn:
          1. Algemene kennis/trivia
          2. Fun phobia's
          3. Think fast
          4. Movie magic
          5. What's that song?

    Jullie zijn alleen wel gewaarschuwd voor mijn zware jetlag (want ik typ dit letterlijk vanuit de trein vanaf Schiphol) en mijn zware/schorre stem (want ik ben flink verkouden <3), maar ik hoop jullie desondanks vanaf te zien c:


    From these ashes, I will rise

    Im in, al kan het zijn dat ik wat eerder weg ga ivm werk morgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan