• W E L K O M!

    •      •      •


    Bij mijn story topic!
    Op het forum meld ik me vaker aan als proeflezer/ beta lezer, vandaar dit fantastische topic. Heb je een tweede set ogen nodig? Fret not, poor souls, hier is mijn centrale topic waar je dingen kunt aanvragen.
    Ik wil onze community graag én in leven houden en graag helpen.
    Natuurlijk wil ik niet verdrinken in mijn werk, (en daarnaast heb ik ook een leven hahaha) dus misschien gaat het niet altijd even snel, maar ik kom er altijd aan toe :')

    E N N U ?

    •      •      •



    En nu kom je bij jouw cruciale gedeelte aan: je aanmelden.
    Loop je vast met een plot? Wil je graag feedback op jouw story, verhaallijnen, personages of is spelling en grammatica niet je ding?
    Laat me weten of ik kan helpen!
    Reageer hieronder in het topic en ik kijk wat ik voor je kan doen.
    Natuurlijk heb ik ook ervaring met bepaalde genres en thema's, sommige liggen in mijn ''expertise '' gebied en andere manuscripten erbuiten. Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar hele manuscripten die niet op tijd staan. Werken gaat het makkelijkst in Word, waar mijn voorkeur ook echt naar uit gaat. Heb je een story op Q? Ook dan vraag ik je vriendelijk of je een Word bestand hebt :')
    Laatste info: ik ben zelf 19, misschien helpt dat je focussen op doelgroep ;)

    E N D A A R N A?

    •      •      •


    Heb ik je aanvraag gezien en heb ik tijd? Well that's when the magic begins, my friends! Je stuurt je manuscript/link naar je story naar mijn e-mailadres: caylineehres@outlook.com . Ik laat je meestal weten wanneer ik klaar ben met proeflezen!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2020 - 16:35 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Hephaistion schreef:
    Doe je ook aan begeleiding terwijl het verhaal nog geschreven wordt?
    Ik ben nu bezig aan een verhaal waar ik wel echt wat goeds van wil maken voor ik het online zet, dus een extra mening over het verhaal zou ik erg fijn vinden ^^


    Hey Belle, eigenlijk heb ik dat nog nooit gedaan, dus voor mij is dat ook nieuw. Zullen we het eerst even aanzien en dan kijken hoe ver we komen?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Hey Belle, eigenlijk heb ik dat nog nooit gedaan, dus voor mij is dat ook nieuw. Zullen we het eerst even aanzien en dan kijken hoe ver we komen?

    Ah, dat maakt niet uit hoor! Als je ervoor open staat, kunnen we kijken hoe het kan werken. Zelf lijkt het mij het handigst dat ik een afgerond hoofdstuk stuur als het geschreven is? Of heb je liever een paar hoofdstukken tegelijk, zodat de grotere lijn ook duidelijker is?


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)
    Ah, dat maakt niet uit hoor! Als je ervoor open staat, kunnen we kijken hoe het kan werken. Zelf lijkt het mij het handigst dat ik een afgerond hoofdstuk stuur als het geschreven is? Of heb je liever een paar hoofdstukken tegelijk, zodat de grotere lijn ook duidelijker is?


    Even kijken, ja, maar ik heb er vertrouwen in! Mijn voorkeur heeft inderdaad een paar hoofdstukken tegelijk.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Iemand anders nog?
    Evt met een korte aanvraag hihi


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Oeh, dit is wel interessant. Wellicht heb ik binnenkort wel wat om te laten checken.

    Ik zit al een tijdje te denken om op AO3 een one shot of meerdere one shots te plaatsen in het Engels. Bied je, je hulp voor zoiets ook aan? Het gaat dan om kijken of de tekst makkelijk te lezen is en of de personages ook een beetje karakter hebben en geen plat dubbeltje zijn, zeg maar.


    Physics is awesome

    Annyyybody else?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Annyyybody else?

    Ben je een beetje into horror/lees je ooit volwassenen fictie?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    (...)
    Ben je een beetje into horror/lees je ooit volwassenen fictie?


    Hahaha oeh hoe horror is het? Ik vind Arlidge meestal wel goed namelijk, net als Barclay enzo, maar dat is een beetje thriller/detective achtig :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Hahaha oeh hoe horror is het? Ik vind Arlidge meestal wel goed namelijk, net als Barclay enzo, maar dat is een beetje thriller/detective achtig :)

    Hier gaat het wel over bovennatuurlijke horror


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oeh interessant..
    Ik heb momenteel last van een onwijs writersblock dus dit topic komt ergens als geroepen haha
    Ik heb wel losse ideeën voor mijn verhaal maar weet niet zo goed hoe ik hier zodanig naartoe kan werken dat het toch spannend blijft haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Doe je ook aan feedback op volledige manuscripten? Ik heb de mijne bijna af namelijk, dus als je dat zou doen ga ik dit even onthouden haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sunai schreef:
    (...)
    Hier gaat het wel over bovennatuurlijke horror


    Ik weet niet zo goed wat ik me daar bij moet voorstellen, hihi, maar ik kan het altijd proberen right ? Je schrijft in ieder geval fijn haha, dat weet ik dan weer wel :p


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Ik weet niet zo goed wat ik me daar bij moet voorstellen, hihi, maar ik kan het altijd proberen right ? Je schrijft in ieder geval fijn haha, dat weet ik dan weer wel :p

    Het gaat basicly over een man die naar een nieuw stadje verhuist, maar daar gebeuren allerlei vreemde dingen en hij zit zo diep in de shit van dat dorp vast dat hij niet meer kan ontsnappen. (Lekker vaag, i know.)
    Hoe ontvang je het het liefst? Het zal over 4K woorden gaan (ongeveer).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    (...)
    Het gaat basicly over een man die naar een nieuw stadje verhuist, maar daar gebeuren allerlei vreemde dingen en hij zit zo diep in de shit van dat dorp vast dat hij niet meer kan ontsnappen. (Lekker vaag, i know.)
    Hoe ontvang je het het liefst? Het zal over 4K woorden gaan (ongeveer).


    Heb ik je mijn mail al gegeven? Stuur het anders daar maar naartoe :)


    SIC | PARVIS | MAGNA