• W E L K O M!

    •      •      •


    Bij mijn story topic!
    Op het forum meld ik me vaker aan als proeflezer/ beta lezer, vandaar dit fantastische topic. Heb je een tweede set ogen nodig? Fret not, poor souls, hier is mijn centrale topic waar je dingen kunt aanvragen.
    Ik wil onze community graag én in leven houden en graag helpen.
    Natuurlijk wil ik niet verdrinken in mijn werk, (en daarnaast heb ik ook een leven hahaha) dus misschien gaat het niet altijd even snel, maar ik kom er altijd aan toe :')

    E N N U ?

    •      •      •



    En nu kom je bij jouw cruciale gedeelte aan: je aanmelden.
    Loop je vast met een plot? Wil je graag feedback op jouw story, verhaallijnen, personages of is spelling en grammatica niet je ding?
    Laat me weten of ik kan helpen!
    Reageer hieronder in het topic en ik kijk wat ik voor je kan doen.
    Natuurlijk heb ik ook ervaring met bepaalde genres en thema's, sommige liggen in mijn ''expertise '' gebied en andere manuscripten erbuiten. Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar hele manuscripten die niet op tijd staan. Werken gaat het makkelijkst in Word, waar mijn voorkeur ook echt naar uit gaat. Heb je een story op Q? Ook dan vraag ik je vriendelijk of je een Word bestand hebt :')
    Laatste info: ik ben zelf 19, misschien helpt dat je focussen op doelgroep ;)

    E N D A A R N A?

    •      •      •


    Heb ik je aanvraag gezien en heb ik tijd? Well that's when the magic begins, my friends! Je stuurt je manuscript/link naar je story naar mijn e-mailadres: caylineehres@outlook.com . Ik laat je meestal weten wanneer ik klaar ben met proeflezen!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2020 - 16:35 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    -

    [ bericht aangepast op 30 mei 2019 - 12:34 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Girlicious schreef:
    Oeh interessant..
    Ik heb momenteel last van een onwijs writersblock dus dit topic komt ergens als geroepen haha
    Ik heb wel losse ideeën voor mijn verhaal maar weet niet zo goed hoe ik hier zodanig naartoe kan werken dat het toch spannend blijft haha


    Ahhh ja, dat is altijd lastig. Laat me weten hoe ik je kan helpen :D


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Heb ik je mijn mail al gegeven? Stuur het anders daar maar naartoe :)

    Waarschijnlijk wel, maar ik weet niet meer welk mailadres van jouw is. Kun je je mailadres nog eens geven via PB ofzo?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Cayline schreef:
    (...)

    Ahhh ja, dat is altijd lastig. Laat me weten hoe ik je kan helpen :D


    I know haha.
    Ik zal je wel even een pb sturen
    In elk geval fijn dat je wilt helpen mee te denken! Zo irritant als de wil er wel is maar de inspiratie niet, haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Iemand die nog hulp nodig heeft?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik!

    Ik ben een beetje aan het rommelen met een genre dat ver buiten mijn comfortzone ligt - normaal schrijf ik thriller, nu wil ik eens sci-fi proberen (met een militair tintje). Is het raar om in een sci-fi-wereld bestaande plaatsen (Groot-Brittannië bijvoorbeeld) te laten terugkomen?

    Noop. Sci-Fi betekent alleen maar een toekomst waarin een of andere wetenschappelijke doorbraak heeft plaatsgevonden. Heel vaak wordt dan meteen gedacht aan ruimte en shit en dat is hartstikke tof, maar dat hoeft niet allemaal buiten aarde plaats te vinden. London is bijna 2000 jaar oud! Ik denk dat het nog wel even bestaat, ook in jouw fictie ;)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Bump ook hier haha


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Heb je misschien zin om een kinderboek te lezen? :') Je valt natuurlijk buiten de doelgroep, maar ik vermoed dat je wel feedback kunt geven op overall plot/personages etc, als je er zin in hebt. Het is 'maar' 30K.
    Wilde het normaal deze camp nano herschrijven (voor de tweede maal), maar m'n andere proeflezer doet er langer over, dus kan ik in de tussentijd nog meer mensen zoeken haha XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    Heb je misschien zin om een kinderboek te lezen? :') Je valt natuurlijk buiten de doelgroep, maar ik vermoed dat je wel feedback kunt geven op overall plot/personages etc, als je er zin in hebt. Het is 'maar' 30K.
    Wilde het normaal deze camp nano herschrijven (voor de tweede maal), maar m'n andere proeflezer doet er langer over, dus kan ik in de tussentijd nog meer mensen zoeken haha XD


    Yes! Email staat in het topic :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Yes! Email staat in het topic :)

    Okay!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Je l'ai fini!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Kan ik je ook wat sturen? Tis wel Engels, hopelijk is dat geen probleem. Het is het eerste hoofdstuk van een verhaal en ik wil graag feedback op de personages en hun 'levendigheid'. :D

    Higgs schreef:
    Kan ik je ook wat sturen? Tis wel Engels, hopelijk is dat geen probleem. Het is het eerste hoofdstuk van een verhaal en ik wil graag feedback op de personages en hun 'levendigheid'. :D


    Tuurlijk! Mijn e-mailadres staat in het topic. Daarnaast is er nog een Q'er die heeft denk ik vorige week een topic gemaakt. (Proeflezer Engelse verhalen aangeboden oid), die zou ik ook nog ff een pb'tje sturen :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Oh dear hahaha, sorry ik ben je aanvraag helemaal vergeten


    SIC | PARVIS | MAGNA