• Heeeey!

    Dus de organisatie waar ik Japans volg heeft mij aangenomen als captain voor een "bedrijfsuitje" naar Rotterdam. Ik heb al een meetingpoint gevonden aan de oude haven waar een leuk terras te vinden was. En we gaan daarna eten bij Idols wok restaurant. Maar nu was ik dus nog opzoek naar een gezellige bar voor daarna. We hebben net Stirr ontdekt, maar aangezien ik niet in rotterdam woon weet ik niet of het echt wat is. Zeker voor zo'n grote groep. Het zou een gebouw zijn met 4 verdiepingen waarvan die cocktail bar op de 3e zit ofzo en op een andere verdieping zou je kunnen biljarten ofzo.

    Maar goed we hebben hun gemaild of er wel zoveel mensen in het gebouw kunnen. Want we zijn met 60 man in het restaurant en daarna haken er vast een paar af maar de rest gaat mee naar de bar. Dus ik vraag me eigenlijk gewoon af of jullie me gezellige barren kunnen aanraden vlakbij de nieuwe Ben & Jerry's.

    Let me know ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Helaas woon/ken ik Rotterdam daar niet genoeg voor, sorry!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ken Rotterdam wel, maar helaas is mijn sociaal leven niet toereikend genoeg om bars te bezoeken :')
    Anyway, het klinkt wel al heel tof dus ik wens je veel succes met zoeken!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Persoonlijk vind ik Breakaway heel leuk, zeker mijn favoriet in het centrum. Coconuts ook wel. In het centrum ligt het allemaal niet heel ver van elkaar af, hoogstens 10 minuutjes. Stirr is op zich wel oké. Bar Tender is ook leuk, maar ik vrees dat dat te klein is en dat is ook vooral gericht op shotjes. :'D


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Persoonlijk vind ik Breakaway heel leuk, zeker mijn favoriet in het centrum. Coconuts ook wel. In het centrum ligt het allemaal niet heel ver van elkaar af, hoogstens 10 minuutjes. Stirr is op zich wel oké. Bar Tender is ook leuk, maar ik vrees dat dat te klein is en dat is ook vooral gericht op shotjes. :'D


    Oh en ben je bekend met Zondebok en Zwarte Schaap? Daar heb ik nu contact mee gehad haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh en ben je bekend met Zondebok en Zwarte Schaap? Daar heb ik nu contact mee gehad haha


    Die ken ik dan weer niet, helaas. Witte de Withstraat kom ik sowieso niet vaak (meer)


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Die ken ik dan weer niet, helaas. Witte de Withstraat kom ik sowieso niet vaak (meer)


    Ik zit nu idd te kijken naar breakaway en damn dat ziet er vet uit! Ik ga even kijken wat ze kunnen met onze groep haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik zit nu idd te kijken naar breakaway en damn dat ziet er vet uit! Ik ga even kijken wat ze kunnen met onze groep haha


    Breakaway is echt geweldig, boven hebben ze daar ook pooltafels enzo staan ^^ Er kunnen ook vrij veel mensen in, maar het ligt er echt aan op welke dag je gaat hoe druk het verder is.


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Breakaway is echt geweldig, boven hebben ze daar ook pooltafels enzo staan ^^ Er kunnen ook vrij veel mensen in, maar het ligt er echt aan op welke dag je gaat hoe druk het verder is.


    We gaan op vrijdagavond, uur of 9 die kant op. Weetje hoe dat zit met die pooltafels? We gaan zo bellen hoor maar is handig als we dag even weten. Kost dst geld?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    We gaan op vrijdagavond, uur of 9 die kant op. Weetje hoe dat zit met die pooltafels? We gaan zo bellen hoor maar is handig als we dag even weten. Kost dst geld?


    Oh dan kunnen er wel vrij veel anderen zijn, maar het is gelukkig geen donderdag haha :'D Ik heb lang niet meer gepoold dus ik zeg het even uit mijn hoofd. Iemand moet per pooltafel een id-kaart/paspoort/something inleveren. Die bewaren ze gewoon achter de bar en die krijg je terug als je de ballen weer inlevert. Die bewaren ze namelijk achter de bar, de sticks zijn wel boven. Volgens mij is het 5 euro per halfuur(?)


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Oh dan kunnen er wel vrij veel anderen zijn, maar het is gelukkig geen donderdag haha :'D Ik heb lang niet meer gepoold dus ik zeg het even uit mijn hoofd. Iemand moet per pooltafel een id-kaart/paspoort/something inleveren. Die bewaren ze gewoon achter de bar en die krijg je terug als je de ballen weer inlevert. Die bewaren ze namelijk achter de bar, de sticks zijn wel boven. Volgens mij is het 5 euro per halfuur(?)


    Oke dan meld ik dat iig bij de mensen dat ze niet denken dat het gratis is haha. En er staat op de site dat er op vrijdagen een dj ofzo is? Weet je heir wat van? Hahaha sorry ik stalk je hoor


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oke dan meld ik dat iig bij de mensen dat ze niet denken dat het gratis is haha. En er staat op de site dat er op vrijdagen een dj ofzo is? Weet je heir wat van? Hahaha sorry ik stalk je hoor


    Oh ja, de DJ's zijn er altijd op vrijdag en zaterdag. Dan wordt het wel een echt feestje altijd :Y) No problemo


    El Diablo.