• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    LittleOwlet schreef:
    Fuck fuck fuck. Waar is de autosafe van Quizlet gebleven?! Ik klikte per ongeluk mijn tab dicht en vind mijn hoofdstuk nergens meer! HELP.

    Ikr? Volgens mij bestaat dat niet meer sinds het nieuwe design. :/


    Caution first, always.

    Alfyn schreef:
    (...)
    Ikr? Volgens mij bestaat dat niet meer sinds het nieuwe design. :/

    Dan ga ik die aanvragen. Want ik voelde me echt kut. Het hoofdstuk is niet meer zo lang geworden nu :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben nu meer wat bezig mt Pinterest en het is niet goed voor me. Waarom zijn er zoveel schattige foto's van Taron Egerton en Ansel Elgort? Nu krijg ik wel zin om Tinder aan te maken om te kijken of daar ook zulke foto's te vinden zijn.


    Physics is awesome

    Zo even dit topic ook weer bijpassend gemaakt x)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Good to be on the same page, sort of. Het was wel even awkward deluxe dit. touchy feelie feelings, ze blijven tricky


    The truth is out there.

    Grappig dan Don (GameMeneer) op het Da Vinci in Purmerend gezeten heeft. Now I wonder where he lived. (omdat hij uit een dorp komt en niet uit Purmerend zelf) hmmm


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CarIyIe schreef:
    Ik ben nu meer wat bezig mt Pinterest en het is niet goed voor me. Waarom zijn er zoveel schattige foto's van Taron Egerton en Ansel Elgort? Nu krijg ik wel zin om Tinder aan te maken om te kijken of daar ook zulke foto's te vinden zijn.


    Ik denk niet dat je die twee op Tinder zou tegen komen :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dus jij mag tegen mij zeggen dat mijn verhaal slecht is (het enige waarvan ik gelukkig word om het te doen, schrijven) en ik mag er niet gedemotiveerd van raken en janken, maar als andere zeggen dat jouw Engels niet zo goed is, dan is meteen de hele wereld tegen je en wil je dood?
    Grow up! Die mensen doen precies hetzelfde tegen jou als wat jij tegen mij hebt gedaan, maar dat mag blijkbaar niet en snap jij ook niet als ik dat tegen jou zeg!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik huil.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vronsky schreef:
    ik huil.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vronsky schreef:
    ik huil.


    Same


    26 - 02 - '16

    Ugh, hij maakt me echt gelukkig. I really missed that. Kan ik de herexamens en al dat werk even doorskippen alsjeblieft? Ik wil meer tijd...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I misss themmmmmm : (((((

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 23:44 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Y'all are the best fucking people I've ever met! Love you babes!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vronsky schreef:
    Y'all are the best fucking people I've ever met! Love you babes!

    Love you too boo! 😘😘 als dit is wat ik denk dat het is rip anders is dit heel awkward


    — Inner peace, it's hard to find. —