• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wow was even niet prepared om dit te zien.


    The truth is out there.

    Onweeeer yeess

    Njkgfnskd ik heb eindelijk de laatste emails ontvangen over de mastectomie en het begint nu pas als echt aan te voelen ;-;


    Caution first, always.

    Die finale van The 100 heeft mij echt aan het janken gebracht.
    Marper for life.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb niet vaak hoofdpijn, maar als ik het dan heb dan voelt het zo heftig. Net al een paracetamol genomen, maar zo te voelen helpt het niet veel.


    Physics is awesome

    Paracetamol werkt toch wel of het is gewoon weg gezakt. Ik hoop niet dat het nog terug komt.


    Physics is awesome

    I'm trying so fucking hard, I'm doing the best I can.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    No no no, no no no, so please be kind
    No no no, no no no, I'm losing my mind
    No no no, no no no, I'm really not fine
    Oh no, I'm really not.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lalala continu afgeleid tijdens spullen inpakken.


    The truth is out there.

    Wie ben ik om jou te missen? Ik ben zelf zo dom geweest om je weg te duwen. Maar godver, ik mis je. Ik mis je echt heel erg en ik ben echt het domste kind ooit om jou te laten gaan. Maar ik ga je dat nooit durven vertellen. Ik zal het nooit iemand durven vertellen, want emoties zijn kut.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Weet het niet zeker, maar te horen aan hoe hij praat, heb ik het gevoel dat Lucien van Geffen (Fabian van Anubis) homoseksueel is.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2018 - 19:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kut CBR. We zijn ruim vier weken verder en nog kan ik verdomme m'n rijbewijs niet aanvragen ):


    26 - 02 - '16

    meeeeee

    Aaah when u decide not to be lazy for once. Er gaat niets boven een verse manicure yesss


    A to the Z

    Het gaat goed met het verzinnen van mijn RPG personage. Het gaat in stappen, ik ben al een eind op weg.


    Physics is awesome