• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Om 06:30 ging de wekker (net zoals gisteren) en de dag lijkt nu veel langer. Ik weet alleen niet of ik dat fijn vind of juist niet.


    Physics is awesome

    I hate being here sooo much :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ja hallo wat is dit. Wissel ik van dienst met je zodat je naar een afspraak kan, en dan kom je niet opdagen voor mijn dienst. Het is echt dat ik niets beters te doen heb en wat extra kan werken maar dit is niet bepaald chill sinds ik niets verder qua eten oid bij me heb en ik eigenlijk gewoon nu naar huis wil ipv eerst wachten op vervanging. Ik ga niet van 6 uur s'ochtends tot 9 uur s'avonds werken omdat jij je shit niet goed in kan plannen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    (((((((((: wat een teringzooi.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lacroix schreef:
    Ja hallo wat is dit. Wissel ik van dienst met je zodat je naar een afspraak kan, en dan kom je niet opdagen voor mijn dienst. Het is echt dat ik niets beters te doen heb en wat extra kan werken maar dit is niet bepaald chill sinds ik niets verder qua eten oid bij me heb en ik eigenlijk gewoon nu naar huis wil ipv eerst wachten op vervanging. Ik ga niet van 6 uur s'ochtends tot 9 uur s'avonds werken omdat jij je shit niet goed in kan plannen.


    Komt er wel vervanging? Want anders word het een veel te lange werkdag voor je.


    Physics is awesome

    Goodbye Knopfler welkom Halpert xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuk dat PostNL een e-mail stuurt voor beide pakketjes dat ze op een eerder tijdstip zullen worden bezorgd en ze vervolgens niet in die tijdperiode worden bezorgd. Stuur dan geen mailtje en hou vast aan het latere tijdstip.


    Physics is awesome

    stay away from me you little shit


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ugh


    Caution first, always.

    Give me a break please, just for like a week, can I just feel normal for a week please?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omg, een arm die uit de kom gaat door één slag en weer in de kom door een val? Gaat het belachelijker worden dan dit? (Wedden dat die schouder voor de rest van het boek wordt genegeerd, terwijl die schouder nooit door een val weer helemaal gefixt wordt. I mean, er is een reden waarom je naar een dokter moet met een schouder die uit de kom is. Wedden dat ze ook negeren dat de MC nu meer kans heeft dat haar schouder nog eens uit de kom schiet in de loop van het verhaal? Pff, dom boek.)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik mis je zo erg, het is nu 4 jaar al weer en er zijn zoveel dingen gebeurd die ik met je wil delen. You are still the first person in mind when something happens that I wanna share. Maar je hebt geen pijn en verdriet meer nu en ik hoop dat er iets is boven dat ik je nog ooit een keer in mijn armen kan sluiten en je stem kan horen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Blok en examens wegen echt enorm hard op mijn mood en ik vind het eigenlijk nogal abnormaal hoe neerslachtig ik hiervan word. Kan dit even ophouden? Dank :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh, het is zo leuk om te zien hoe enthousiast m’n zusje is over haar zes weken durende (werk)vakantie. Maar als ik dan hoor dat ze op haar laatste dag wéér door drie jongens mee uit is gevraagd, wordt echt heel m’n zelfvertrouwen de grond in geboord want hoe vaak is mij dat overkomen? Right, nooit. En God, m’n zusje verdient het als geen ander na wat zij allemaal heeft doorstaan. But it feels so bad.


    Kinda wanna leave right now but can't. Shit.


    The truth is out there.