• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje



    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       

    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    NIEUWSBERICHT

    Ma. 27/09 19:03 u.


    Politie radeloos na overval BBANKS vrijdag
    De politie laat weten geen relevante sporen te hebben gevonden na de overval op de BBANKS (Hamletstreet, niv. 2). De Vijf klaarden de klus in amper drie minuten en hebben sindsdien niets meer van zich laten horen.

    Opnieuw zwaar geweld niveau 0
    Het voorbije weekend zijn zeker vijf incidenten waarbij (zwaar) geweld werd gebruikt gerapporteerd. Twee persoonlijke overval, twee winkels en één geval van zinloos geweld. Elk voorval kon gelinkt worden aan de Bunnies. Meer informatie in dit artikel.

    Meer Bunnies gespot niveau 1
    Ook op niveau 1 worden meer en meer konijnenmaskers gezien. Het geweld valt relatief gezien nog mee, maar de toenemende aanwezigheid zorgt voor onrust. Bewoners vragen zich af wat de stad hier wil aan doen, maar wij hebben nog geen reactie van de autoriteiten ontvangen.

    Lewis Mortimer (43) zwaargewond teruggevonden
    De CEO van het marketingbedrijf MakeIt! is na twee dagen zwaargewond teruggevonden in een loods op niveau 0. Anonieme getuigenissen spreken over al een langer bestaande connectie met de Cats, maar geruchten gaan dat ook De Vijf iets met de verdwijning te maken zouden hebben. Mortimer herstelt momenteel in het ziekenhuis en wil nog geen commentaar aan de pers kwijt.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:27 ]


    Mhm?

    MT.


    [ heaven knows ]


    OLIVER THEODORE DARRELL

    Bunny || at the trainingschool looking for Dantae || With Sky and Cas




    Shitt, ik had me enorm overslapen en Dantae had me gewoon laten liggen snurken in de zetel. Dantae was nu eenmaal mijn mentor en ik keek graag mee naar zijn trainingen en kreeg zo nu en dan ook wel tips van Mr.Right. -hoewel dat mijn naam voor hem was gezien zijn ferme rechtste-. Ik was echter niet vechtertalent genoeg om ook echt geld te verdienen in de ring, maar het was altijd wel iets wat ik nodig had hier in niveau 0. Ik mocht dan misschien wel een bunny zijn, zelf voor mij hield het gevaar zich niet stil. Ik haalde dan ook een hand door mijn warrige ochtendharen en had een peuk tussen mijn lippen bengelen terwijl ik richting de sportschool ging in de hoop Dantae nog tegen te komen. Echter was het enkel een inelkaar geslagen Mr.Right die ik tegenkwam waardoor ik dan ook de man ter hulp snelde. Dit zorgde ervoor dat ik een mes tegen mijn borst aangedrukt kreeg. "Woah, rustig ik ben het maar Oliver." zei ik onschuldig terwijl ik mijn handen in de lucht hield wat enkel voor gebrom van de oude man zorgde die het mes weer op tafel gooide. "De volgende keer sla ik ze neer." bromde hij en ik keek even fronsend naar de man. Hij had er een grote beurde plek bij op zijn voorhoofd, waar al een lichte buil op zat te vormen. " Hebben ze wat gepikt? Je moet echt een sloten leren zetten." ik drukte mijn peuk uit op de verlaten asbak op de tafel waar hij aan leunde maar hij wuifde het weg. " Een blondine snelde ter hulp, maar die is alweer weg. En jij moet me niet zeggen wat ik moet doen, hup buiten." en met die woorden werd ik buiten gegooid. Jeez. Te zien aan de centen op het tafel was het toch geen al te vette buit geweest, en leek hij nog even knorrig als altijd dus nam ik dat als mijn que om weer weg te gaan. Ik stak mijn handen in mijn zakken waarna ik buiten de gymzaal toch even rondkeek of ik iemand herkende en ja hoor. Liet er net een blondine zich om te hoek verschuilen. Eentje die me maar al te bekend voor leek te komen. Met een lichte grijns om mijn lippen nam ik dan ook een klein aanloopje vooraleer ik de blondine wilde verrassen, maar werd integendeel zelf verrast. "Als dat niet Skyler - is met companie, hey." ik had me dus onbewust in een gesprek gevoegd tussen de twee dames, waarschijnlijk ongelegen ook.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2018 - 23:30 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Skyeler || ‘Skye’ || Moore
    26 — Bunny — with Cas and Oliver

    Met een goed gevoel had Skyeler de sportschool verlaten en was ze om de hoek even blijven staan om een peuk op te steken. Nog voor ze deze echter aan had voelde ze hoe ze door iemand beslopen werd waardoor haar hart als een razende te keer ging. "Hey, Skye" Als de bliksem wist ze zich om te draaien. Haar gefronste blik veranderde echter in een glimlach toen ze zag wie het was. "Jezus Cas! Ik schrok me rot" zei ze lachend. Het was Casey, een dame aan wie ze behoorlijk veel te danken had. Cas had haar ontmoet in een bar waar Skyeler hopeloos voor zich uit had gestaard omdat ze net haar eerste moord had gepleegd. Ze had verwacht dat ze het ooit zou moeten doen maar de emoties die daarbij kwamen kijken niet. Cas zag het en kwam naast haar zitten. Cas heeft voor de acceptatie die Skyeler nu met haar carrière heeft gezorgd. Verbaasd keek Skyeler om haar heen. Het was een verlaten steeg die alleen richting de sportschool leidde. "Sport je hier?" vroeg ze verbaasd terwijl ze naar het vervallen gebouw wees. Het was eigenlijk best raar. Ze had zoveel te danken aan Casey maar eigenlijk wist ze maar heel weinig over de dame. Uit het niets hoorde Skyeler een stem die haar maar al te bekend voor kwam. "Als dat niet Skyler - is met companie, hey." Er verscheen een grijns op haar gezicht. Het was de oh zo knappe maar bloed irritante Oliver. Echt irritant vond ze hem eigenlijk niet, ze mocht de jongen eigenlijk wel. Hij leek haar echter altijd te slim af te zijn en dit kon haar niets anders dan irriteren. "Oliver, ik kom ook echt nooit van jou af of wel?" grapte ze. Ze keek even verbaasd om haar heen. Ze kwam bijna nooit in deze buurt maar de mensen om haar heen blijkbaar wel. "Dus dit is de plek waar je traint om van me te blijven winnen hm?" zei ze lachend terwijl ze hem een por in zijn zij gaf. "Ohja dat is waar ook" De twee kende elkaar niet dus was het logisch om ze aan elkaar voor te stellen. "Cas Oliver, Oliver Cas"

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cedro Fuensanta

    ”Never kick me when I'm down, because when I get back up...
    You're Fucked.”

    • 29 • Bunny • Street Fighter • With Montana •

    Zwijgend wandelde ik door de straten heen op Niveau 0. Zo nu en dan blikte ik een keer op of om, waarbij ik de uitdrukking op mijn gezicht zo gesloten mogelijk hield. Hier buiten interesseerde het me bijna niet wat er gebeurde, daar de meeste die er rondliepen zich enkel en alleen met zichzelf bezig hielden. Ergens kon ik het hen niet kwalijk nemen, want eerlijk toegegeven deed ik namelijk haast hetzelfde. De tijd dat ik me constant met andere bezig hield lag al enkele jaren achter me en deden me op dit moment meer zeer, dan dat ze me daadwerkelijk goed deden. Of het een stukje eigen schuld was, was een gedeelte waar ik me maar al te bewust van was en tevens ook de reden waarom ik het niet meer verdiende om me ook maar om iets of iemand te bekommeren. Mensen waren beter af als ze hun vertrouwen niet meer in mij legde en anders deed ik er slimmer aan om ze vooral op een afstand te houden. Het werd er in ieder geval niet gemakkelijk op, iets wat ik me de laatste tijd weer aardig lijkt te realiseren.
          ”Hé.”
    Alsof ik het over de duivel had gehad in mijn stille gedachten wordt mijn aandacht direct getrokken naar de jonge vrouw die me onderweg grijnzend begroet. Mo was een van de twee gevallen die het me de laatste tijd niet altijd even gemakkelijk maakte, maar het lukte me eveneens niet om er tegen te vechten. Ik had al zoveel verloren dat ik eigenlijk wel beter moest weten, maar een gevecht in de ring ging me ineens nog gemakkelijker af. Ik glimlachte onbewust en vrij direct, waarbij ik mijn kin lichtjes een keer optilde ter herkenning. “Hey,” begroette ik Mo terug en liet mijn blik kort over haar heen glijden. Achter ons klonk een luide klap, gevolgd door een groepje jongeren die vloekend en tierend de straat over rende en zo mijn aandacht van de jonge vrouw af haalde. Heel even volgde ik hen met een diepe frons tussen mijn wenkbrauwen in.
          ”Alles goed?” vroeg ik de jonge krullenbol naast me vervolgens. Ik herkende de blik in haar ogen maar al te goed en hoewel ze een brede grijns op haar lippen had staan, merkte ik aan bijna alles dat ze niet helemaal lekker in haar vel zat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Montana "Mo" Byrd
    18 — Bunny — Dantae

    'Hey,' zei hij terwijl hij zijn kin optilde. Net op dat moment klonk er achter het tweetal een harde klap. Mo draaide zich om en samen met Dantae keek ze naar het groepje jongens dat wegrende. Mo wilde best graag weten wat er gebeurd was, maar haar aandacht werd weer getrokken door de imposante man naast zich, waardoor ze naar hem opkeek. 'Alles goed?'
          Ze knikte meteen. Te snel misschien wel. 'Ja, prima,' antwoordde ze schouderophalend en nog even keek ze achterom naar waar de jongens waren verdwenen. Ze had ze niet herkend, maar ze had vrij zeker kunnen raden dat het straatratten van niveau 0 waren en dat ze iets hadden willen meenemen dat niet van hen was. Als Anderson er maar niet bij zat.
          Meteen schudde ze dat vervelende gevoel en de gedachte aan haar broertje van zich af, voor ze zich wederom op Dantae richtte en haar ogen kort over zijn lichaam liet glijden. 'Wat heb jij uitgespookt?' vroeg ze. Veel informatie over hun privélevens wisselden ze nooit uit. Mo wist amper iets over zijn familie, en andersom wist Dantae juist heel weinig over Mo. Hij wist alleen dat ze al vroeg in haar tienerjaren in aanraking kwam met de Bende en er nooit meer uit is gekomen. Dat wilde ze ook niet, echt niet, maar de reden was voor hem wel onbekend. Wat ze verder deed, waar ze haar avonden en nachten doorbracht, was voor iedereen een raadsel. Ze vroeg zich diep vanbinnen af of haar moeder aan haar dacht als het 's nachts zo hard vroor dat er ijsbloemen op de ramen kwamen te staan, of ze bezorgd was om haar oudste dochter. Waarschijnlijk niet, zo had Celeste zich nooit gedragen. Ze klauwde met haar hand door haar wilde bos krullen in een poging de frustratie over haar familie kwijt te raken. Waar ze ook aan dacht, ze wist op een of andere manier altijd terug te komen naar haar familie. Hoe graag ze ook wilde dat ze ze allemaal vergeten en vergeven had, wist ze ook dat dit niet het geval was en waarschijnlijk ook nooit zou zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eve Victoria Ledoux
    'speed kills, but with skills... it thrills.'



    EVE ━ 25 ━ THE FIVE ━ DRIVER ━ DRINKING COFFEE w GRAYSON━ OUTFIT


          De jongeman naast me had een slok van zijn koffie genomen en liet zijn ogen over de krant heen gaan, waardoor ik nieuwsgierig zijn antwoord afwachte.
          'Het lijkt haast niet echt hé?' Hoorde ik hem zeggen, waardoor ik met een glimlachje mijn hoofd schudde. Hij glimlachte ook vriendelijk mijn kant op en het gaf me een warm gevoel. Een oprechte glimlach had ik al best lang niet meer gezien.
          'Ik krijg zelf een hete kop koffie niet op in drie minuten, je zou je gaan afvragen hoe ze het doen.' Zijn opmerking liet me lachen. Ik kreeg mijn cappuccino in nog geen tien minuten op, want ik vind het altijd veel te heet in het begin.
          'Ik ook zeker niet, dan verbrand ik mezelf.' Kwam er dan ook nog lachend over mijn lippen. Nee, een kop koffie drinken in drie minuten was onmogelijk voor mij. Een bank overvallen daarentegen...
          'Zelfs na 3 jaar betwijfel ik bijna of ze echt zijn, maar onze haast leeggeplunderde bankrekeningen zijn daar wel bewijs van.' Ik luisterde goed naar zijn woorden en ik besefte me dat ik daar eigenlijk nooit echt over na had gedacht. Niet dat het me heel veel uitmaakte, want de mensen die écht succes wilden en écht hoger wilden komen hebben dat gedaan, de rest lijkt me simpelweg te lui om moeite te doen, maar laat ik die mening maar voor me houden.
          'Tsjah...Ieder zo zijn eigen manier van rond komen.' Zei ik dan ook maar, waarna ik de laatste slok van mijn cappuccino op dronk.
          'Angstaanjagend.' Hoorde ik hem zacht zeggen, waarna hij ook een slok van zijn koffie nam. 'Maar dat is het nieuws altijd, er valt nooit wat positiefs te lezen in Nixon. Vind je niet?' Ik knikte bij zijn woorden, hij had zeker een punt.
          'Het nieuws is nooit leuk, want ze willen de mensen voorbereiden op het ergste en ze willen niet dat het verdoezeld wordt door goede berichten.' De woorden kwamen een beetje automatisch over mijn lippen en pas zodra ik het had gezegd dacht ik er over na.
          'Tenminste, zo komt het over... ' verbeterde ik mezelf. Met mijn vingers peuterde ik wat aan de koffiebeker terwijl ik keek hoe hij aan zijn nog hete koffie zat.
          'Ik ben Grayson trouwens, aangenaam.' Ik schrok op uit mijn gedachten door zijn woorden en ik toverde een glimlach te voorschijn.
          'Eve, aangenaam.' Glimlachte ik breed zijn kant op.



    - thank you for existing -

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cedro Fuensanta

    ”Never kick me when I'm down, because when I get back up...
    You're Fucked.”

    • 29 • Bunny • Street Fighter • With Montana •

    Mo’s reactie kwam snel. Te snel om het als normaal en doordacht over te laten komen, waardoor ik al snel in de gaten kreeg dat ik er met mijn eerdere gedachten niet helemaal naast had gezeten.
          ”Ja, prima.”
    Een hummend geluid verliet mijn mond, maar ik had al lang besloten er niet verder op in te gaan. Het waren mijn zaken niet en Mo was een grote meid, als ze er meer over kwijt wilde dan deed ze dat vanzelf wel. Daarbij betekende jezelf openstellen ook dat je meer van jezelf bloot gaf, wat weer resulteerde in meer emotionele binding en dat was dan weer iets waar ik liever niet op toe gaf. Helemaal niet, eigenlijk. Het was dan al heel wat van mezelf dat ik meer van haar én Oliver in mijn leven toestond, waarmee ik het schuldgevoel in mijn binnenste eveneens flink voelde hameren. Ik kon het desondanks niet helpen; om de een of andere reden was alles vanzelf gegaan en raakte ik onbewust meer en meer aan ze gehecht, hoe hard ik er ook tegen in ging. Ik sprak het echter niet hardop uit.
          ”Wat heb jij uitgespookt?”
    Losjes haalde ik mijn schouders op, terwijl ik mijn handen nog altijd diep in de zakken van mijn vest gestoken had. Mijn leven stelde eigenlijk niet veel voor; ik trainde, trainde nog meer, trainde Oliver en trainde hem ook nog meer. Tussendoor dronk ik, genoot van wat vrouwelijk schoon en een wilde nacht, die ik de volgende dag weer naar buiten veegde. Daarnaast kwamen dan ook nog de gevechten, vocht ik om mijn titel te behouden en hoopte ik ondertussen dat elke knal die ik kreeg het allesverterende gevoel in mijn binnenste deed verdwijnen, tevergeefs weliswaar. Ik zou het grote verlies uit mijn verleden nooit vergeten, laat staan de pijn die het met zich meegebracht had, noch zou ik het mezelf ooit vergeven dat ik ze beide aan hun lot had overgelaten. Ook al wist ik dat Alvera het misschien anders zou vinden. Ik wist niet eens meer waar zij was.
          ”Ik kom net van de sportschool af,” reageer ik. Mijn blik gaat ondertussen nog een keer uit naar het stel jongeren wat net met een hoop kabaal tevoorschijn kwam. Het was bijna niet moeilijk voor te stellen wat ze uitgevreten hadden. Ik kon alleen maar hopen dat het de oude man — Dixon, oftewel Mr. Right genoemd door Oliver — dit keer bespaard was gebleven. De laatste keer had hij er al een paar lelijke klappen aan over gehouden, waarbij ik me genoodzaakt had gevoeld als een waakhond rond de sportschool te hangen. Nu moest ik er dan toch echt eens op uit.
          ”En nu ben ik opzoek naar een nieuwe slof peuken en een goede fles drank. Wat jij?”
    Met een schuine blik keek ik iets naar beneden zodat ik naar het gezicht van de donkerharige langs me kon kijken en toonde haar een glimp van mijn oprechte interesse.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2018 - 23:56 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'




          CERYS BLANCHE .


    “Why can't anyone
    hear my silent screams?


    25, bunny / 3jr, Skye ; Cas ; Oliver, outfit ; shoes




    Met een zorgvuldige beweging streek ze een lichtgekleurd plukje achter haar oor. Haar aquamarijnachtige kijkers gleden over de persoon voor zich heen, die ze zorgvuldig bekeek—— als een jager die z'n prooi in zicht heeft. Vanzelfsprekend zou ze haar onschuldige voorkomen nog horen te behouden, waardoor ze dit alles met een lieflijk glimlachje deed. De desbetreffende figuur, een wat oudere man in dit geval, zou later de dood tegemoet gaan ; het was haar eerder deze week doorgegeven, en het werd wel eens tijd dat ze er werk van ging maken. En soms, soms deed ze het weleens voor het plezier.
    Een vieze grijns kroop op z'n gezicht, z'n tong uitdagend over zijn gebarsten lippen. De jonge vrouw wist dat ze hem had, het was iets wat veel mannen al snel lieten blijken en het zorgde voor een oninteresse die ze snel afgehandeld wilde hebben. Met eenzelfde bekoorlijke glimlach lokte ze hem in één van de zijstraten in, waar ze alle privacy zouden hebben. Haar tengere vingers gleden over zijn gezicht, nek, en vervolgens onder zijn jas door, heen. Als een uitgehongerd beest gooide hij zich bovenop haar, wat de vrouw haar neus deed rimpelen. Haastig zocht ze naar het mes in haar broeksband, welke ze in zijn maag boorde—— niet eenmaal, maar tweemaal.

          "Bitch!" Grommend had de man achteruit gestrompeld, zichzelf stevig bij z'n buik grijpende, hopend dat het genoeg bloed zou stelpen. Nonchalant staarde Cerys toe hoe hij trachtte aan te vallen, iets wat ze behendig had onderschept en op een fataal punt nogmaals had gestoken. Op dit punt had hij genoeg bloed verloren om hem gemakkelijk onderuit te trappen. Daar lag hij, als een insect onder haar schoen, die op het punt was verpletterd te worden.
    Rood sijpelde in kleine stroompjes uit zijn wonden, in de kieren van de onregelmatige stenen. De lichtharige vrouw hurkte bij hem neer, sloot haar ogen terwijl hij zijn laatste adem uitblies en likte langzaam over haar roodgestifte lippen heen.
          Hoewel er personen waren die dit soort opdrachten liever niet uitvoerden, had zij er amper erg in. Bij elke liquidatie bleef ze een minuut stilte houden, om over de zaken na te denken, de situatie waarin ze zat, hopend op het terugkomen van gevoel—— wat voor emotie dan ook. Echter, het enige wat ze voelde, was . . . apathie, en wellicht een nostalgie naar iets.
    Haar taken voerde ze met of zonder bunnymasker uit, terwijl het eigenlijk wel had gemoeten. Als ze gepakt zou worden, zouden ze haar hoogstwaarschijnlijk niet enkel ondervragen, maar dan zat ze ook een behoorlijke tijd vast. Toch, op de één of andere manier, kon het Cerys niet zoveel schelen en misschien verlangde ze er wel naar ; Naar hetgeen wat haar zou laten kunnen inzien dat ze alsnog leefde, dat ze niet als een lijk door het leven ging.
          Heupwiegend verliet ze het steegje, om de man moederziel alleen daar achter te laten. Met een neutraal gezicht bedacht ze zich, 'zal ik later op dezelfde manier eindigen?'

    Na zich schoongeboend te hebben, tot haar huid rood zag, trok ze schone kleding en schoenen aan, pakte haar sporttas en maakte haar weg naar de sportschool. Vooral in de afgelopen paar jaar heeft ze de grootste metarmorfose ondergaan, zowel qua uiterlijk als innerlijk. Speciaal voor de bende had ze haar haarlokken lichtgeverfd, daar hoorde nu eenmaal een nieuwe look—— het oude eruit, het nieuwe erin. Kwam er echter wel bij kijken dat ze, nu ze niet meer aan prostitutie deed, naar andere manieren moest zoeken om aan een bepaalde voldoening te komen. Ze wist dat er een boel mis met haar was, regelmatig voelde ze zich er machteloos over en had ze verwoestende buien die eveneens anderen zullen schaden. Desalniettemin, Cerys was opgelucht niet meer in dat wereldje thuis te horen, na eindelijk het advies van Skye opgevolgd te hebben, verdiende ze haar geld op andere manieren. Ze had haar al een behoorlijke tijd niet meer gezien ofwel gesproken, maar tussen hen gezegd en gezwegen, daar zat ze ook niet op te wachten. Als ze heel eerlijk was, was ze bang, angstig om de tijd waarin ze elkaar kenden te herbeleven, om zo terug te komen door één of andere mystieke kracht. Cerys wilde het niets liever dan afsluiten, maar — terwijl ze de hoek omliep naar de sportschool — zag ze haar daar staan. Razendsnel hield ze halt, draaide zich voorzichtig om en was van plan net zo jachtig het straatje te verlaten. Echter, met haar geluk mocht dat niet baten.
          "Hey, Cerys!"
    Opnieuw hield ze halt, ditmaal bevroren met ogen zo groot als porseleinen bordjes. Binnenmonds vervloekte ze degene die haar geroepen had, en dit liet ze ook blijken zodra ze zich naar degene omdraaide, die op haar beurt gelijk aftakelde. Maar, wat was het probleem nu? Er waren echt wel meerdere mensen die Cerys als naam hadden, bedacht ze zich. Dit dwaalde eveneens door haar gedachten toen haar blauwe poelen de hare kruisten, iets wat een elektrische schok door haar smalle lichaam wist te jagen. Verdomme, die bekende blondine had ze het liefst willen vermijden—— het lot had een naargeestig gevoel voor humor.
    Met een hernieuwde energie — waar ze het vandaan haalde, wist niemand —, begaf ze zich op het groepje af, en in speciaal Skye, om ze met een zoete glimlach te begroeten. Eén ervan kende ze niet, niet van gezicht of wat dan ook, de jongeman had ze echter weleens gezien, maar dat was alles.
          "Skye, ben. . . wat. . .?" Een diepe zucht verliet haar volle lippen, terwijl ze het nogmaals probeerde. "Lang niet gezien. Hoe gaat het met je?"
    Om toch wat aandacht aan de anderen te geven, stelde ze zich aan hen voor. Het moment dat ze dit deed, dwaalde haar ogen over de desbetreffende persoon, alsof ze klaar was hen seksueel op te eten. Het zoete glimlach bleef dan ook aanwezig op haar lippen. "Hebben jullie net flink gezweet of zijn jullie klaar een ronde mee te doen?"

    [ bericht aangepast op 12 sep 2018 - 23:34 ]


    [ heaven knows ]

    BASH
    De Wolf      ▸      26      ▸      W/ Alvera

    "Ik was net van plan om op zoek te gaan naar iemand die zin had in wat vertier om zo mijn middag wat interessanter te maken," antwoordde Alvera met een geamuseerde blik. Hoewel Bash natuurlijk niet immuun was voor vrouwelijk schoon, was hij minder explorerend dan veel andere bendeleden op dat vlak. Toch grijnsde hij even, en die werd alleen maar beter zodra hem iets anders was opgevallen.
          "Middag? Babe, het is al na zeven," lachte hij. "Waar heb jij gezeten?" vroeg hij, maar hij had al een vermoeden. "Af en toe wat rust kan geen kwaad, het is niet dat we er armer op worden." Hij keek toe hoe ze in één van de zetels ging zitten. Zijn blik bleef hangen op haar benen, met een interesse waarbij zijn denkende brein niet echt bij stilstond, maar keek op toen ze zijn naam zei.
          "Hey Bash?"
          "Mhm?" Hij liet het mes wat salto's maken, die niet hoger kwamen dan zijn kin. Het ging tegenwoordig vanzelf, maar hij had wel nog wat littekens op zijn handen en vingers die toonden dat het niet altijd zo was geweest.
          ”Weet jij toevallig iets af van Mortimer en zijn bezoekje in het ziekenhuis?” Bash haalde zijn schouders op en stak het mes terug waar het hoorde. Hij wandelde tot bij Alvera, maar bleef even naar de stofzuiger kijken voor hij tegenover haar ging zitten. Het arme ding had zich klemgereden tussen een muur en een plant - wie had die daar gezet - en Bash probeerde een manier te bedenken om het ding ongemerkt te laten verdwijnen. En zonder dat Cas hem zou vermoorden. Hij vond niet meteen een oplossing.
          "Hij was genoeg gewaarschuwd en de bunnies raakten er niet echt bij." Hij draaide zich nu volledig naar Alvera. Hij glimlachte niet, maar zijn gezicht verraadde iets ontdeugend, alsof hij succesvol de koekjespot had leeggeroofd en iemand anders in de hoek werd gezet. "Daarbij, ik verveelde me"


    Mhm?

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Alvera Varinia Fuensanta

    ”In a world where everyone wears a mask,
    it’s a privilege to see a soul.”

    • 27 • Little Fox • De vijf • With Bash •

          ”Middag? Babe, het is al na zeven,” lachte Bash. Een frons verscheen tussen mijn strak geëpileerde wenkbrauwen, waarbij ik tactvol een schuine blik op de klok probeerde te werpen die in de verste hoek van de kamer hing. Hij had nog gelijk ook. Ik was compleet het besef van tijd kwijt geraakt zodra ik achter mijn laptop was gedoken en daar baalde ik nu lichtelijk van. “Waar heb jij gezeten?” Ik trok een scheef gezicht en probeerde niet te knikken in de richting van het bureau waarachter ik net nog had gezeten; uren langer dan mijn bedoeling was geweest. Hij kon het zelf vast wel raden.
          “Af en toe wat rust kan geen kwaad, het is niet dat we er armer op worden.” Zwijgend bracht ik het glas naar mijn lippen alvorens een instemmend gemompel te laten horen die iets in de richting wees van een zwakke ‘Touché.’ Soms verdronk ik nog in mijn werk, maar ik was van de macht gaan houden die het met zich meebracht en dat was hetgeen wat het zo nu en dan haast verslavend leek te maken. Met uitzonderingen daargelaten, uiteraard. Ik wilde tevens geen seconde meer terug naar waar ik ooit vandaan kwam.
          Mijn donkere kijkers volgen Bash schaamteloos als deze zijn schouders kort ophaalt na mijn gestelde vraag over Mortimer, waarna hij voor me tot een stilstand komt. Achter ons klonk een nieuw soort gebonk wat zijn aandacht trok, waarop ik een zucht slaakte en met mijn ogen rolde alvorens mijn hoofd tegen de leuning van de zetel te laten leunen. Misschien had ik de stofzuiger toch een trap moeten verkopen toen hij zowat tegen mijn benen omhoog reed, of gewoon bloedirritant in de weg zoog, want hij werd er alleen maar vervelender op naarmate hij steeds verder de weg kwijtraakte. Stom ding.
          ”Hij was genoeg gewaarschuwd en de Bunnies raakten er niet echt bij.”
    Met nieuwe interesse kijk ik weer op naar Bash, blik zonder schroom over hem heen als hij ditmaal recht voor me is gaan zitten en kantel mijn hoofd iets terwijl ik zijn korte informatie verwerk. Zoals verwacht voelde ik ergens even de verbazing door me heen trekken, maar dat was meer omdat ik vermoedelijk stukjes misten om het plaatje tot een geheel te krijgen. Uiteindelijk zou ik Bash — of wie dan ook die het nodig had gevonden — niks kwalijk nemen, maar was ik enkel nog nieuwsgierig naar de reden waarom nu we niet aan een roddel van niks gelinkt waren.
          ”Daarbij, ik verveelde me.”
    Deze jongen zou mij in ieder geval nooit gaan vervelen, dat had hij jaren geleden al niet gedaan en hij stelde me er tot op de dag van vandaag nog altijd niet in teleur. Een zweem van een glimlach trekt over mijn lippen heen alvorens ik mijn elleboog op de armleuning van de zetel plaats en met mijn wijsvinger ietwat speels doch afwezig over mijn lippen heen strook; mijn donkere kijkers nog altijd op hem gericht. De uitdrukking op zijn gezicht liet me zachtjes lachen; de ondeugd die er vanaf straalde was bijna heerlijk te noemen en dat zonder dat hij ook maar een beetje glimlachte.
          ”Help me op tijd herinneren wanneer ik je ga vervelen,” plaag ik hem zacht, wetende dat de kans klein zou zijn dat ik ooit op zo'n manier Bash’ slachtoffer zou worden. Soepel haal ik mijn benen van elkaar en duw me iets naar voren in de zetel als ik het glas na een laatste slok leeg op een bijzettafel plaats. “Maar toe, als dat de enige reden is, geef me iets meer details over zijn toestand. De nieuwsberichten waren kort en bevatte weinig inhoudt waar ik iets mee kan. Is hij überhaupt nog in staat om te lopen, laat staan praten?” Mijn mondhoeken krulde zich op. Ik twijfelde er in ieder geval niet aan dat Bash voorkomen zal hebben dat Mortimer er ook nog maar één woord over repte, maar ik luisterde graag naar details. Onze beul leverde geen half werk, al helemaal niet wanneer hij zich verveelde. Als de man eens zo wijs was als dat er van hem gezegd werd had hij van dit lesje meer dan goed geleerd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rayne Patterson
    25 - Cat - Outfit


          Na een lange werkdag was ik onderweg naar huis. Hoewel ik het meestal makkelijker vond met de auto te gaan had ik vanochtend besloten te gaan lopen, helaas betekende dat dat ik nu dus ook terug moest lopen. Ik haalde mijn haar uit de knot waar het de hele tijd in had gezeten terwijl ik me door de menigte probeerde te werken. Het was duidelijk dat de werkdag voorbij was, want de drukte was ongelofelijk.
          Hoewel ik er liever niet stil bij stond gingen mijn gedachten steeds naar het nieuws van vandaag. Mortimer had torenhoge schulden staan bij mijn groep, de Cats, maar had nog steeds verzuimd te betalen. Dag en nacht was ik bezig met verzinnen hoe we de man zo ver gingen krijgen, maar makkelijk was het zeker niet. Uiteindelijk is het met grof geweld geprobeerd, maar of dat succes zou gaan hebben wisten we nog niet. Wel was ik blij met het feit dat ze de man in leven hadden gehouden, was hij eraan onderdoor gegaan hadden we helemaal geen schijn van kans meer tot er een nieuwe CEO was, al moesten we dan weer eerst chantagemateriaal vinden. Ik zette de gedachtes aan de kant en focuste weer op het lopen.
          Zodra ik langs een supermarkt kwam liep ik naar binnen, zoals gewoonlijk had ik weer helemaal niks in huis en moest ik dus wat kopen. Twijfelend liep ik langs de groente- en fruitafdeling terwijl ik diep nadacht over wat ik zou gaan eten. Ik pakte wat appels en mandarijnen en liep toen door naar de magnetronmaaltijden. Ja, ik was er zo een. Ik kon best koken, maar wie had daar nou zin in na een lange dag werken? Na betaald te hebben liep ik weer naar buiten en keek even om me heen voor ik weer verder ging met de tocht naar huis.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Montana "Mo" Byrd
    18 — Bunny — Dantae

    'Ik kom net van de sportschool af,' antwoordde Dantae en Mo kon alleen maar knikken. Ergens had ze dat ook wel verwacht. Deze omgeving was voor hem ook niet onbekend en Mo kon alleen altijd maar hopen dat hij haar niet op de versleten sofa in het steegje vond. Dan pas zou hij misschien vragen gaan stellen over waar ze de hele dag uithing. 'En nu ben ik op zoek naar een nieuwe slof peuken en een goede fles drank. Wat jij?'
          Mo keek kort naar hem op en grijnsde nog een keer. 'Ik heb een beetje in deze omgeving rondgehangen,' zei ze. Niet gelogen, maar gewoon een beetje van de waarheid achterwege gelaten. Dat was toch ook niet erg? 'En ik kan ook wel een slok gebruiken,' zei ze toen om zo snel mogelijk de aandacht van het eerdere gespreksonderwerp af te wenden. Ze graaide in de zak van haar donkere vest en haalde daar een oud pakje sigaretten uit. Ze rookte niet heel veel en niet vaak, maar tegen de stress hielp het haar wel om af en toe een beetje te ontspannen. 'Hier,' zei ze. Ze stak zelf ook een sigaret tussen haar lippen en stak die aan met de aansteker die ze ergens op straat gevonden had. Ze overhandigde hem ook de aansteker en nam zelf een trek en voelde vrijwel direct de ontspanning door haar aderen stromen. Eindelijk. Misschien zou dit haar helpen om even niet aan haar familie te denken.
          'Ik wil drank,' zei ze toen en ze liep door de straat in de richting van enkele sketchy winkeltjes van niveau 0. Ze had weinig geld, maar ze had ook niet veel nodig. Ze kreeg niets meer van haar familie en dat hoefde ze ook niet, maar het deed wel pijn, ook al sliepen haar jongere broertjes en zusjes in afgedankte, al zoveel gebruikte kleren rond dat ze nog net niet van ellende uit elkaar vielen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cas

    Slang • De Vijf • Met Skye, Oliver & Cerys

    "Sport je hier?" vraagt Skye terwijl ze naar de sportschool wijst. Een kleine glimlach vind haar weg op Cas haar gezicht. "Sporten zou ik het niet durven noemen, ik kom hier om knappe mannen te spotten," en de de kleine glimlach word iets breder. Met interesse volgt ze het korte gesprek tussen de knappe vent en Skye, die Oliver blijkt te heten. "Cas Oliver, Oliver Cas", stelt Skye ons voor aan elkaar. "Aangenaam kennis te maken Oliver", zegt Cas terwijl ze diep in zijn ogen kijkt.
    Uit haar ooghoek ziet ze iemand hun kant op komen lopen, waarna de vrouw zich omdraait en de hoek omloopt. Verbaasd probeert Cas te bedenken of ze de vrouw kent. De meeste mensen lopen niet weg van haar, tenzij ze ooit haar slachtoffer zijn geweest. Aangezien niemand weet dat ze bij de Vijf zullen haar daarvoor niet uit de weg gaan.
    "Hey, Cerys", klinkt het uit de mond van iemand. Daarna probeert Cas zich te herinneren of ze ooit eerder over Cerys heeft gehoord. Dan ziet ze Cerys weer op hen afkomen. Cerys lijkt niet blij om Skye te zien. Voor zover Cas wist had Skye niet veel vijanden of mensen die haar niet mochten. De glimlach verdwijnt van Cas haar gezicht.
    "Cas", zegt Cas als Cerys zich aan haar voorstelt. De zoete glimlach van Cerys kan Cas niet waarderen en zeker ook niet de manier waarop Cerys haar bekijkt. Zodra haar ogen die van Cas bereiken, kijkt Cas haar aan met haar koelste blik. Als Cerys haar ongemakkelijk wil laten voelen, dan is ze aan het verkeerde adres.
    "Hebben jullie net flink gezweet of zijn jullie klaar een ronde mee te doen?" vraagt Cerys daarna.
    "Bedankt voor de uitnodiging, maar ik sport liever in mijn eentje", is Cas haar antwoord. Ze wacht geduldig op de antwoorden van Oliver en Skye.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2018 - 22:08 ]


    Physics is awesome

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cedro Fuensanta

    ”Never kick me when I'm down, because when I get back up...
    You're Fucked.”

    • 29 • Bunny • Street Fighter • With Montana •

          ”Ik heb een beetje in deze omgeving rondgehangen.”
    Ik grinnikte om de grijns die op Mo haar lippen speelde. Haar reactie was een kort en bondig, welke alle kanten op kon, maar waarvan ik wist dat het de waarheid was. Deze straten mochten voor mij dan geheel bekend zijn, ik was er helaas niet de enige in. Ik hoopte maar dat ze er beter bij lag als Oliver gedaan had toen ik hem maanden geleden slapend aantrof in een of ander autowrak — totaal onbeschermd tegen wie dan ook. Eerlijk was eerlijk, deze straten waren overdag al niet even veilig, laat staan in het holst van de nacht.
          ”En ik kan ook wel een slok gebruiken.”
    Heel even fronste ik, niet eens zozeer om wat ze zei, maar vanwege de snelheid waarop haar woorden volgde. Ik had haar een paar tellen geleden ergens nog willen vragen of haar rondhangen overdag ook in de nacht betrof, maar besloot het vrij direct niet te doen. Ik kende mezelf veel te goed en dan mocht ik nog zo hard mijn best doen, ik hoefde niet te weten wat de jonge vrouw naast me allemaal uitspookte — tenzij ze me er zelf van op de hoogte wilde brengen. Na een kort bedankje nam ik de peuk van haar aan en inhaleerde diep eens ik hem had aangestoken.
          ”Ik wil drank,” hoorde ik Mo zeggen, waarop ik samen met haar een smalle zijstraat in sloeg. “Laten we daar dan maar eens naar opzoek gaan,” bracht ik uit. Halverwege de straat stapte ik zowat blindelings een van de afgedankte winkeltjes in. De ruit in de voordeur was gebarsten en het belletje wat onze binnenkomst verried klonk bedompt door de vuiligheid aan stof die er tussen zat. In een korte begroeting tilde ik mijn kin kort op naar de blondine die achter de balie stond, of beter gezegd, welke er zonder enige vorm van interesse half overheen hing. Smakeloos smakte ze op haar kauwgom nadat ze één enkele blik op ons geworpen had, waarna ze haar aandacht al gauw weer op een of ander boek in haar handen legde. Achter haar klonk het waardeloze geluid van wat krakende muziek uit een radio terwijl in de rest van de winkel een muffe, droge lucht hing; wat de peuk die aan mijn lippen hing er niet veel beter op maakte. Het zou er hier toch niet beter op worden, dat was een ding zeker.
          ”Hele sterke drank?”
    Zijdelings wierp ik een vragende blik op Mo alvorens twee verschillende flessen van een plank af te pakken, waarbij ik een oog dichtkneep vanwege de rook die er langs af kringelde. Voor mezelf niets anders dan Whiskey en voor de oude man zijn favoriete Wodka. “Neem anders wat je wil, ik reken het alvast af.” Omdat ik wist dat Mo zou tegenstribbelen zorgde ik dat ze er weinig kans voor toe kreeg door daad bij het woord te voegen en de flessen drank samen met wat geld op de toonbank te leggen, alvorens ik de blondine verzocht er ook een slof peuken bij te doen.
          ”Heb je zin om mee terug te gaan naar Dixon en daar wat te drinken?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'