• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje



    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       

    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    NIEUWSBERICHT

    Ma. 27/09 19:03 u.


    Politie radeloos na overval BBANKS vrijdag
    De politie laat weten geen relevante sporen te hebben gevonden na de overval op de BBANKS (Hamletstreet, niv. 2). De Vijf klaarden de klus in amper drie minuten en hebben sindsdien niets meer van zich laten horen.

    Opnieuw zwaar geweld niveau 0
    Het voorbije weekend zijn zeker vijf incidenten waarbij (zwaar) geweld werd gebruikt gerapporteerd. Twee persoonlijke overval, twee winkels en één geval van zinloos geweld. Elk voorval kon gelinkt worden aan de Bunnies. Meer informatie in dit artikel.

    Meer Bunnies gespot niveau 1
    Ook op niveau 1 worden meer en meer konijnenmaskers gezien. Het geweld valt relatief gezien nog mee, maar de toenemende aanwezigheid zorgt voor onrust. Bewoners vragen zich af wat de stad hier wil aan doen, maar wij hebben nog geen reactie van de autoriteiten ontvangen.

    Lewis Mortimer (43) zwaargewond teruggevonden
    De CEO van het marketingbedrijf MakeIt! is na twee dagen zwaargewond teruggevonden in een loods op niveau 0. Anonieme getuigenissen spreken over al een langer bestaande connectie met de Cats, maar geruchten gaan dat ook De Vijf iets met de verdwijning te maken zouden hebben. Mortimer herstelt momenteel in het ziekenhuis en wil nog geen commentaar aan de pers kwijt.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:27 ]


    Mhm?

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Alvera Varinia Fuensanta

    ”In a world where everyone wears a mask,
    it’s a privilege to see a soul.”

    • 27 • Little Fox • De vijf • With Skyeler •

    Subtiel krulde mijn lippen zich iets op als de blondine lijkt op te schrikken van mijn stem doordat ze in gedachten verzonken leek te zijn. Op een stille plek als ‘T Gat momenteel was kon ik het haar tenslotte niet kwalijk nemen dat ze in haarzelf getrokken raakte. Veel afleiding was er tenslotte niet — wat vroeger wel eens anders is geweest.
          ”Nee, it is all yours,” glimlacht ze vervolgens. Ondertussen verschijnt er voor me een glas fris, welke de serveerster zonder iets te zeggen voor me neerzetten. Ik glimlachte enkel, waarna mijn aandacht al gauw weer getrokken wordt naar de jonge vrouw naast me. “Ik en wel toe aan wat gezelschap,” sprak deze. “Het kan hier soms eenzaam zijn.” Heel even trok ik mijn wenkbrauw iets op. Het kwam zelden voor dat ze op dit Niveau zo openlijk waren over hun gevoelens of gedachten, maar ergens wist ik het wel te waarderen — al was het misschien tevens ook omdat de blondine me afleiding bood van de uren werk die ik verzet had.
          ”Ik ben trouwens Skye,” stelt ze zich vervolgens voor. In een soepele beweging neem ik een slok van mijn drinken, waar de prik al behoorlijk van gestorven leek te zijn. “Alvera,” reageer ik vervolgens en glimlach opnieuw een keer. Wanneer de bestelling van Skye tevoorschijn komt kan ik het niet helpen even te grinniken. “Wel, je krijgt hier nog altijd wel waar voor je geld.” Met een subtiele knik doel ik op haar goed gevulde bord en weet ik tegelijkertijd precies weer waarom ik juist niet voor de hamburger had gekozen. Die dingen kreeg je hier nooit fatsoenlijk gegeten, zo vol gestouwd leken ze. En dat gebeuren ondervond de blondine naast me dan ook schaamteloos.
          ”Kennen wij elkaar ergens van?” klinkt het vragend. Opnieuw nestelt zich een frons tussen mijn wenkbrauwen in en blik ik wederom met mijn donkere kijkers over haar heen, waarbij ik mijn geheugen poogde te helpen met het zoeken naar die ene herinnering waarvan ook ik haar leek te herkennen. “Je komt me namelijk erg bekend voor!”
          ”Hm,” hum ik zacht. Terwijl ik probeer te bedenken waar ik Skye eventueel van zou herkennen, wordt ook mijn bestelling uiteindelijk gebracht. Schaamteloos plaats ik mijn ellebogen op de bar en vis een enkel frietje van het volle bord af, om deze direct in mijn mond te stoppen. Er was maar één plek waar ik echt omringd was geweest met andere vrouwen — wat puur in het voorbijgaan geweest was, daar ik nooit echt de rust kreeg tussen mijn klanten door — maar dat was een deel van mijn leven waar ik liever niet al te lang bij stilstond.
          ”Ik ben er een van de straat geweest,” zeg ik desondanks, doelend op de prostitutie. “Jaren geleden weliswaar.” Heel even kijk ik naar opzij. Het was niet de enige optie geweest, maar het feit dat ik behoorde tot De vijf was een gegeven waar niemand iets vanaf wist. Als er iets was wat ik zorgvuldig verborgen wist te houden dan was dat het wel, dus het kon onmogelijk zo zijn dat ze me daarvan herkende. “Misschien is het daarvan?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    OLIVER THEODORE DARRELL

    Bunny || walking trough niveau 0 || With Dantae, Mo & Cerys




    Het gesprek begon redelijk normaal al leek het na twee pizzapunten binnengespeeld te hebben algauw te escaleren. “We moeten ergens van leven,” Sprank Dantae nadat ik Ceryshad verteld dat hij een topbokser was. Ik leerde nu al een anderhalf jaar van hem om eventueel later ook even te gaan boksen voor wat brood, maar met een stevige uppercut als die van hem van je zo KO. ‘I—is dat zo?’ Mijn blik gleed kort naar Cerys al leek ze rustig bezig te zijn met het drinken van haar milkshake. Iedereen hier moest een manier vinden om te overleven op de lagere niveau's sommige al op jongere leeftijd dan andere. lichtelijk bedenkelijk bekeek ik de blondine ook, ze leek er geen erg in gehad te hebben dat ik auto's jatte en leek Skyler goed te kennen. Nieuwsgierigheid leek wel in me op te borrelen, want ik denk dat iedereen wel vermoedde aan deze tafel dat ze geen gewone meid was.
    Mijn aandacht viel echter al snel weer op Mo die aan het genieten was van de pizza. 'Ik geloofde je niet, maar je hebt gelijk,hij is inderdaad erg lekker.' grijnsde ze waardoor ik Mo iets verrast aankeek. "Wacht is dit je eerste keer bij Gabe's? " vroeg ik haar verbaasd. Ik wist geen betere tent die Pizza's verkocht dan hier.
    ‘Ik zou graag eens naar één van je performances komen kijken, mocht je dat oké vinden.’ Klonk het weer naast me, waardoor ik weer even naar Cerys keek, het begon me wel al snel duidelijk te worden dat er een soort blikkenspel gespeeld werd door Dantae en de blondine. Niet dat ik dat niet begreep, vele vrouwen konden vast zitten in zijn donkere blik, en kleine acties zoals je lippen likken, tja seksual tension begon er toch licht op de laaien tussen die twee.
    Veel hielp mijn opmerking er dan ook niet bij gezien Dantae zijn best deed de hele kamer bijeen te gaan lachen en Mo me met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. Het bier dat ik in mijn keel goot was als een soort bescherming voor mezelf dat ik niet nog iets verkeerds over mijn lippen ging laten rollen. Ik kon soms wel zelfverzekerd zijn en flirten lukte af en toe bij de dames die ik toch een beetje kende. Echter zodra ik bij mijn vrienden in de buurt was, leek mijn zelfzekerheid toch even nihil tegenover Dantae een pure brok testosteron. Ik wist wel dat ik er morgen om zou kunnen lachen, maar nu was het toch een vlaag van schaamte die over me heen ging. ”Ik gok sporten,” poogde Dantae me uit de situatie te redden al was het daar veel te laat voor. ”Al heb ik je in de sportschool nog niet eerder gezien,” zijn opmerking was wel raak en ik keek nog even kort naar Cerys, ik was de dame daarnet wel tegengekomen in de steeg die alleen kon leiden naar de sportschool, dus zou ze er heen gaan? ‘Goed gegokt, En misschien komt daar nog wel verandering in.’ glimlachte ze naar Dantae waarna ze haar vingers door haar haren haalde. “Ben je er weleens geweest? Het is beste sportschool op dit Niveau.”Ondertussen ging ik iets beter op mijn stoel zitten, gezien deze dingen vreselijk zaten en Cerys haar voet nog steeds licht tegen mijn been aanwreef. 'Het is inderdaad een goede sportschool,' Mo leek toch even de persoon te zijn die me even liet ontspannen, ze likte op haar gemak haar vingers af en leek er geen erg in te hebben dat ik me vreselijk ongemakkelijk had gevoeld. Mijn lippen krulden dan ook automatisch weer omhoog waarna ik zelf nog mijn laatste pizzapunt in mijn mond stak. 'Maar misschien is het niets voor jou. Het gaat er soms nogal ruw aan toe,' bitste Mo richting Cerys en met wat geluk had ik net mijn hap doorgeslikt anders was ik zo gestikt met Cerys haar weerwoord. ‘Oh — maar ik maak me geen zorgen. Laten we zeggen dat ik graag ruig speel.’ deze woorden gevolgd met een glimlach terwijl ze onschuldig nog even van haar milkshake nipte en haar hand dat een neepje haf op mijn been. Ik wist echt niet meer wat ik moest doen, mijn been tintelde en ik leek bijna een minuut met ingehouden adem gezeten te hebben.
    ‘Ik neem even een rookpauze, ben zo terug.’ meldde ze me waardoor ik even knikte en ietswat op mijn stoel wiebelde. Echter toen ze opstond viel haar handtas op de grond waarbij al haar spullen op de grond belandde. Ik kreeg niet eens de tijd om haar te helpen met de spullen op te rapen of ze had het meeste er weer ingekiept en snelde de deur uit. Ik keek haar nog ietswat verbaasd na waarna ik even naar Dantae en Mo keek , had ik wat verkeerds gezegd? Had ik iets niet gezegd? "Heb ik-Deed ik-, wat?" vroeg ik hen vragend, Mo was een vrouw, was dit iets wat ze vaker deden? Ik schoof mijn stoel iets naar achteren waardoor ik met mijn voet tegen wat aan trapte, ik keek dan ook even onder tafel niet in de vieze zin al had Mo wel mooie benen, en zag een aansteker aan mijn voeten liggen. Behandig trapte ik deze naar me toe waarna ik ze opraapte. "Ik ehm ga ook even naar buiten." zei ik bedenkelijk, waarna ik opstond en al mijn pakje sigaretten bovenhaalde terwijl ik naar buiten liep. Ik stak een peuk tussen mijn lippen en zag Cerys niet veel verderop eveneens met een onaangestoken sigaret en een droevig gezichtje. Meteen voelde ik me dan ook schuldig, stak mijn peuk aan en ging naar haar toe waarna ik haar aansteker voor haar neus hield. "Je bent deze vergeten, roken word anders wat lastig." zei ik met een lichte grimas om haar wat op te beuren al leek het niet echt te helpen. "Het spijt me als ik wat doms heb gezegd, ik ben niet goed in dit soort dingen." nog licht ongemakkelijk haalde ik een hand door mijn lichtbruine haren heen.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Skyeler || ‘Skye’ || Moore
    26 — Bunny — With Alvera

    "Alvera," stelde de schone brunette haarzelf voor. Skye fronste even. Zelfs de naam kwam haar bekend voor. Het irriteerde haar dat ze geen idee had waar ze de dame naast haar van zou kunnen kennen. “Wel, je krijgt hier nog altijd wel waar voor je geld.” doelde Alvera op Skye haar goed gevulde hamburger. Skye lachte even. ”Dat kan je wel zeggen ja!” De blondine nam nog wat grote happen van haar burger. Ze had de hele dag nog niets gegeten. De burger diende voor haar dan ook eigenlijk als ontbijt. Erg goed was het niet maar Skye was de hele dag bij haar vader geweest in de inrichting op niveau 1. Het eten daar was zoveel duurder dan hier beneden dat Skye het zonde vond om daar iets voor haarzelf te halen. Ze kon het geld dat ze met deze goedkopere maaltijd spaarde voor zoveel betere dingen gebruiken. En daarbij was wat Alvera stelde waar. Je kreeg ook al was het goedkoop wel waar voor je geld. Bij de derde hap van haar burger schoot er een stuk tomaat tussenuit die -hoe kon het ook anders- op Skye haar broek belandde. ”Misschien wel iets teveel van het goede” grapte ze over haar volgepropte burger. Zuchtend haalde ze het rode stuk van haar broek af en stak ze hem alsnog in haar mond. ”Hm,” humde de brunette nadat Skye had gevraagd of ze elkaar ergens van konden. De twee, die nu allebei voorzien waren van een grote portie eten leken allebei even in hun gedachten verzonken te zijn. Waarschijnlijk door het naar boven proberen te halen van herinneringen. ”Ik ben er een van de straat geweest,” Skye haar ogen werden wat groter. Dat was hetgeen waar ze elkaar waarschijnlijk van konden. ”Jaren geleden weliswaar.” Alvera keek even opzij. “Misschien is het daarvan?” vroeg ze vervolgens aan Skye. Skye knikte even terwijl ze haar hamburger voor even weer met rust liet. ”Ik was er zelf ook een, dus ik denk dat dat het is” bevestigde Skye. ”Waarschijnlijk maakt het je niets uit wat ik denk maar ik ben blij voor je, dat je eruit bent gekomen.” Skye wist uit eigen ervaring dat die tijd geen pretje was geweest. En dat terwijl ze er zelf maar 1 jaar in vast had gezeten. Het gebeurde niet veel dat je als dame zijnde afkomstig uit niveau 0 iets anders deed dan prostitutie. Skye was niet perse blij met wat ze nu deed maar het was absoluut duizend keer beter dan het verkopen van haar lichaam. Skye nam nog wat slokken van haar grote glas cola. ”Dat gebeurt niet vaak maar dat weet je waarschijnlijk al” Skye wist niet goed waarom maar ze vond het fijn om met de net voorgestelde Alvera te praten. Het voelde alsof de brunette te vertrouwen was. Iets wat ze niet al te vaak had meegemaakt hier beneden.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2018 - 17:19 ]

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cedro Fuensanta

    ”Never kick me when I'm down, because when I get back up...
    You're Fucked.”

    • 29 • Bunny • Street Fighter • With Montana, Oliver & Cerys •

    ”Ik geloofde je niet, maar je hebt gelijk,”grijnsde Mo breed. “Hij is inderdaad erg lekker.”
    Een tevreden uitdrukking was op mijn gezicht verschenen bij het horen van Mo’s woorden. Ik wist wel dat ze hier goed zou kunnen eten, maar dat kwam tevens ook doordat ik op de hoogte was van de rest van de troep die als voedsel verkocht werd. De verbazing is duidelijk hoorbaar in Oliver zijn stem, als hij zich kort op de krullenbol naast me stort terwijl ik mijn aandacht verleg naar de blondine naast hem. Haar woorden van eerder — waarin ze aangaf eens naar mijn gevechten te willen zien — had me heel licht verrast, waarop ik met een nieuwe vlaag van interesse naar Cerys blikte. “Ik neem je met plezier mee,” bracht ik uit, alvorens mijn subtiele poging in te zetten om Oliver te helpen na zijn ietwat ongelukkige opmerking.
          ”Goed gegokt,” glimlacht Cerys, waarna ze haar vingers door haar blonde lokken heen haalt — een beweging die ik onbewust heel even lijk te volgen, alvorens mijn donkere kijkers weer schaamteloos in de hare te haken. Dat de blonde mijn volle aandacht op subtiele wijze leek te trekken, was een gegeven feit waar ik langzamerhand niet meer omheen kon. Ze had iets en mijn drang om uit te vinden wat dat precies was groeide met de minuut die ze langer voor me zat. “En misschien komt daar nog wel verandering in.” Subtiel krulden mijn mondhoeken zich iets op. Als het me hier dan niet ging lukken om verder met haar aan de praat te raken, dan kwam dat eventueel later nog wel — mocht ze daadwerkelijk naar de sportschool komen.
          ”Het is inderdaad een goede sportschool,” mengde Mo zich vervolgens in het gesprek. Met een schuine blik keek ze mijn kant op, waarna ze ongegeneerd haar vingers aflikten — een duidelijk signaal dat ze letterlijk genoot van haar pizza. Ik grinnikte kort. “Maar misschien is het niets voor jou. Het gaat er soms nogal ruw aan toe.” Heel even tilde ik een van mijn wenkbrauwen op en keek ik naar de donkere krullenbol naast me. De intonatie in haar woorden was me niet ontgaan, evenals de onschuld waarmee ze speelde. Ik kende de jonge vrouw daar inmiddels veel te goed voor; ze mocht Cerys niet. En dat stak niet geheel onder stoelen of banken.
          ”Oh — maar ik maak me geen zorgen. Laten we zeggen dat ik graag ruig speel.”
    Geheel subtiel verborg ik de grijns die op mijn lippen verscheen, door een slok van mijn glas Cola te nemen. Ondertussen lukte het me niet om mijn blik van Cery af te halen, waar de nieuwsgierigheid steed duidelijker in te lezen viel. Na een vlugge, laatste slok van haar milkshake draaide ze echter al gauw naar Oliver toe, waarop ik tegelijkertijd mezelf er aan herinnerde dat de blonde schone zich op dit moment niet op mijn terrein begaf. Tenslotte was ze hier gekomen met Oliver.
          ”Ik neem even een rookpauze, ben zo terug.”
    Direct na deze woorden stond ze op, maar liet hierbij ietwat onhandig haar tasje openvallen, waardoor een deel van de inhoud op de grond kieperde. Een frons nestelde zich tussen mijn wenkbrauwen. Veel tijd was er niet om de blondine te helpen, daar ze haar spullen in één vlugge handeling weer terug in haar tasje veegde alvorens ze alsnog naar buiten vertrok. Mijn blik weigerde ik ook maar één seconde van haar af te halen en ik volgde haar tot ze naar buiten verdween, ver buiten mijn bereik.
          ”Heb ik-Deed ik-, wat?”
    Met een verbaasde uitdrukking keek Oliver van mij naar Mo, en weer terug. Lichtjes haalde ik mijn schouder op. De onschuld die hij bezat was zo puur en oprecht, dat ik het voor heel even met de jongen te doen had. Ik kon het me dan ook ergens niet voorstellen dat het direct aan hem lag, maar wist hem ook niet te vertellen waaraan. De blonde schone die met hem meegekomen was een totaal onbekende voor me en hoewel ik hem normaliter graag zou willen helpen, bleef ik nu wijselijk zitten waar ik zat. Als hij echter niet achter haar aan zou gaan, dan betwijfelde ik of het lang ging duren vooraleer ik zelf op stond. Mijn interesse was gewekt en dat kwam de laatste tijd nog maar zelden voor.
          ”Vast niet,” wist ik uit te brengen en speelde ietwat bedenkelijk met een servetje terwijl ik afgeleid raakte door mijn eigen gedachtenstroom. “Ik ehm ga ook even naar buiten,” breng Oliver ietwat aarzelend uit, waarna ook hij opstaat om naar buiten te gaan. Dit keer kijk ik niemand na en ga enkel een keer verzitten om het mezelf iets gemakkelijker te maken.
          ”Ik geloof dat ze ons saai vinden,” breng ik droogjes uit tegen Mo — de stilte doorbrekende die er kort heersten. Ondertussen kreeg ik ergens de gedachten maar niet van me afgeschud, waarin ik hoopte dat de jonge vrouw van net ook daadwerkelijk van plan was eens naar de sportschool te komen.



    [oké, hij is een beetje 'meh', maar er was zoveel :0 ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2018 - 16:03 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Montana "Mo" Byrd
    18 — Bunny — Dantae & Cerys & Oliver

    Mo hoorde het gesprek tussen de twee mannen en Cerys aan en ze kon wel kotsen. Er huppelde ineens een blonde schone hun leven binnen en meteen dachten ze nergens anders meer aan. Ze geloofde niet dat zij dezelfde gevoelens teweeg had gebracht toen haar oog voor de eerste keer op Dantae en Oliver viel.
          'Oh — maar ik maak me geen zorgen. Laten we zeggen dat ik graag ruig speel,' merkte Cerys na Mo's opmerking op en ze kon het niet laten wederom met haar ogen te rollen. Kon ze nog subtieler zijn? Het zou nog minder sneu zijn als ze gewoon direct in de pizzeria haar shirt had uitgetrokken om alle mannen te laten genieten van wat ze onder dat shirt verborg. Mo had er geen behoefte aan, maar het koste weinig moeite om te verzinnen waar de mannen aan dachten. Weer nam ze een hap van haar pizza en toen die helemaal op was, pakte ze toch maar een servet op om de overgebleven tomatensaus van haar vingers te vegen.
          Ze lette amper op toen blijkbaar iets voorgevallen was wat ervoor zorgde dat ze opstond, haar spullen op de grond liet vallen en vervolgens snel en half struikelend naar buiten liep. Om te roken, blijkbaar.
          'Heb ik- Deed ik- wat?' Olivers gestamel trok Mo's aandacht wel even en ze keek kort van hem naar Dantae, even naar buiten waar Cerys' silhouet te zien was en weer terug naar Oliver.
          'Vast niet,' zei Dantae, maar het duurde niet al te lang of Oliver excuseerde zich ook om achter de blondine aan naar buiten te gaan.
          'Ik geloof dat ze ons saai vinden,' zei Dantae na een korte stilte toen Oliver buiten stond en wat schamper keek ze naar hem op.
          'Ik denk dat jullie haar allesbehalve saai vinden,' kaats ik de bal terug. Ze kon het niet helpen dat er een kleine toon van ergernis en misschien zelfs jaloezie door haar stem te bespeuren was. Wat moest ze dan? In deze wereld moest ze zichzelf beschermen tegen slechte invloeden. Als deze jongens er ineens voor leken te kiezen met hun lul te denken, was dat aan hen, maar Mo wilde daar geen deel van uitmaken. Ze snoof even en smeet het servetje met een boogje naar de prullenbak die in de hoek van de pizzeria stond. Ze miste net, maar deed geen moeite om op te staan en het recht te zetten. 'Ik zie je wel staren,' voegde ze eraan toe. 'Kom op, wat zie je in haar?' vroeg ze toen en ze draaide zich naar hem toe, waarbij ze een oud elastiekje uit haar tasje pakte en haar krullen in een knot draaide. Ze zuchtte weer een keer en schudde haar hoofd. Hopelijk was hij echt niet zo dom.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


          CERYS BLANCHE .



    ‘If he puts his hands on you——
    cut them off.’


    25, bunny / 3jr, Oliver, outfit


    Nog geheel in gedachten verloren grabbelde ze in haar tasje, onder het mom van niet opgeven — het laatste wat ze wilde immers, was terug naar binnen gaan. Net op het moment dat ze ondanks alles rechtsomkeert wilde maken om te vertrekken en niet alleen zonder afscheid te nemen ervandoor te gaan, maar tevens haar voornemen Oliver te strikken te laten varen, zag ze een welbekend figuur op zich af komen.
    Om die simpele reden eiste ze de verdrietige blik uit haar kristalblauwe ogen, iets wat voorheen gemakkelijker scheen te zijn dan op dit ogenblik. Het verleden had de vrouw ingehaald, en verrekende nu de zogenoemde schuld met terugwerkende kracht bij haar. Die van vier jaar geleden welteverstaan.


          Zwijgzaam nam ze de aansteker tussen twee vingers, terwijl de emoties haar parten begonnen te spelen, en stak de bungelende sigaret aan. Het verdriet begon aan de binnenkant te knagen, een gevoel van leegheid met zich meebrengend. Hoewel ze de woorden van Oliver hoorde, kwamen ze niet binnen — niet zoals de bedoeling was. In plaats daarvan nam ze een hijs van het rokende stokje, blies de walm langzaam uit en keek hem hierbij kalm aan. Niet afwachtend, eerder geduldig tot ze vrij spel had. Dit werd geassisteerd door het huidige doodse gevoel die in haar afspeelde. Als een oude film vol sentimentele herinneringen waar ze niet bij in de buurt kon komen. Laat staan aanraken.
    Gelijk nadat hij klaar was met praten, overbrugde ze het kleine stukje afstand tussen hun en drukte haar lippen op de zijne. Haar hand zocht een weg over zijn borstkas tot ze bij z'n kraag kwam, om de stof hier vervolgens begerig vast te grijpen, terwijl haar kus steeds dwingender werd. Cerys sloot haar ogen; ze wilde niet dat hij de expressie in haar poelen kon ontwaren, die zonder twijfel allerlei kleuren aan gemoedsbewegingen kenbaar maakten. Zonder erover na te denken, drukte ze zich tegen hem aan en trachtte haar twijfels hiermee weg te slaan. Toen het einde van de kus eindelijk in zicht kwam, sabbelde de blondine even op zijn onderlip alvorens volledig van hem weg te stappen. Normaliter gesproken, zou ze gebeten hebben, maar Oliver was puur en onschuldig dus besloot ze dat voor nu achterwege te laten.

          ‘Je bent aandoenlijk,’ grijnsde ze, alsof er zojuist niets gebeurd was, en nam een trek van haar sigaret, ‘maar ik heb lang genoeg gewacht — ik willig dat verzoekje nu in.’ Tergend langzaam liet ze haar blik over zijn gestel glijden, provocerend, plagend, om ze vervolgens weer in zijn kijkers te laten doordringen. ‘Bovendien heb ik je huidige staat wel opgemerkt. Dit is je kans om erachter te komen wat ik doe om mijn lichaam fit te houden,’ beantwoordde de vrouwe zijn vraag van eerder nog, waar ze brutaal een knipoog achteraan gooide.
          ‘Je vrienden lijken me goede mensen, maar ik heb wel zin in wat kwaliteitstijd met jou, Oliver. Anders moet ik er echt vandoor, zou jij dat mogelijk door willen geven?’
    Cerys had zijn ogen wel op haar lichaam voelen branden toen ze ervandoor ging, iets wat haar een des te meer opgefokt gevoel gaf zo ver en zo snel mogelijk te willen vertrekken. Ze kon hen simpelweg, en met name Dantae, niet onder ogen komen. Het leek alsof ze geen adem kreeg, alsof haar luchttoevoer zodanig werd dichtgeknepen dat er enkel hakkelige ademhalingen mogelijk waren. Ironisch genoeg scheen een rookpauze wel enigszins te helpen, zodoende nam ze weer een hijs of twee. Als die man maar niet verwachtte nu dat ze ook daadwerkelijk langs zou komen, want dan kon hij nog lang wachten. Ach, na deze ontmoeting zal ze hem toch nooit meer tegenkomen — dat was althans een lichte pak van haar hart. Maar waarom voelde haar hart dan zo zwaar aan?
          ‘Als je interesse hebt in kwaliteitstijd samen, volg mij dan. Anders, een fijne dag, en dan zie ik je vast wel een andere keer.’ Momenteel zou hij enorm zijn best moeten doen mocht ze nog willen blijven, aangezien ze haar keuze al had gemaakt. Ze wilde haar eenzame gevoel opvullen met behulp van de armen van een ander, anders zou ze wellicht terugvallen in haar oude patroon en ze had zich voorgenomen nooit ofte nimmer meer zo diep te zinken. Dat zwarte, duistere gat hoorde absoluut geen optie te zijn. Nu hoopte ze alleen dat Oliver haar niet alleen zou laten, maar als hij haar aanbod zou weigeren was ze zo weg — wat hij ook zou zeggen of doen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2018 - 15:05 ]


    [ heaven knows ]



    GRAYSON ELIOT CARVER

    Lawyer || Cat || ’T Gat met Alvara en Skyler




    "Dat is dan geregeld" kwam er over mijn lippen waarna ik de hand schudde van Don Habersburg, eigenaar van een kleine mechanica zaak hier op niveau 0. Ik mocht dan misschien een niveau 2 Cat zijn, mijn meeste cliënten zaten hier helemaal beneden. Don Habersburg was al jaren lid van de bunnies en zijn zaak dan ook de ideale plek voor bunnies om illigale goederen te stokkeren. Echter als er na een moord vingers gewezen worden gewezen naar mijn client was het mijn taak ervoor te zorgen dat deze onschuldig verklaard werd, ongeacht of het zo was of niet. Nou ja, mits ze tot de animal parade behoorde en ze me toch wat extra's konden toesteken. Ik zat hier dan ook niet als Grayson Carver, maar als silvereyed Cat. " Mocht de politie je oppakken, dan ga je zwijgen en eis je je advocaat. Zo kan er niets fout lopen en zal ik je eruit helpen. " vertelde ik de man geruststellend. "Echter als je me iets niet verteld hebt en ze grijpen je daarvoor aan je nekvel, dan ben je mijn probleem niet." vervolgde ik kil en staarde de man die plots bleek geworden was strak aan. "Dat was toch wel alles, toch Don?" vervolgde ik kalm waarna de man braafjes knikte. "Goed, we zullen je in de gaten houden." ik stond op en haf de man een schouderklopje. " Je weet waar je het geld moet storten. " ik knikte de man toe, nam mijn koffer met documenten die ik wijselijk met vingerprintlock gesloten had en liep naar de deur toe die richting de steeg leidde. Vervolgens liep ik nog wat verder door de schaduwen heen tot het veilig was en met een simpele klik kon ik mijn masker afnemen en deze met een tweede klik laten krimpen waarna ik ze in een verbogenbinnenzak van mijn blazer stak. Het gesprek had tergend lang geduurd gezien Don, de idioot telkens zijn verhaal leek te veranderen en ik het bijna letterlijk uit de man had moeten schudden om er enigszins iets geloofwaardigs van kon maken dat ik aan de politie kon voorschotelen moest het zo ver komen.
    Eens veilig en wel opgeborgen kon ik me mengen onder de mensen van dit niveau hoewel ik toch redelijk uitstak met mijn maatpak. Het gebeurde zo nu en dan wel dat een zakenman hier te vinden was, al geloofde ik niet dat het echt voor zaken was. Mijn maag knorde licht en als een soort van teken keek ik blijkbaar net richting een eettent. Een snelle snack kon vast geen kwaad, daarbij had ik net mijn metro naar niveau 2 gemist en had ik niet veel om een hele omweg te gaan maken.
    Met rustige passen opende ik de deur van T'Gat wat er redelijk rustig uit leek te zien. Deze tent was duidelijk een stuk ouders en minder 'modern' dan wat er in niveau 2 te vinden was, maar dat maakte alles wel eens interessanter. Mijn blik viel dan ook even op de twee dames aan te bar waar een serveerster ook bezig was, dus besloot ik me bij de dames toe te gaan voegen. "Dames." begroette ik ze met een glimlach waarna ik plaatsnam en de vriendelijke serveerster mijn kant opkwam om mijn bestelling op te nemen. "Een pakje friet en een biertje graag." dat zou mijn kleine honger wel gaan stillen. Ik schonk de vrouw achter de bar nog een kleine glimlach waarna ik de twee dames naast me even subtiel vanuit mijn ooghoeken bekeek. Ze waren beide erg knap te noemen al leken ze me eerder onbekende van elkaar. En dat enkel beoordelend aan hun kledij.





    (Hhehe je dacht vast dat het Oliver ging zijn hé :Y) soon)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    OLIVER THEODORE DARRELL

    Bunny || walking trough niveau 0 || With Dantae, Mo & Cerys




    Het duurde niet lang vooraleer Cerys me opmerkte en haar houding wat leek te veranderen, de lichte glinstering in haar ogen die net zo droef haden gestaan leken nu bijna emotieloos naar me te kijken. Er viel dan ook een licht ongemakkelijke stilte tussen ons in terwijl ze de aansteken van me aannam en haar peuk oplichtte. Dit haf me de tijd om zelf ene trekje van mijn eigen peuk te nemen en de blondine voorzichtig in met op te nemen. Ze leek een stuk anders dan een klein uurtje geleden waar we elkaar hier op exact dezelfde plek tegen kwamen, alsof ze door had dat ik haar aankeek keek ze in stilte nu ook naar mij terwijl ze de peuk van haar volle lippen afhaalde en de rook die haar longen had gevuld rustig uitblies. Cerys had een soort grote onzichtbare doos om zich heen zitten met een groot slot ana de voorkant die ik ergens graag wilde kraken, gewoon uit nieuwsgierigheid. Waar zou de dame nu aan denken, wat was haar plan geweest, is dit ook deel van haar speleltje? Hoe dan ook volgensmij was ik de grootste verliezer hier. Het had mij vrij duidelijk geleken dat ze erg geïnteresseerd was in Dantae en omgekeer ook zo. Ik woonde bij Dantae en kende de jongen erg goed, hij was mijn beste maatje logisch dat ik wist wat de man intrigeerde en wat niet. En Cerys nou ja, die zat hij zo uit te kleden met zijn bruine kijkers net. Niet dat ik dat erg had gevonden, misschien was er wel een tikkeltje van jaloezie in me, die steeds groeide de minuut al was mijn lompheid de reden geweest waarom ik daar al vrede mee genomen had. Dantae was immers een knappe man, waarom zou Cerys daar niet op afgaan?
    Ik verontschuldigde me dan ook bij Cerys gezien me dat de logische reden had geleken waarom de dame even een break nodig had. De blondine was nogsteeds stil al leek ze een stukje dichterbij te komen en verraste me door haar volle lippen op de mijne te drukken. Licht opgeschrokken knipperde ik en had mijn peuk op de grond laten vallen. Snel sloot ik echter mijn ogen en me liet vastgrijpen in haar poezelige klauwen en haar terug kuste, onze lichamen stonden tegen elkaar gedrukt en mijn hand liet ik op haar heup rusten. Het begon met haar verderlichte lippen al kwam het snel een klein tongenspel en drukte ik haar iets dichter tegen me aan vooraleer ze terugtrok en zachtjes op mijn onderlip beet mij natuurlijk laten smachten naar meer. Ik opende mijn blauwe kijkers weer en keek in haar grijze poelen. ‘Je bent aandoenlijk,’ klonk het waarna ze weer haar peuk tussen haar lippen stak. Haar woorden hadden gezorgd voor een bescheiden lachje dat mijn lippen verliet.
    ‘maar ik heb lang genoeg gewacht — ik willig dat verzoekje nu in.’ Deze woorden lieten me toch even mijn adem inhouden terwijl er toch weer een opwindende tinteling in me opging. Zeker nu haar kijkers over mijn lichaam heen branden en kort rusten bij mijn heiligdom vooraleer ze me weer aankeek. Well fuck, een blik als deze , mijn handen tintelden dan ook even enorm ik zou haar nu al kunnen uitkleden als ik dat echt wilde. ‘Bovendien heb ik je huidige staat wel opgemerkt. Dit is je kans om erachter te komen wat ik doe om mijn lichaam fit te houden,’ knipoogde ze en ik beet dan ook even in mijn onderlip, terwijl mijn gedachten volle toeren gingen en ik in mijn binnenst bijna een vreugdedansje kon gaan doen gezien ik met Cerys zeker plezier zou gaan beleven, zeker nu ze echt leek te willen dat ik helemaal los ging. Iets was in de slaapkamer iets gemakkelijk was voor me dan in de buurt van mijn vrienden. Vrienden.
    ‘Je vrienden lijken me goede mensen, maar ik heb wel zin in wat kwaliteitstijd met jou, Oliver. Anders moet ik er echt vandoor, zou jij dat mogelijk door willen geven?’ haar woorden lieten me haast meteen omkijken naar de pizzazaak waar Mo en Dantae nog steeds zaten, misschien zelf wachtend op ons. Echter eistte Cerys meteen weer mijn aandacht op met haar volgende woorden. ‘Als je interesse hebt in kwaliteitstijd samen, volg mij dan. Anders, een fijne dag, en dan zie ik je vast wel een andere keer.’ Fuck... fuck fuck. Kwam ze met die woorden aandrijven terwijl mijn gedachten me aan het verscheuren waren. Ik begon me al bijna schudlig te voelen, Cerys was een geweldig mooie meid en ik wilde niets liever dan wat alonetime met haar en ons even goed te laten gana, maar het lichte vuur dat in Dantae's donkere poelen hadden gewakkerd terwijl hij Cerys aan had gekeken, fuuuck ik kon een goede bro zijn en de dame zijn kant gaan opschuiven, maar mijn andere gedachtehang hierbenenen smeekte me haast om even selfisch te zijn en Cerys te gehoorzamen. Als ze me even de tijd had gegeven had ik ze nog gedag gezegd maar de kans om haar te zien weggaan wilde ik niet riskeren. Dus volgde ik mijn dick even en nam haar hand dan ook vast terwijl een speelse grijns mijn lippen sierde. "Mijn plaats? Ver is het niet." zei ik haast buitenadem nadat mijn gedachten het uitgevochten hadden en mijn mannelijkheid het duidelijk van mijn brein had gewonnen, tja een kans als deze moest ik gewoon grijpen, sorry Dantae en Mo. "Ik wil onze kwalitietime dan ten volste benutten." kwam er hees over mijn lippen terwijl ik kort mijn lippen likte waarna ik haar meenam naar mijn *kuch dat van Dantae* stekje nam. "Het is niet veel maar hey I'ts home." vervolgde ik schouderophalend als ik haar binnenliet en eens ik de deur achter ons dicht had gedaan drukte ik ietswat hongerig mijn lippen weer op die van Cerys. Fuck Dantae, Cerys is die van mij vanavond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rayne Patterson
    25 - Cat - Outfit


          Ik was toch wel blij dat Tobias niet in discussie ging over het feit dat ik niet wou kiezen wat voor wijn ik zou drinken. Nooit had ik me ingelezen over welke wijnen waarbij lekker waren en dus kon ik mezelf grandioos voor schut zetten door iets verkeerds te kiezen. Met mijn blik volgde ik nauwkeurig de bewegingen die de man maakte, hoe hij de fles wijn pakte en open maakte.
          ”Wel. Ik werk nog steeds in ICT, maar voornamelijk op afstand. Ik bepaal zelf mijn werktijden, zolang ik maar genoeg uren per week maak en bij uitzonderlijke, dringende gevallen kan reageren,” ik knik geïnteresseerd en pak het glas van Tobias aan. Zodra onze glazen tegen elkaar hebben geklonken breng ik het glas naar mijn mond en neem er rustig een slokje van. Het was zeker een heerlijke wijn.
          Ik luister aandachtig verder als hij verteld dat hij blij is dat hij Junior nu vaker kan zien, iets waar ik me wel in kan vinden. “Ik kan het me voorstellen,” glimlach ik vriendelijk. “En ik denk dat Junior het zelf fijn vind om zijn vader in de buurt te hebben, jullie zijn als twee druppels water, het is duidelijk dat jullie een goede band hebben,” vervolg ik rustig. Het deed me altijd goed om te zien als iemand een goede band had met zijn/haar kind. Zelf had ik natuurlijk nog geen kinderen, maar ik wist wel hoe belangrijk het was als kind. Ik had ook altijd zo’n goede band gehad met mijn vader en kon me niet anders voorstellen dat dat iedereen dat zou willen.
          Tobias besluit te vragen hoe het met mij gaat en ik knik met een klein glimlachje. “Het gaat prima,” antwoord ik rustig zonder er verder diep op in te gaan. Het was waar, het ging prima met me, ik had zeker niets te klagen. Ik breng het glas weer naar mijn mond om een slok te nemen maar verslik me zodra ik Tobias’ zijn vraag hoor. Snel plaats ik het wijnglas op het bijzettafeltje om te voorkomen dat ik overal wijn knoei. Ik kuch nog een keer en kan een kort lachje niet onderdrukken. “Sorry, die zag ik even niet aankomen,” mompel ik en haal een keer diep adem voor ik toch besluit te antwoorden. “Maar, het antwoord is ja. Ik moet nog steeds bijna elke dag wel een keer aanhoren dat ik kinderen moet gaan krijgen,” glimlach ik uiteindelijk naar de man.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Alvera Varinia Fuensanta

    ”In a world where everyone wears a mask,
    it’s a privilege to see a soul.”

    • 27 • Little Fox • De vijf • With Skyeler & Grayson •

    ”Ik was er zelf ook een, dus ik denk dat dat het is,” klinkt het algauw vanuit de blondine naast me. “Waarschijnlijk maakt het je niets uit wat ik denk maar ik ben blij voor je, dat je eruit bent gekomen.” Lichtjes trek ik een van mijn wenkbrauwen op en voel hoe een flauw doch gemeende glimlach zich heel even op mijn lippen laat zien. Ze wilde vast niet weten hoe ik eruit gekomen was — een herinnering waar ik liever niet meer aan dacht — en wat het me daarna gekost had om er weer een beetje fatsoenlijk bovenop te komen. Nog steeds werd ik zo nu en dan geteisterd met een nachtmerrie uit het verleden.
          ”Dat gebeurt niet vaak maar dat weet je waarschijnlijk al,” gaat ze na een slok van haar drinken verder. Hierop haal ik mijn blik van haar af en voel de bitterheid voor luttele seconden door me heen trekken. Niemand stapte er zo even uit, het ging vaak een heel stuk moeilijker dan de manier waarop je er in kwam, maar dat hoefde ik de jonge vrouw naast me vast niet uit te leggen. “Nee,” breng ik daarom dan ook uit en pak opnieuw een frietje van mijn bord af. “Dat hoef je me inderdaad niet te vertellen.” Als ik even opzij kijk en haar blik vang, glimlach ik opnieuw flauw. “Maar dat is dan ook gelukkig verleden tijd nu.” Na deze woorden sluit het onderwerp tactvol af, daar ik geen zin heb om herinneringen op te halen uit het verleden. Zij deden er op dit moment niet meer toe. Achter ons gaat ondertussen de deur van het restaurant een keer open, waar ik weinig aandacht aan besluit te geven — totdat de persoon in kwestie uiteindelijk naast ons verschijnt.
          ”Dames,” begroet de jongeman ons vriendelijk terwijl hij kalmpjes op een van de krukken plaats nam. Een subtiele huivering rolt over mijn ruggengraat heen als ik ook deze jongeman lijk te herkennen. Een goed gezicht in een donkere wereld als deze vergeet je niet gauw, ook al hadden ze uiteindelijk allemaal wel wat op hun kerfstok. “Een pakje friet en een biertje graag,” bestelt hij ondertussen terwijl mijn donkere blik onbeschaamd over hem geen gleed. Hij was inmiddels een volwassen man, want de avond dat ik hem als klant in mijn bed had gehad had ie er nog een stuk jonger uit gezien — ondanks dat hij ouder was dan ik.       ”Als dat niet Grayson Carver is,” breng ik geamuseerd uit, als zijn naam al gauw tot me komt. “Dat is lang geleden.” Subtiel krullen mijn mondhoeken iets op, waarbij ik niet direct van plan ben om te laten weten waar ik hem precies van herkende. Sommige mannen spraken nu eenmaal niet graag over hun uitstapjes naar de hoeren.

         
         
         
    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cedro Fuensanta

    ”Never kick me when I'm down, because when I get back up...
    You're Fucked.”

    • 29 • Bunny • Street Fighter • With Montana, Oliver & Cerys •

          ”Ik denk dat jullie haar allesbehalve saai vinden.”
    Heel even trek ik een van mijn wenkbrauwen op als ik de bal even tactisch weer terug geworpen krijg door de donkere krullenbol naast me. Touché. Die zat. Raak gesproken. Met een ietwat afkeurende snuif verdwijnt ondertussen Mo’s servetje al gauw — tot een bolletje gevormd — in de prullenbak en haal ik mijn sigaretten tevoorschijn. Een frons verschijnt heel even tussen mijn wenkbrauwen als ik me plots bedenk dat het excuus van de blondine eerder, helemaal niet nodig was geweest. Op een Niveau als dit rookte iedereen simpelweg waar ze maar konden.
          ”Ik zie je wel staren,” breng Mo ondertussen uit, waardoor ze mijn onverdeelde aandacht weer volledig naar zich toe trekt. “Kom op, wat zie je in haar?” Behendig draait ze haar bos haren op een strakke knot alvorens ze het elastiekje ergens uit haar tasje vandaan haalt. Lichtjes haal ik mijn schouder op en bied haar een peuk aan nadat ik er zelf een tussen mijn lippen had gestoken.
          ”Ze is anders,” zeg ik dan, waarna ik mijn sigaret aan steek en er een diepe hijs van neem. Misschien klonk het voor Mo erg cliché, maar meer kon ik er op dit moment niet van maken. Cerys had iets wat mijn aandacht wist te vangen, maar ze had nog meer toen ik de mysterie in haar blikken had gevonden. Dat er wederzijdse interesse leek was op dit moment alleen maar een extra pluspunt, waardoor ik ergens hoopte haar snel weer te zien. Als mijn blik die van Mo vangt wanneer ik een keer rondkijk, haal ik opnieuw mijn schouders op.
          ”Wat moet ik er verder over zeggen? Ik ken haar niet, dat maakt het extra interessant?”
    Met een schuine blik kijk ik de donkere krullenbol aan. Soms vond ik het vreselijk irritant worden dat zij (en Oliver) me steeds beter leerde kennen, waardoor ze ook bepaalde lichaamsuitstralingen ook makkelijker wisten te plaatsen — wat mijn voornemen om afstand te houden jegens hen finaal de grond in sloeg. Ik raakte te gehecht aan die twee snotneuzen. Een tikkeltje kribbig neem ik een nieuwe hijs van mijn peuk en rol een keer met mijn schouders om meer te ontspannen.
          ”En afgezien van dat, ik weet wat je denkt. Ik zit nog steeds hier. Als ik meer in haar gezien had was ik mijn grote vriend allang achterna gelopen en ook hij is nog koest.”
    Zwijgzaam besloot ik er verder maar niet bij te zeggen dat ik die neiging juist wel had gehad, maar dat ik me aan het principe vast hield niet achter het meisje van een ander aan te lopen — of toch op dit moment dan, want zelfs dat had me even de moeite gekost.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2018 - 16:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Skyeler || ‘Skye’ || Moore
    26 — Bunny — With Alvera& Grayson

    “Maar dat is dan ook gelukkig verleden tijd nu.” Skye knikte even terwijl ze wat slokken van haar drinken nam. De brunette had het onderwerp tactvol afgesloten en wilde het er duidelijk liever niet meer over hebben, iets wat Skyeler kon begrijpen. Waarom zou je herinneringen op halen als die helemaal niet fijn waren? Je kon ze dan beter laten rusten. Achter de twee dames ging de deur van 'T Gat open, iets wat Skye haar aandacht trok. Toen ze op keek fronste ze even met haar wenkbrauwen. Het was een goed geklede man. Zo goed gekleed dat Skye al haar geld in durfde te zetten op het feit dat de man niet van hier beneden was. “Dames,” klonk het begroetend uit de jongeman zijn mond terwijl hij naast hen aan de bar plaats nam. Skye begroette de jongeman niet terug. “Een pakje friet en een biertje graag,” bestelde hij terwijl Skye hem fronsend aan bleef kijken. De blondine hield niet zo van bezoekers op dit niveau. Wat vooral veroorzaakt werd door haar jaloezie. Jaloezie die ontstaan was door het gegeven dat de niveau 0 toeristen aan het einde van hun dag vol met lol trappen en problemen zoeken weer fijn terug konden naar hun luxe huizen op de hogere niveau's en de echte bewoners in de shit achter bleven. Ze leken zich nooit te beseffen dat dit voor sommige geen grap was maar het echte leven. Tot Skye haar verbazing leek Alvera de jongeman echter wel te kennen. “Als dat niet Grayson Carver is,” bracht de dame naast Skye geamuseerd uit. “Dat is lang geleden.” Skye was echter iets minder geamuseerd door de mannelijke verschijning. “Zeg eens Grayson Carver,” mompelde ze met een opgetrokken wenkbrauw en een analyserende blik. “Je bent zeker verdwaald of niet?” bracht ze met samengeknepen ogen uit. Haar ondertoon niet erg uitnodigend of vriendelijk klinkend. Skye kon er niets aan doen maar ze kwam nogal fel uit de hoek. Ze wist dat het niet erg eerlijk was maar wat was wel eerlijk in deze wereld? En hoezo was het eerlijk dat deze gast hier beneden wel leuk kon komen doen zonder rare blikken toegeworpen te krijgen terwijl Skye uit gekotst werd tijdens de korte bezoekjes aan haar vader op niveau 1. “Wat dacht je? Ik doe eens gek en ruil mijn dagelijkse portie kaviaar in voor wat soppige friet?”

    • CERYS BLANCHE

    ‘She’s a saint with the lips of a sinner —
    She’s an angel with a devilish kiss.’

    25, bunny / 3jr, Oliver, outfit


    Oliver deed haar denken aan een onschuldig lammetje, die zonder enige zorg in de wereld door een kleurrijke weide huppelde. Zodoende was het geen verrassing dat hij de kus niet aan had zien komen, wat haar lichtelijk had laten glimlachen tegen zijn lippen aan. Echter, net zoals de meeste mannen, wist hij tevens dit beeld te laten vergaan — om het simpele feit dat zijn gretigheid al vrij snel waarneembaar werd gemaakt. De blonde schone voelde zijn handen op haar lichaam, zijn lippen op de hare en voor een kort moment vermengde zelfs zijn lichaamswarmte met die van haar. Als het niet zo’n dreigende situatie voor haar was nu had ze zowaar even gelachen. Helaas was dit niet het geval, gezien de onzekerheid haar nog altijd parten speelde, waardoor ze na de kus zichzelf zo goed mogelijk voor hem afsloot. Het was niets persoonlijks, alleen vonden er tenslotte meerdere emoties plaats welke ze geen plaats wist te geven, waar ze niet mee om wist te gaan, tenzij op zo’n wijze. Hoezeer het ook schadelijk was voor haar, laat staan een ander, dit was één van de weinige manieren die effectief bleken.
          Zijn blik haastte zich zowat gelijk terug het ogenblik dat Cerys zijn vrienden ter sprake bracht, wat haar geïnteresseerd een wenkbrauw omhoog liet schieten, alvorens hem vermakelijk aan te kijken. Hoewel Oliver nog even naar het tentje had gekeken, waarin Mo en Dantae hoogstwaarschijnlijk over de gelegenheid aan het praten waren, had ze zijn blik vanwege persoonlijke redenen niet gevolgd. In plaats daarvan sprak ze haar deel en maakte al rechtsomkeert, zodat hij zijn keuze kon maken. Diep in gedachten verzonken, weliswaar.
          Het was een pure gok: Cerys had immers wel vaker zulke mensen meegemaakt, enkel scheen Mo oprechter. Mogelijk had ze hem gewaarschuwd over haar, en anders zou het hoog tijd worden dat ze dat deed. Wellicht was dat ook enkel beter, en zou dat een heel stuk gemakkelijker maken voor Cerys — want Dantae zou namelijk onbewust wel naar haar wijze advies luisteren. Hopelijk liet hij haar, als zowel de gebeurtenis tussen hen, varen in een duister gat waar hij niet bij wilde komen. Alsof ze botweg één van de vrouwen was die hij tegen had gekomen, en niets meer dan dat. Met een zucht schrok ze lichtelijk op uit haar gedachten zodra ze een hand die van haar voelde vastpakken.
    De speelse grijns rondom zijn mondhoeken voorspelde niets goeds, en dat was precies waar ze nu naar verlangde. Toch? Per slot van rekening had ze hem zelf uit lopen dagen voor dit gebeuren, om niet enkel aan haar seksuele behoeften te komen maar tevens omreden een verborgen motief. Cerys kon nu niet terug, dat zou niet eerlijk zijn. Ze moest doorzetten, al was het maar omdat ze anders een sombere weg in zou slaan.
          ‘Mijn plaats? Ver is het niet. Ik wil onze kwality—time dan ten volste benutten.’ Ze glimlachte maar, niet wetende wat anders te doen, terwijl ze hem gewillig volgde. Echter kon ze een nerveus gevoel in zich niet beteugelen, die als een opkomende storm kwam opzetten in haar slanke lichaam. Zijn stem klonk alsof hij zojuist een innerlijke worsteling had gehouden, alsof het één van de lastige keuzes was geweest. Dat Oliver vervolgens deze route volgde, verbaasde haar wel enigszins. Mogelijk was hij toch niet een lief, onschuldig lammetje hoe ze hem eerder wel zag. Mannen blijven immers mannen. Ze had alleen geen flauw idee of hij zijn vrienden wel gedag had gezegd, anders zou het vrij lullig zijn mochten ze nu nog op hun wachten.

    Tijdens hun reis daar naartoe hield ze zich stil, het enige wat ze deed, was zo nu en dan een hijs van haar sigaret nemen — waar ze er zeker twee van achter elkaar had opgestoken. Waarom voelde het als haar eerste keer? Een nare herinnering van toen ze nog een prostituee was, iets waar ze liever niet aan herinnerd wilde worden. Daarbij hielp het eveneens niet mee aan haar huidige, onbesliste, staat. Ze herkende de straat nochtans, aangezien Skye vroeger vlakbij had gewoond. Zou ze nog altijd hier een plekje hebben? Kenden Oliver en Skye elkaar hiervan, of ging dat al een behoorlijke tijd terug? De vrouw betrapte zichzelf erop de postbussen te tellen, de verschillende kleuren van de voordeuren te ontwaren, de mensen te bestuderen die er woonden. Dingen die ze enkel deed om haar tegen de realiteit te beschermen, en opnieuw een trekje van tijdens haar lichtekooi—dagen.
          Cerys merkte pas op dat ze daadwerkelijk binnen stond toen Oliver begon te praten. Tijd om de omgeving te ontdekken was er alleen niet, want hij drukte zijn lippen al hongerig op de hare — waar het dit keer haar beurt was enigszins te verschieten. Desalniettemin trachtte ze hier niets van te laten merken door op een ruigere manier terug te kussen, waarbij ze haar armen om zijn nek gooide en dichter tegen hem aandrukte. Op automatische piloot duwde ze hem vervolgens met een grijns tegen de muur aan, terwijl ze haar tas aan de kant gooide en daarna, met eenzelfde uitdagende glimlach, haar handen over zijn lichaam liet gaan om deze al snel onder zijn shirt te laten verdwijnen. Toegegeven, van wat ze voelde, was ze absoluut niet teleurgesteld. Zonder te praten liet ze qua handelingen weten wat ze ervan vond door het desbetreffende shirt te verwijderen en haar handen verlangend over zijn gespierde lijf te strijken. Hoe zou het bij——? Overvallen door haar plotse gedachtengang trapte ze haar hakken uit en schudde de ongewenste gedachten van haar af.
          ‘Waarom bij de hal laten als ik de rest van je woning kan ondervinden?’
    Giechelend liep ze achteruit de slaapkamer in, waar ze hem naartoe had gelokt. In de huiskamer was het opgeruimd geweest, maar de kamer waar je sliep, zegt veel over een persoon. Op een uitdagende wijze trok ze haar shirt tevens uit en liet deze op de grond vallen, waardoor haar zwarte BH zichtbaar werd, waarna ze hem met een lieve glimlach doch dominerende handeling op het bed duwde. Al snel klom ze op hem, gezien zij meestal de top was, en zette kusjes op zijn kaak, in zijn nek en begin van zijn sleutelbeen. Wanneer de blondine echter iets in haar ooghoeken opviel, keek ze op. Verschillende boksmaterialen lagen netjes in een hoekje, al was dat niet hetgeen waarom ze even een stapje terug deed. Het was hetgeen wat erop stond, namelijk letters en geen daarvan was een O. Alhoewel de eerste erop leek, en ze hoopte gelijk dat het ook zo was.
          ‘Boks jij ook?’ Voor hij echter een antwoord kon geven, zette ze haar woorden voort. ‘Oliver, wie zei je dat hier woonde?’ Tegen deze tijd was haar toon volledig veranderd, terwijl ze langzaam maar zeker opstond en hem ditmaal ongeduldig, en wellicht een beetje wanhopig, aankeek. Ze wilde huilen; zeg alsjeblieft dat het gewoon een verneukte O was.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2018 - 12:08 ]


    [ heaven knows ]

    "TWO MINUTES" TOBIAS TERNBULL
    30 | THE JACKALL | HOME | RAYNE


    Ik kan niet anders dan even gniffelen als Rayne zich verslikt bij het horen van mijn vraag. Toch ietwat bezorgd leg ik een hand op haar schouder en help haar vervolgens met het glas, voor het geval mocht ze nog een hoestbui krijgen. Al bij al verloopt het echter vlotjes, waardoor ik al snel mijn hand weer in mijn schoot leg. "Sorry, die zag ik even niet aankomen." Gelukkig lijkt ze er zelf ook de humor van in te zien. “Maar, het antwoord is ja. Ik moet nog steeds bijna elke dag wel een keer aanhoren dat ik kinderen moet gaan krijgen,” Ik drink nog een slokje en kan een ondeugende grijns niet onderdrukken.
    "Ik hoor het hem nog zeggen," beaam ik, waarna ik mijn keel schraap en vervolgens mijn beste impressie van de man bovenhaal. "Ik zweer het je, Ternbull. Als het aan haar ligt moet ik nog twintig jaar wachten. Twintig jaar..." Melancholisch laat ik mijn hoofd hangen, net zoals haar vader zou doen na één van zijn preken. Heel lang kan ik echter niet serieus blijven, al is het niet mijn bedoeling om vader noch dochter belachelijk te maken. Die man is gepassioneerd door zijn familie, terwijl zij andere passies blijkt te hebben.
    "Wat vind u van de wijn?" breng ik het onderwerp op iets anders. Over kinderen spreken is allemaal goed en wel, maar ik moet toegeven dat ik met single dames ook graag andere topics op tafel gooi. Ik ben tenslotte ook maar een man, niet waar. "Hij is heerlijk, niet? Of gaat u me een leugenaar noemen?" vraag ik ietwat uitdagend, nieuwsgierig naar Rayne's reactie.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    GRAYSON ELIOT CARVER

    Lawyer || Cat || ’T Gat met Alvara en Skyler




    Waar mijn begroeting op niveau 2 een normale formaliteit was , waar er weinig aandacht aan geschonken werd, voelde ik bij deze twee hun blikken op mijn gelaat branden. Als ik iets geleerd had van mijn bezoeken naar dit niveau was het dan ook dat ik niemand moest onderschatten, zo ook deze dames. Maar ongemak tonen was ook geen optie. Daardoor bleef ik gewoon rustig op de kruk zitten en bedankte de serveerder die me het frisgetapte biertje schonk en het bakje friet voor mijn neus schoof. Ik schonk haar dan ook een extra briefje van 10 bij samen met de rekening waarna ik al meteen ene slok nam van het goedkope bier dat hier geserveerd werd. Veel smaak had het niet, maar een neutrale smaak deed me ook wel eens goed. ”Als dat niet Grayson Carver is,” sprak één van de dames geamuseerd waardoor ik lichtelijk verrast opkeek naar het gezelschap naast me. De brunette was degene die me scheen te kennen waardoor ik toch even diep moest graven in mijn gedachten waarvan we elkaar zouden kennen. Ik had veel cliënten gehad, al leek ze me geen van hen te zijn. Tegenpartij? Nee dan zou het vijandiger geklonken hebben dan dat. Mijn blauwe kijkers liet ik kort over haar heen glijden en pas toen deze echt bij haar ogen vielen schoot het me weer te binnen, waardoor ik mijn biertje rustig op de toonbank legde en mijn mond nog net niet openviel van verbazing. “Dat is lang geleden.” grimaste ze licht waardoor een zacht lachje mijn lippen verliet. Ik denk dat de meeste mannen met mijn reputatie eerder nerveus zich hieruit zouden lullen, maar ik was oprecht wel aangenaam verrast dat de dame voor me niemand anders leek te zijn dan Alvara. Het jonge meisje die ik elf jaar geleden had ontmoet. Ondertussen was ze een mooie jonge vrouw geworden. " Een kleine elf jaar als ik me niet vergis." ik glimlachte kleintjes naar Alvara, natuurlijk had ik wel vragen voor de dame, al waren we niet alleen en kwam de jonge blondine aan het woord. “Zeg eens Grayson Carver,” klonk deze waarbij ze me een opgetrokken wenkbrauw schonk, duidelijk een stuk minder tevreden met mijn aanwezigheid dan de brunette naast haar. “Je bent zeker verdwaald of niet?” de toon in haar stem klonk koel, en hoewel haar woorden me kort deden lachen was het duidelijk haar bedoeling niet geweest. “Wat dacht je? Ik doe eens gek en ruil mijn dagelijkse portie kaviaar in voor wat soppige friet?” klonk het waarbij ik rustig mijn hoofd schudde. "Ter verdediging, ik ben dol op een bakje friet, kaviaar is mijn ding niet echt." sprak ik iets nonchalant waarbij ik mijn schouders ophaalde en een frietje in mijn mond stak. Oh ja, ik was misschien een niveau 2 mens, het eten daar was soms toch te fancy voor me. Met hun belachelijk kleine porties, ik was een breedgebouwde man die bijna 2 meter rijkte, 50 euro voor wat kaviaar hielp me echt niet mijn honger te stillen.
    " Mijn client woont hier op niveau 0, het is wel van mijn gewoonte om hier zo af en toe te verschijnen." sprak ik dan eerlijk waarna ik een kaartje uit mijn borstzak haalde. "Grayson Carver, advocaat van dienst." stelde ik me dan voor aan de blondine waarna mijn blik dan viel op Alvera. "Al zijn die bezoekjes hierheen nu voornamelijk voor het werk." ik had de dame in mijn studentejaren leren kennen toen mijn vrienden me meesleurden naar de bordelen. Ik kon altijd nee gezegd hebben, maar als een jonge naïveling met geld had ik mijn tijd met Alvera wel gekocht. Deels voor mijn eigen verzadiging, anderzijds om de toen jonge meid te beschermen van mijn 'vrienden' in die tijd. Spijt had ik nooit gehad, al was het nu iets waar ik niet eens aan dacht om te doen. " Kennen jullie elkaar?" vroeg ik de twee dames dan, niemand specifieks aansprekend.






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    OLIVER THEODORE DARRELL

    Bunny || walking trough niveau 0 || With Dantae, Mo & Cerys



    Cerys had warme lippen die zelf een licht zoete nasmaak met zich mee leken te hebben. Ze liet er zeker geen gras over groeien en kuste me ruig terug waardoor een opwindend geluidje mijn lippen verliet. Ze trok me dicht tegen haar aan waardoor ik de hitte van haar lichaam voelde overvloeien op het mijne, het liet mijn gedachten overuren draaien en het enige waar ik nog aan kon denken was om de kleren van haar lijf te scheuren en mijn handen over haar heen te laten gaan. Cerys schonk me een uitdagende glimlach waarna haar handen die in tegenstelling tot de rest van haar lichaam erg koud aanvoelden over mijn buikspieren heen. een rilling gleed dan ook over mijn rug heen waarna ik ma grijnzend overgaf aan deze dame. Ze trok mijn shirt zonder enige moeite uit. ‘Waarom bij de hal laten als ik de rest van je woning kan ondervinden?’ klonk ze giechelend waarna ze me mee nam naar Dantae's slaapkamer, al had ik dit iets te laat door.
    Pas doen de dons mijn achterste raakte leek ik te beseffen dat dit niet de sofa was waar ik gewoonlijk sliep, maar het kraakmikkige bed van Dantae. Oh fuck , hier hoor ik niet te zijn. Ik beet even op mijn onderlip, die nog lichtjes nasmaakten van Cerys haar volle lippen terwijl ik toekeek hoe de dame haar shirt uittrok. Oh fuck...
    Hoe ze daar boven me zat, in haar zwarte bh, met haar blik hongerig klaar om me zo te verslinden. Haar lippen bevonden zich al snel in mijn hals waardoor ik even genietend mijn ogen sloot al was het niet voor lang want de dame stopte abruupt. Ik volgde haar blik dan ook en ik voelde me net betrapt, gevolgd met een vlaag van schuldgevoel, jegens Dantae maar ook de dame bovenop me en Mo...
    ‘Boks jij ook?’ kwam er iets kort over haar lippen, maar antwoorden kon ik niet want de dame had exact door dat dit niet mijn kamer was. ‘Oliver, wie zei je dat hier woonde?’ Ze klom meteen van me af en verslagen liet ik mijn hoofd achterover op de matras vallen ."Fuck." mompelde ik en haalde lichtelijk gefrustreerd een hand door mijn haren heen. Ik had het verneukt, instant karma zo volgens mij. Eens ik dan ook opkeek zag ik Hoe Cerys met betraande ogen haast in de kamer stond. Wanhopig bijna. Dit kon gewoon geen toeval zijn, er was iets tussen haar en Dantae aan de hand. de blikkenwisseling, Cerys die zo gauw wegwilde en dit nu... "Dantae en ik zijn roommates." momeplde ik als ik rechtop ging zitten, echter voordat Cerys ervanonderuit kon muizen greep ik haar bij haar pols vast, niet hard want het laatste wat ik wilde was haar pijn doen. Maar toch moest ik weten wat er aan de hand was. "Cerys, is er iets tussen jou en Dantae? Het ene moment was je zo vrolijk en nu lijkt het alsof ik je net een mep verkocht heb. " ik fronste. "Dantae heeft je toch niets misdaan? Toch?" vervolgde ik iets bezorgd. Het zou me verbazen moest hij ooit iemand buiten de ring kwetsen, ik kende hem toch al een goede twee jaar nu .... Al wist ik ook niet alles van mijn maatje af. Ik had me er al bij neergelegd dat ik niet zou gaan krijgen waar de dame me zo had naar laten verlangen, dat ging vanavond dan gewoon mijn hand worden in een afgelegen toilet. "Loop gewoon alsjeblieft niet weg, zonder het me uit te leggen."




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH