• no offense, maar geef toe: verhaaltjes over je idolen maken waarin je zogezegd hun vriendin/vrouw/minnares/.. bent? Zielig. diezelfde verhaaltjes lezen en je helemaal inleven, dus ook. ik bedoel het niet verkeerd 'fzo, ik doe het zelf ook, maar het is gewoon zielig. en levenloos. (:

    dit is geen aandacht-tekort of ruzie-zoekend topic, ik hoop gewoon dat jullie ook inzien dat het zo is en het ff toegeven. x)

    jaa, hier was al een topic over, maar daar was een probleem mee dus hier is het opnieuw ^^

    Ja mensen deze meid kan ook eens serieus doen!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ja super, maar als iedereen hier toch zeikt mag ik mijn gezeur over die noobs hier er ook uitgooien. Dat is mij goed recht geloof ik.

    Ik schrijf wel verhaaltjes waar ze in mee spelen. Maar sinds een paar weken kom ik er zelf niet meer in voor.


    everything you imagined, and more...

    @Cherished
    Waarom vind ineens jouw iedereen zo'n 'veel te strenge mod?' *weet weer vn niet*


    I'll Destroy All That You Have.

    @Cherished
    Waarom vind ineens jouw iedereen zo'n 'veel te strenge mod?' *weet weer vn niet*

    Ah altijd al? Maar dan ondertussen dat kut geslijm, bah.

    (...)
    Ah altijd al? Maar dan ondertussen dat kut geslijm, bah.



    Aah balen >,< *Slijm niet*


    I'll Destroy All That You Have.

    (...)
    Ah altijd al? Maar dan ondertussen dat kut geslijm, bah.


    *dit is niet om te slijmen*
    ik vind het juist goed dat ze een beetje streng optreden anders zou het hier een rotzooi worden en zou Q drijge te sluite :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    Aah balen >,< *Slijm niet*

    nee doe maar niet. heb liever dat je me dan vertelt dat je mee kk hoer vind enzo =]

    Het gaat toch niet alleen over de idolen ?
    Veel mensen leggen echt gevoel in hun quizen en de idolen zijn vaak maar mensen omdat hun quiz anders niet gelezen wordt.Er zijn ook mensen die schrijven voor het plezier en al hun emoties bloot leggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Twee vraagjes van Enya.
    1. Als je het zelf doet wrm zeg je dan dat het zielig is?
    2. Wrm zit je op quizlet als je de mensen toch maar zielig vind?

    (...)
    nee doe maar niet. heb liever dat je me dan vertelt dat je mee kk hoer vind enzo =]


    Uhmm halloo? [/Is BOEMx3] Ik vind jouw zekerste geen kk hoer! 'k Vind jouw 1 van dé beste mods omdat jy toch een beetje goed optreed! [/Slijmt niet, is dus niet om te slijmen]

    (...)

    Uhmm halloo? [/Is BOEMx3] Ik vind jouw zekerste geen kk hoer! 'k Vind jouw 1 van dé beste mods omdat jy toch een beetje goed optreed! [/Slijmt niet, is dus niet om te slijmen]

    nee ik bedoelde het niet letterlijk, maar gewoon dat ik liever heb dat mensen eerlijk zeggen dat ze me haten dan dat achter m'n rug om zeggen.
    Was niet tegen jou, maar algemeen:p

    Bovendien, als JIJ je eraan ergert, maak dan ZELF een quiz zoals JIJ het wilt.


    -

    Het gaat toch niet alleen over de idolen ?
    Veel mensen leggen echt gevoel in hun quizen en de idolen zijn vaak maar mensen omdat hun quiz anders niet gelezen wordt.Er zijn ook mensen die schrijven voor het plezier en al hun emoties bloot leggen.


    Preciess


    Mel Lovess rarw xD

    (...)

    Preciess


    Mee eens [/amen]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson