• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gurl jij hebt gewoon stijl. Like, really.

    Frederick, wat ben jij toch een klassepersoon. Your looks are to die for ook. Knapperd <3


    A to the Z

    Lau je bent echt een schat van een belg, you are miss Mighty Fine ^^ En ik kan echt altijd zo lachen om onze taalbarrières xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat kerstpak uit het Post een foto van jezelf-topic is echt goals. Ik wil ook zo'n pak hehe. :b

    Je bent echt wel een leuk persoon! En leuk dat je altijd reacties probeert te plaatsen op het forum om het actief te houden. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Leuke profielfoto zeg :) hou van die stijl ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Idk waarom ik dit precies denk... Maar volgens mij ben jij het soort persoon die altijd wel een leuk weetje of iets interessants te vertellen heeft. Leuk voor op feestjes. (:

    Yo jij bent vet aardig en gezellig!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Chilton schreef:
    Idk waarom ik dit precies denk... Maar volgens mij ben jij het soort persoon die altijd wel een leuk weetje of iets interessants te vertellen heeft. Leuk voor op feestjes. (:


    Hahaha ja maar alleen met muziek, ik ken echt heel veel verhalen waarom bepaalde nummers zijn geschreven. Zoals dat layla over de vrouw van george harisson ging waar Eric Clapton verliefd op was etc.

    OT


    Lon je bent te lief voor deze wereld, hoeveel tijd jij steekt om quizlet leuk te maken AMAZING :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Still awesome, tho. (:
    Leuke nieuwe username! (:

    Freeeeddeeeeriiiiccckkkkk.
    Jij kan zo mooi tekenen eh! Heb geen mobiel momenteel en ben dus niet te vinden op instagram, maar ik vind je tekenkunsten echt waanzinnig goed! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yo je bent echt een schat van een meid <3 En we zijn al zo lang vrienden echt jeez. Ik gun je heeeeel veeel plezier in Noorwegen en doe geen dingen die ik wel zou doen :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind je nieuwe username echt heel tof! En je profiel lay-out trouwens ook! ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Anniek - je bent altijd heel gezellig om mee te praten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ugh jij bent zo mooi eh! En ook nog es een super shiny persoonlijkheid, ik vind je altijd zo heerlijk stralen op je foto's. Keep the awesomeness up! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •