• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nog steeds vind ik je username heel vertrouwt en dat ben jij echt gewoon. Je sig is ook nog steeds mooi, ook erg wijs haha.


    One Who Travels A Higher Path.

    Je geeft hele leuke complimenten ^^ Verder lijk je me best een tof persoon.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuk dat je zo actief bent op Q en zulke lieve complimenten geeft!

    Frederick - jij bent zo'n leuke, lieve en spontane jongen en ik vind het heel tof dat ik je heb mogen meeten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yo Britt, jij bent echt een heel aardig persoon en ik vind het jammer dat we nooit meer late night squads doen. Also, je snaps zijn geweldig en je kat is cool.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik weet niet waar je vorige username Aedion vandaan is gekomen maar ik hoop hoop hoop TOG — in which case: I LOVE YOU ••• zo niet: I STILL DO.


    Mirte, jij bent zo'n schat van een meid! You deserve the world, i really enjoy talking to you <3 I wish you all the best want je hebt een persoonlijkheid van goud <3


    A to the Z

    Je bent echt het liefste meisje ter wereld! Je bent echt een leuke vriendin geworden en het is gezellig om met je te kletsen. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Prachtige username!

    Hallo handsome! *O* Ik vind je schmink-kunsten echt super awesome! Ik zou willen dat ik dat zo goed kon want omg, dan had ik het wel geweten iedere feestdag waarop dat acceptabel is hoor...

    Lauraaa - jij bent een Q'er die we gewoon niet kunnen missen. Je bent ontzettend behulpzaam, je schrijft goede en mooie verhalen en je bent gewoon een aardige meid!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Leuke username ^^ Die serie is tof.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Volgens mij ben je een hele lieve, aardige gast.

    Jij kan echt geweldig tekenen en je bent ook nog eens een super toffe gozer!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Je profielfoto blijft leuk :'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.