• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Matty, jij bent zo’n persoon die altijd meer verdient dan ze krijgt. Damn, heb bent zo lief en steunend en alles gewoon. Iedereen die jou laat gaan, is a dumbass.

    Ik ben zooo blij dat jij m’n Meyer fangirl buddy bent. #mittyforlife


    Jij bent echt super aardig! Ik vond het leuk om je gemeet te hebben!
    Oh, en trouwens... Jouw Insta-stories zijn echt lit. :')

    Jou nieuwe username is echt leuk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz - jouw profiel is echt heel mooi en je bent één van de aardigste users die ik telkens op het forum langs zie komen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nog een keer, hehehe.

    Nee maar echt, we kunnen samen heel hard lachen en ik kan niet wachten je weer eens ooit ergens te zien. ^^ Je bent over het algemeen gewoon goals en natuurlijk ben ik gay voor je. (wbw) xoxo liefde


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kon het heel erg waarderen hoe fijn en goed we alles op konden lossen, dat mag gezegd worden.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je geeft leuke complimenten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt! Ja jij ja ik wil even uitgebreid wat dingetjes over jou zeggen want jouw awesomeheid past niet in 1 kort zinnetje.

    Dus, Britt. Ik ben echt super blij dat ik jou heb leren kennen and I really consider you one of my closest friends. Ik vind het echt heel gezellig dat we regelmatig drankjes doen en chillen en heerlijk gossip-en en op macdate gaan I wouldn't miss all that for the world. Ik vind het tof hoe nuchter jij altijd bent (tenzij we aan het stappen zijn natuurlijk want girl u a party animal) en hoe top advies je altijd geeft. Ik kijk echt naar je op, van je commitment aan je verhalen op quizlet tot je self-confidence en stunning good looks. Britt you are awesome never ever ever ever change. ❤️

    [ bericht aangepast op 21 sep 2018 - 22:00 ]


    The truth is out there.

    Jij bent de definitie van fancy. Serieus.

    Je nieuwe lay-out, username en alles zijn zo gaaf! *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - jij bent zo'n lekker down to earth persoon en ik hou van jouw eerlijkheid. Je bent echt één van de leukste mensen die ik hier op Q heb ontmoet en ik heb er echt zin in om jou snel te zien!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Matty, ik ben zo blij met jou als één van m’n beste buddies en dat ik je iedere dag wel spreek. You’re amazeballs, cute and honest. En we gaan elkaar in december eindelijk meeten, wieeeeeh. ♥️

    Okaaay Brittje, compliment nummer één: WAT KAN JE SNEL COMPLIMENTEN GEVEN DAMN. Maar serieus: I love you. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar iedereen die zo slim is om jou in hun leven te nemen, leert zo veel van je. En niet omdat je leerkracht wordt. Maar omdat je eerlijk, lief en volhardend bent. I couldn’t miss you for a single thing.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2018 - 22:17 ]


    Mirteeee jaaaaaaaa. Ik wil even zo hard fangirlen over het feit dat jij mn proefkonijn wil zijn voor mn eerste opdracht op mn opleiding. I feel so honored en blessed Dat je daar tijd voor wil vrij maken. Vooral omdat ik je ken en je zo onwijs tof en strong vind. Je geeft altijd zulk good advice en je bent zo'n sterke en speciale persoonlijkheid. Je bent echt een heel mooi persoon van binnen en van buiten en ik kijk er echt naar uit dat ik door die opdracht ik je nog een beetje beter mag leren kennen (en ik je ook weer snel zie) dat is echt heel speciaal voor mij en ben je echt heel dankbaar. Je bent echt een topper.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2018 - 22:19 ]


    The truth is out there.

    Veerle - ik ken je nu iets langer dan een jaar en ik kan met zekerheid zeggen dat je one of my dearest friends bent. In het afgelopen jaar hebben we elkaar regelmatig gezien, zijn we op macdate geweest, drankjes gedaan, dansjes gedaan of gewoon gezellig gegossipt over van alles en nog wat. Ik spreek je nog steeds elke dag en I wouldn't want to miss it for anything in the world. Je bent iemand waarvan ik ben gaan houden door dik en dun en I can't imagine a world without you in it. Love you, babe

    [ bericht aangepast op 21 sep 2018 - 22:25 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind jouw "joejoe" altijd geweldig grappig. Jouw humor is ZO on point :"D