• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je bent zo'n heerlijk persoon. Ik heb ontzettend veel respect voor je :D


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Je geeft zulke leuke interviews, vind ze altijd super om te lezen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dankzij jou heb ik ontdekt dat mijn voet even groot is als mijn onderarm en daar ben ik je erg dankbaar voor XD
    En je bent een super geweldig gezellig persoon natuurlijk, love you <3


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ahhh je meeuw is ondertussen echt iconisch geworden op Q. en stiekem ben ik nog een beetje verliefd op ‘m, ‘cause he’s Hella cute.


    •

    Jaaaa Mirte. <3 Ik ben superblij dat ik je hier heb leren kennen, want we hebben samen veel ge-RPG't hier en dat was altijd geweldig. Je bent echt een van mijn beste vriendinnen geworden en girl, we gaan meeten in december en daar ben ik zo blij mee! I'm hella proud of you.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty super raar want zo goed ken(de) ik je helemaal niet maar vind het echt tof dat ik je nu op app spreek. Je bent echt super lief en grappig en rip je ginger melkflesbeentjes. Ik hoop dat we elkaar dan in december meeten want I want to see die melkflesbeentjes (en jou natuurlijk). You're awesome en vind het echt tof dat je de laatste tijd een aantal besluiten hebt genomen waar ik zeker van weet dat je je er beter door zal voelen you go girl. (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2018 - 9:08 ]


    The truth is out there.

    Veerle, jij knap kind nee even zonder dollen; ik ben zo jaloers op je overal look. Hair on point, outfits on point, alles on point. Zelfs je persoonlijkheid! Jij bent echt een van mijn favoriete mensen geworden en ik hoop dat het niet al te lang duurt voordat we elkaar weer zien! luvu.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shania - jij bent echt geweldig. Ik hou van je humor, je persoonlijkheid en je knappe koppie. Ik kan niet wachten om je straks in december weer te zien! Love you! ♥️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je geeft ontzettend leuke complimenten en je straalt heel veel warmte uit op Q. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ahhh jouw liefde voor Godinnen is echt amazeballs. Ik houd van mythologie, maar jij krijgt het keer op keer voor elkaar om met een onbende Godin aan te komen die zó badass is. :Y)


    •

    Ohh gotta love your taste in books. Brown, Rowling, King, Riordan, en natuurlijk onze eigenste Natas. En een liefhebber van Avatar. I like you already c:

    Nice username en pf!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty, ik kan complimenten aan jou blijven geven — maar ik ben zo blij met jou als een van m’n beste vriendinnetjes; je staat altijd voor me klaar en weet dan precies het juiste te zeggen. ♥️ You’re ma queen (alleen dan wel wat liever dan Levana, ghehe).


    •

    Ten eerste, geef je echt hele lieve complimenten en ik word er blij van als je mij ook steeds een compliment geeft. Dus dankjewel! ^^ Verder is je boekenlijst echt indrukwekkend op je profiel! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ah Filiz! <3 Je bent zo'n lief, oprecht, medelevend en gezellig mens net zoals je moeder en ik wens je echt alle liefde en geluk toe want dat is precies wat je verdiend. ^^