• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind het zo knap van je dat je eens voor jezelf kiest <3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omg jouw profiel zit zo mooi in elkaar! I love it! (:

    Frederiickkk! Jij lieffie! Je bent echt een enorm getalenteerde jongen, en ik ben blij dat ik je toen in Utrecht even heb mogen meeten, want wauw je bent echt een leukerd! Plus, hallo, maar je bent ook wel best knap tbh. (bat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bae. Jij bent echt zo onwijs knap en lief en het is altijd zo gezellig op de meetings met jou. Ik ben zo ready om soon flink t jou drankjes te doen. En hallo al je foto's op insta zijn zo hot I can't handle gewoon. Je bent echt zo tof en ik ben blij dat ik je ken!


    The truth is out there.

    Jij bent zo freakin' knap, ook in real life! Ik ben blij dat ik je heb gemeet in Utrecht, dat was kei gezellig! (:
    Hopelijk kom ik je nog een keer tegen in de bus in Nimma ofzo. (;

    Je bent denk ik een heel makkelijke prater. Op social media vind ik je althans wel zo overkomen. Je bent echt een heel toffe gozer. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je komt over als een heel lief persoon, al heb je het volgens mij niet altijd even makkelijk, en ik vind het altijd leuk je langs te zien komen op het forum haha


    obsessive rage

    Ik ken je eigenlijk niet zo goed, maar je komt altijd super aardig over ^^ Leuke persoonlijkheid heb je :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het topic van jou voor Lau ziet er zo leuk uit en is zo lief! Echt super attent van je! (:

    Frederick - ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar je bent echt een ontzettend aardig, leuk, knap en grappig iemand!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent zo knap en lief en ben zo dol op je u so sassy and sweet. Kan niet wachten je weer te zien babe.


    The truth is out there.

    Veerl ❤
    Dat was even goed kijken door je nieuwe username etc, hahah

    Maar je bent echt superlief. Het is altijd heel fijn om met je te kunnen praten en jij gaat gewoon rocken in t leven. 😎 geweldige mensen verdienen een geweldig leven. En naar mijn idee behoor jij écht wel tot de geweldige mensen. 😘


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolandie, je bent zo'n schat van een mens! Ik hoop echt dat het vanaf nu bergopwaarts gaat voor jou, want als er iemand het verdient, ben jij het wel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bes, jij bent zo ongelofelijk lief en behulpzaam! Never change <3


    A to the Z

    Lau jij bent echt een schat, ik kan me geen Quizlet voorstellen zonder jou, grapjes maken over belgen en Nederlanders onze taalbarrières, gewoon al het lachen met jou. Je bent the mightiest the finest :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.