• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    MMMM Britt. Jij bent zo'n topper en zo ziek knap he ik val echt flauw zodra ik je zie want jij bent echt de knapste lady die ik ken. HELLA GOOD LOOKING GIRL.


    The truth is out there.

    Veer jij bent een enorm sterk persoon en JE BENT KNAP MAN HALLOOOO


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Veerle, jouw haarkleur is zo mooi en jij bent eigenlijk ook wel een vet mooie, vet lieve meid! <3 Go you, je mag er wezen!


    A to the Z

    Laura, je bent echt een cutiepie en je fangirling over BTS samen met Maddie neemt heel Q. over. You rock, girl.


    •

    Oh je nieuwe username is leuk! ^^ En je geeft hele fijne complimenten. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ahh Filiz, ik heb jou zo lang niet meer gesproken! Je bent echt heel aardig en ik had altijd leuke gesprekken met je! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Omg ik vind je username echt geweldig. :')

    Jij bent echt een coolerd en super getalenteerd. Ik wou dat ik zo goed kon arten.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joeee jouw hele style is gewoon geweldig! *O* I like your clothes and musictaste. En je snaps zijn altijd leuk natuurlijk. Je bent gewoon een ontzettend tof persoon. :Y)

    Je hebt altijd leuke ideeën en je was een fijne collega!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - jij hebt een geweldige persoonlijkheid en je bent een hele goede vriendin. Ik kan altijd op je rekenen en ik kan niet wachten om je maandag te zien en selfies te maken en te knuffelen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BRITT IK MIS JE maar ik ga je morgen weer zien en daar heb ik zo. veel. zin. in.
    Also je bent echt pretty asf and I'd do you in a heartbeat.
    En je gif-game is top-notch.


    What’s tasty in Busan?

    MADDIE HALLO MORGEN ZIE IK JE WEER en gaan we het over gepureerde Shrek hebben en knuffelen <3
    Je bent amazing en ik vind je zo leuk he kusjes


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MATTY JE STAAT HIER VOOR ME NU LOL AND UR SO COOL AND FUNNY AND I just ly love me back plz.


    What’s tasty in Busan?

    MADDIE JE STAAT HIER NAAST AND I MISSED YOU EN YOU SO PRETTY! LOVE YOU JOEJOE


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO