• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Die wolfcosplay van jou was zo gaaf!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty, you ma queen & I love you so goddamn much. Ik heb er zooo veel zin in om je eindelijk te meeten want damn, jij bent leuk.


    •

    Oeh nice username weer! (:

    Frederickkkk
    Met je toffe profiel! En het is echt super leuk je artskills op insta te zien. Je hebt echt talent!
    #stiekembeetjejaloers #kleingrootbeetjemaar #goyou!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lieve Yo, you are such an incredible person. Ik ben zo blij dat ik jou in mijn leven heb. Je bent sterk en echt een schat !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij hebt ook altijd leuke en grappige usernames! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz, je bent een super goede bemiddelaar en ik ben blij dat ik met jou in de Qrew mag zitten ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bes, ik vind je liefde voor LOTR helemaal amazeballs en de username Frodo is echt wel een icoon geworden hier op Q. :Y)


    •

    Yesss Mirte. <3 Ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen want ik weet dat ik altijd bij je terecht kan en je bent echt een van mijn beste vriendinnen geworden. Can't wait to finally meet you in idk six weeks?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De film is echt leuk! En ik vind het zo leuk dat je haar karakter als username gebruikt! ^^ Zo leuk! Het geeft mij meteen een vrolijk gevoel als ik jou voorbij zie komen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz! Je bent echt geweldig, wist je dat? Vast wel, maar bij deze nog eens een herhaling van de feiten. Ondanks dat ik super traag op de appjes reageer de laatste tijden, ben ik ontzettend dankbaar voor jouw vriendschap. Je wijze woorden, vertrouwen, diep gepraat en gelach. Ik ben reuze blij met je! ❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij maakt prachtige foto's en je bent ontzettend aardig!
    En volgens mij ben jij echt een enorm empathisch persoon. (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 22:28 ]

    Ik vind jou echt talented af zowel op vlak van creativiteit als zelfexpressie!


    A to the Z

    Lau, het is altijd leuk om een praatje met jou te maken en je bent een gigantische cutiepie.


    •

    Je hebt echt een leuk profiel ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.