• Ik was de laatste

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 14:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind je sig toch wel on point! En verder ben je erg vriendelijk iemand. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    hey girl (wbw)
    You know how amazing you are. <3

    I mean I can go on and on about it, maar basically zou Quizlet echt niet hetzelfde zijn zonder je inzet en initiatieven :) Jij brengt het beste in Q naar boven.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    :D
    Heerlijk je eigen en je hebt ontzettend veel talent! Ik vond het superleuk om met je te kletsen haha, dat moet ik maar eens meer doen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2018 - 22:34 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik vind jouw signature echt heel mooi.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, je bent een van de liefste personen die ik ken, waar ik altijd altijd altijd op kan rekenen.


    •

    Je bent ontzettend aardig en je komt heel volwassen over. Ookal denk je misschien dat je niet goed bent in adulting - je komt over alsof je het allemaal in de hand hebt (:

    Echt je bent zo versatile met tekenen, echt zo veel verschillende stijlen en allemaal zo goed :o


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je geeft lieve complimenten! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz - ik ben altijd zo jaloers op jouw super toffe usernames en profielen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je sig is echt top en je lijkt me erg leuk en gezellig!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Jouw profiel is zo simpel mooi!


    A to the Z

    Ik vind je profielfoto en signature echt fantástisch.

    Lau. You’re too precious for this world, I swear to God.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 19:09 ]


    •

    Mirte - je mag me tegenspreken zoveel je wilt, maar jouw adulting skills zijn tbh best wel jaloersmakend. Je bent een van m'n beste vrienden geworden in een korte tijd en don't you dare ever change, love! ♥


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké, liefde voor jouw sig. Dat is dus echt zo'n quote/zin/sig/ding-ish waar ik echt zo'n OMG WOW IDD-gevoel van krijg. (: