• Dit is Bobbie!

    Ik heb Bobbie afgelopen zaterdag geadopteerd uit het asiel. Bobbie is pas twee, dus dit vriendje zal ik nog voor een hele lange tijd hebben!
    Bobbie is een hele lieve kat, erg knuffelig en aanhankelijk. Overdag bij mij komen liggen is nog eng, want dan gebeurd er vanalles in het huis. Maar 's avonds ligt hij graag op zijn kleedje in de open kast die aan mijn bureau vast zit. Een foto maken was ook erg lastig, want als je je hand omhoog houdt om een foto te maken, komt Bobbie snel naar je toe om kopjes te geven, haha.

    In de auto naar zijn nieuwe huis was hij ook verbazingwekkend stil, geen miauwtjes en ging na eem half uurtje maar rustig liggen en sliep hij zelfs eventjes!

    Vond het leuk om Bobbie even te showen! ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nawh dat is lief! Hij ziet er ook heel mooi uit! Hopelijk dat hij een leuke tijd bij jou krijgt, maar dat krijgt hij vast zeker. ^^ Heel veel plezier ermee. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Aahw, wat een schatje! Hij klinkt ontzettend lief! Heel veel plezier met hem ^^


    From these ashes, I will rise

    Zo lief! Goed idee om te adopteren ook (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat een leukerd! Veel plezier samen!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Aaaaaah ;-; Ik heb echt een zwak voor zwarte katten (ik heb er zelf al twee gehad), dus ik ben echt verliefd haha. c: Ik hoop dat hij snel zal wennen!


    Caution first, always.

    Wat een schatje! Onze kat houdt niet zo van fotos, haha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hallo :p

    Maar wow, hij is echt super cute en hij klinkt echt als een lievertje!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat een cutie! Super goed dat je hem een veilig thuis hebt gegeven. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat een schatje! 😍
    Ik vind zwarte katten echt geweldig! Veel plezier met hem ❤️


    26 - 02 - '16

    Ach, kiek dan wat een schatje! Heel veel plezier met je nieuwe huisdier!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo lief! Ik wil ook een black kitty, nog nooit gehad omdat dat niet mocht wegens bijgeloof van mijn moeder, rip,,
    Ik heb 4 katten, lol, 2 bij mijn moeder(de twee samen op 1 foto) en de andere twee wonen nu bij mij en mijn vriend (:
    Altijd zo leuk om te zien hoe verschillend katten kunnen zijn qua karakter!





    Little do you know

    Wat een schatje!

    Wat een leuke foto ook! (H)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Aww, wat een leuke foto! :3 Veel plezier met je nieuwe vriend!


    Ik wil een tuin vol egels

    Aww, hallo, Bobbie! Wat een schatje. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan