• So, hi.

    Voor mijn opleiding moeten we een aantal presentaties en rapporten schrijven. Nu heb ik vorige week een deadline gekregen en vandaag weer. Beide gingen over moeilijke computerpractica met ingewikkelde software. De deadlines liggen beide op vrijdag 5 oktober.

    Op 11 oktober moeten we een presentatie geven en daarvoor moeten voor 5 oktober ook nog voorbereidingen worden getroffen. Dan komen er ook nog tentamens aan en presentaties voor andere vakken.
    Ik zat vanmorgen even met mijn handen in het haar omdat ik gewoon niet meer wist hoe ik het moest plannen.

    Wat blijkt? De twee computerpractica tellen niet eens mee voor het eindcijfer. De rapporten moeten worden ingeleverd, maar worden niet meegerekend. But... Why? :S Waarom wordt onze tijd verspild? Het is niet zo dat we niets te doen hebben, of zo?

    Ik ben niet de enige die heeft besloten om de rapporten (een beetje bewust) af te raffelen (krul)

    Om het topic nuttig te houden: wat is jouw favoriete pepernotensmaak? :Y)

    Wat is jouw favoriete pepernotensmaak?

    20.0% (3 stemmen)
     
    Normaal

    0.0% (0 stemmen)
     
    Sinaasappel

    53.3% (8 stemmen)
     
    Chocolade

    0.0% (0 stemmen)
     
    Likeur

    20.0% (3 stemmen)
     
    Stroopwafel

    6.7% (1 stem)
     
    Crème brûlée

    Ik weet precies hoe je je voelt. Dan heb je het mega druk, krijg je er nog wat projecten bij maar 'oh geen zorgen deze tellen niet mee' JA UM GEEF ZE DAN NIET.

    En gewoon de pepernoot original.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik voel je frustratie, en ik word overigens erg blij van je username.

    En ik heb op stroopwafel gestemd, al heb ik die nog nooit geproefd. Maar het kan niet anders dan lekker zijn.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Liyo schreef:
    Ik voel je frustratie, en ik word overigens erg blij van je username.

    En ik heb op stroopwafel gestemd, al heb ik die nog nooit geproefd. Maar het kan niet anders dan lekker zijn.


    Hihi, hoezo dat? (:

    Skorpion schreef:
    (...)

    Hihi, hoezo dat? (:
    Ja, ik vind hem gewoon leuk (:
    (En één van mijn oude usernames is bijna hetzelfde :'))


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Om bij te leren, I guess? Soms moet je ook gewoon leren om dingen te doen zonder dat je erop beoordeeld wordt. Ik snap dat het voelt als tijdverspilling, maar je zult er wel iets van opsteken wat een beetje nuttig is. Sinds ik op de universiteit zit, zijn er veel dingen waar ik niet op beoordeeld word. Maar als ik ze niet doe, dan slaag ik aan het eind van het jaar niet. Dus ja, soms wou ik dat ik in het middelbaar een beetje minder een score had gekregen voor alles wat ik deed, dan was ik waarschijnlijk beter voorbereid.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Werken onder druk zonder beloning is óók een realistische skill (helaas) 😅. Maar ja, wel vervelend.

    Ik hou overigens van truffelpepernoten. Dat zijn de beste! (Hier dus chocolade gekozen)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik snap je compleet. Alsof je niet genoeg te doen hebt...

    En ik neem aan dat je trouwens een kruidnootje bedoelt? Want ik heb nog nooit een pepernoot met een smaakje gezien, al zou dat wel erg lekker zijn denk ik :9~ Kruidnootje chocolade voor mij (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ken het, bij noemen ze het 'voorwaardelijk', dus ik moet het doen en een voldoende ervoor halen. Anders telt mijn tentamen cijfer niet. Ik snap bij sommige vakken wel waarom ze het doen (zodat studenten tenminste iets doen en leren), maar soms is het echt nutteloos.


    Seasons will change, but I shall remain