• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 18:35 ]

    @WrittenWords Dimitri dan misschien voor Liv??

    [ bericht aangepast op 22 nov 2018 - 16:37 ]

    Joy_19x schreef:
    @WrittenWords Dimitri dan misschien voor Liv??


    Is goed!

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Is goed!


    Top! Waar zullen we ze positioneren? Misschien bij de pingpong tafel in de buurt? Toekijkend? Iets in die richting.

    Joy_19x schreef:
    (...)

    Top! Waar zullen we ze positioneren? Misschien bij de pingpong tafel in de buurt? Toekijkend? Iets in die richting.


    Klinkt goed! Zou jij willen beginnen (ik moet wel zeggen dat ik t tot einde van de maand echt heel druk heb)

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Klinkt goed! Zou jij willen beginnen (ik moet wel zeggen dat ik t tot einde van de maand echt heel druk heb)


    Ja is goed! Geeft niet. Misschien kan Sid dan trouwens erbij? Denk dat hij Liv wel aankan als Dimitri er ook bij is.

    Joy_19x schreef:
    (...)

    Ja is goed! Geeft niet. Misschien kan Sid dan trouwens erbij? Denk dat hij Liv wel aankan als Dimitri er ook bij is.


    Ik vind het prima

    Prima en anders kan hij ook ergens anders heen. Geen probleem


    Bowties were never Cooler

    Ik schrijf me nog niet uit, maar ik kijk het even aan. c: Wie weet krijg ik nog inspiratie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoi, sorry dat ik zo lang niets heb geplaatst. Ik heb het toch drukker dan ik had gedacht, waardoor ik me helaas moet uitschrijven voor deze RPG. Mijn excuses, en sorry voor de mensen die op me aan het wachten waren x


    We were the forever that didn't last

    Ik post asap met Maeve. Weet niet of Kian nog eerst komt?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Ik post asap met Maeve. Weet niet of Kian nog eerst komt?

    Idk, dacht niet dat er al een vorlgoorde in zat, dus heb gepost met Kian. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jian schreef:
    (...)
    Idk, dacht niet dat er al een vorlgoorde in zat, dus heb gepost met Kian. ;x


    Nee, zat er volgens mij ook nog niet, daarom dat ik het ook vroeg. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry voor t prutstukje met Joe.


    Bowties were never Cooler