• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 18:35 ]

    Echt naar het feest zelf nu/halverwege het feest? Misschien met een drankspelletje, oid?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iemand die het durft op te nemen tegen Kian en Raúl met beerpong? ^^ Of durfde, dan kunnen we doen dat het potje net is afgelopen en met een randomizer kiezen wie er gewonnen heeft. ;p

    [ bericht aangepast op 21 nov 2018 - 12:41 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maeve durft wel. Misschien met Nola?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Maeve durft wel. Misschien met Nola?


    Oeh, Agustina wants to join!

    Armadillo schreef:
    Iemand die het durft op te nemen tegen Kian en Raúl met beerpong? ^^ Of durfde, dan kunnen we doen dat het potje net is afgelopen en met een randomizer kiezen wie er gewonnen heeft. ;p


    Joe zeker wel


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Joe zeker wel


    Ik zie Joe en Agustina anders ook eventueel nog wel als team, haha

    Prima


    Bowties were never Cooler

    Dus,, wat wordt het nu? :’)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jian schreef:
    Dus,, wat wordt het nu? :’)


    Kian (en Raul) against Agustina (en Joe) zou in ieder geval heerlijk akward worden, haha

    Dan wacht ik even met posten met Sid tot de skip? Of heb je liever eerst nog een post?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Dan wacht ik even met posten met Sid tot de skip? Of heb je liever eerst nog een post?


    Prima!

    Heeft er dan een dame of heer interesse in Sid voor na de skip?


    Bowties were never Cooler

    En Maeve dan? Niet om moeilijk te doen, maar ik had er evengoed op gereageerd en nu wordt er meteen al besloten hoe en wat. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het prima en ook als Joe niet mee doet. Ik was immers de laatste die reageerde


    Bowties were never Cooler

    Canagan schreef:
    En Maeve dan? Niet om moeilijk te doen, maar ik had er evengoed op gereageerd en nu wordt er meteen al besloten hoe en wat. :')



    Mijn opmerking was totaal niet als beslissing bedoeld, want jij had inderdaad als eerst gereageerd :)
    Het was meer dat ik echt een drama voor me zie als Agustina met een guy tegenover Kian staat, haha