• Good afternoon ladies and gentleman,

    Allow me to introduce myself! Ik denk dat een hoop van jullie mij niet meer kennen, mijn actieve tijd op Quizlet is al even voorbij. Maar ik blijf nog steeds die vreemde neiging hebben om regelmatig even terug te komen op Q ^^

    Ik ben Lieke, een krulbehaarde student Journalistiek die wat uitdaging zoekt. Sinds kort heb ik een blog opgericht om mijn portfolio uit te breiden en te doen wat ik het allerliefste doen: met mensen praten. Op dit platform wil ik iedere week een column, interview of achtergrondverhaal plaatsen. Wat moet dat hier dan? Eh, schaamteloze promotie. Waar beter lezers werven dan op de site die jou heeft leren schrijven? Bijna zeven jaar geleden begon 12-jarige Lieke haar eerste verhaal op deze fantastische, door al geliefde site. Ik zou het ongelofelijk gaaf vinden als jullie, de trouwe schrijvers die deze site in leven houden, even een kijkje willen nemen op, *tromgeroffel*, Curls Goes Global!

    Vooral de interviews zullen de moeite waard zijn, al zeg ik het zelf *kuch*. Ik heb een aantal heel interessante mensen op het oog (denk aan een ambulanceverpleegkundige, een militair die al drie maal is uitgezonden, etc.). Mochten nou heel veel Quizletters enthousiast worden, dan ga ik speciaal voor jullie bij Wix pleiten voor een kudo-knop :Y)

    Check it out!