• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nieuwe telefoon besteld. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Living the dream gewoon


    The truth is out there.

    Die tattoo is zo ugly echt haaaaaa


    The truth is out there.

    Ga ik of doorsparen of ga ik toch eerst een kleinere tattoo laten zetten? Hmmm...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet bellen. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Just writing the last chapter of my story. Dit voelt surreëel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Morgen naar de kapper en mama is al geweest. Die zegt nu dat er wel een heel stuk vanaf mag, maar als ik morgen met een kort kapsel thuis kom, is de reactie vast: Waarom heb je er zoveel vanaf laten halen?! De laatste keer dat ik alleen naar de kapper ging en met een kort kapsel terug kwam, was dat haar reactie. Terwijl ze daarvoor zei dat ze het juist leuk/goed zou vinden als ik een korter kapsel zou nemen.

    In ieder geval wil ik een kapsel waaraan ik niet veel hoef te doen en waarbij ik mijn haar los kan laten hangen.


    Physics is awesome

    Yup. Je negeert me. Fine. Dan niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bestaan er überhaupt ongeaarde Amerikaanse reisstekkers waar een geaarde Europese stekker in kan? The search continues...


    From these ashes, I will rise

    OhMyGod de dood is niet ver meer my goodness.
    Is dit hoe het voelt om neergestoken te worden? Dan heb ik oprecht medelijden met de personages die ik dat aangedaan heb. Merlin wat doet dit fucking veel pijn. Paracetemol vanmorgen werkte uiteindelijk dan toch wel en nu niet meer. Het werd niet minder omdat de pijn dus alleen maar toenam. Fucking hell send help


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Waarom kan mijn treinreis van thuis naar thuisthuis nooit goed gaan 😭


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit weekend echt even shit voor school doen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gaston schreef:
    OhMyGod de dood is niet ver meer my goodness.
    Is dit hoe het voelt om neergestoken te worden? Dan heb ik oprecht medelijden met de personages die ik dat aangedaan heb. Merlin wat doet dit fucking veel pijn. Paracetemol vanmorgen werkte uiteindelijk dan toch wel en nu niet meer. Het werd niet minder omdat de pijn dus alleen maar toenam. Fucking hell send help


    Wat is er aan de hand?!


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Wat is er aan de hand?!

    Ik zat op mijn werk en kreeg langzaamaan buikpijn, dus had medicatie genomen. Afijn, die was geen knip voor de neus waard want het werd heel snel heel veel erger. Heb nog een halfuur gewacht om de medicatie te laten inwerken, maar nada. Heb uiteindelijk huilend mijn moeder gebeld of ze me wilde ophalen, want allemachtig wat deed dat veel zeer D:

    Maar verder gaat alles goed :W

    [ bericht aangepast op 12 okt 2018 - 18:18 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gaston schreef:
    (...)
    Ik zat op mijn werk en kreeg langzaamaan buikpijn, dus had medicatie genomen. Afijn, die was geen knip voor de neus waard want het werd heel snel heel veel erger. Heb nog een halfuur gewacht om de medicatie te laten inwerken, maar nada. Heb uiteindelijk huilend mijn moeder gebeld of ze me wilde ophalen, want allemachtig wat deed dat veel zeer D:

    Maar verder gaat alles goed :W


    Jeetje, wat heftig. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!


    Physics is awesome