• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kill me :')))))))))))))))))))))))))


    Caution first, always.

    Ik wil naar Les Mis en eigenlijk wil ik ook Billy Elliot en The Lion King en Wicked nog wel een keer zien en als ik dan toch bezig ben ga ik ooit ook wel een keer naar Hamilton want die lijkt me ook amazing.

    Struggles. Want die zijn dus in Londen of New York.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Leuk zo om een glas bier recht in je gezicht te krijgen en die niet eens voor jou bedoeld was. Lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom plan ik mn hele vakantie vol al ik juist heel hard rust nodig heb??


    The truth is out there.

    So annoying.


    This ain't no place for no better man.

    Ahw yeah, tijd om weer in Philips tombe (of niet) te duiken.


    Stenenlikker

    Lolol meer zeg je ook niet. Ke dan.

    Ik hoop echt dat mn lange broek vanavond gewassen en schoon is enzo. Heb helemaal geen lange broeken om te dragen momenteel. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    God, deze kater.


    Artino schreef:
    God, deze kater.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben een goed barmeisje. Nieuwe roeping.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2018 - 15:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het naarste hiervan is dat ik absoluut niet veeleisend ben. Ik word ultiem gelukkig van alleen een kleine aanraking, een knuffel. Ik verwacht geen bijzondere uitjes, ik hoef geen cadeautjes of alle tijd die je te geven hebt. Het enige dat ik zoek is een beetje liefde. Ik weet dat mama heel veel van mij houdt, maar ze is niet een knuffelaar en ik mis het zo, ik mis zo'n thuis-komen knuffel. En het voelt zo eenzaam als je dat negentien jaar hebt gehad en het nu van je afgenomen is. Ik weet dat ik papa niet kan vervangen, maar ik wil iets meer dan deze eenzaamheid. Volwassen en zelfstandig worden is helemaal niet leuk, ik mis iemand die me weer heel kan maken.

    Euch, en nu flikte die ouder weer wat. Nog een keer en ik ben er klaar mee.


    Stenenlikker

    Waarom was ik ook alweer all the way in Groningen gaan studeren terwijl ik ook simpel naar Amsterdam had kunnen gaan? Treinstruggles all the way


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik MOET What If It's Us in m'n boekenkast hebben!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    when this boy does all the stuff from our groupproject, does them absolutely perfect and then says shit like 'ja, maar het is nog niet goed. ik ga het nu verbeteren'
    a) this other girl and i want to help too boi, we love u a lot maar please zet ons aan het werk we'll gladly help you echt i feel guilty af now
    b) het is perfect, just take the goddamn compliment OKE WE LOVE IT ITS AMAZING


    A to the Z