• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja Matthias, je kan inderdaad ook wel lief en nobel zijn. Goed zo, nu dit ook volhouden naar Alex toe alsjeblieft.


    Stenenlikker

    Weet je wat echt super leuk zou zijn voor een keertje? Gewoon in m'n waarde gelaten te worden.
    'Hihi, ik heb aan een paar mensen gevraagd wie er mooiere ogen heeft: jij of ik. Ze vonden allemaal de mijne mooier, hihi.'
    Like, ik heb je jaren niet gezien EN JE VRAAGT DIT NOG STEEDS AAN MENSEN? #getout #cantrelate


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Weet je wat echt super leuk zou zijn voor een keertje? Gewoon in m'n waarde gelaten te worden.
    'Hihi, ik heb aan een paar mensen gevraagd wie er mooiere ogen heeft: jij of ik. Ze vonden allemaal de mijne mooier, hihi.'
    Like, ik heb je jaren niet gezien EN JE VRAAGT DIT NOG STEEDS AAN MENSEN? #getout #cantrelate


    Wat een rotopmerking, iedereen heeft persoonlijke voorkeuren. Ik weet zeker dat jij ook heel mooi bent.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Wat een rotopmerking, iedereen heeft persoonlijke voorkeuren. Ik weet zeker dat jij ook heel mooi bent.


    Nouja, dat weet ik dan weer niet, maar in dit geval ga ik me er ook niet al te veel van aantrekken. Vijf jaar geleden trok ze me legit gewoon mee naar mensen en vroeg dan wiens ogen mooier waren en elke keer als iemand voor mij koos, dan vertrok d'r hoofd echt tot een soort Evil Queen-achtig iets :') Haar hele huis hangt ook vol met foto's van alleen zichzelf. Eng gewoon :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Nouja, dat weet ik dan weer niet, maar in dit geval ga ik me er ook niet al te veel van aantrekken. Vijf jaar geleden trok ze me legit gewoon mee naar mensen en vroeg dan wiens ogen mooier waren en elke keer als iemand voor mij koos, dan vertrok d'r hoofd echt tot een soort Evil Queen-achtig iets :') Haar hele huis hangt ook vol met foto's van alleen zichzelf. Eng gewoon :/


    Misschien is ze onzeker over zichzelf en zoekt bevestiging bij andere mensen dat ze mooi is. Wel naar dat ze zo reageerde als mensen voor jou kozen.


    Physics is awesome

    Dit is veelste vroooeeeg! =_=


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik leef op ongeveer 1 uur slaap en ik functioneer gewoon.... wtf is er mis met mij?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Just leave him alone, this makes me so mad. Really I hope he gets a restraining order against them :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh wow. Ik had dat blijkbaar zo erg nodig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Great start of the week :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat gesprek over seksualiteit en gender met mijn therapeut was zo fijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel like shiittt
    Zo verdomd veel pijn. Kuttics


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    I feel like shiittt
    Zo verdomd veel pijn. Kuttics


    Beterschap 😘


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Intake gesprek ging goed, de test die ik moest doen heb ik gehaald en volgende week ga ik naar de rondleiding/training. Dus daar ben ik zo blij mee. Nu alleen nog de e-learning doen. Hopelijk maak ik de test aan het einde van de rondleiding/training ook goed.


    Physics is awesome

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Nouja, dat weet ik dan weer niet, maar in dit geval ga ik me er ook niet al te veel van aantrekken. Vijf jaar geleden trok ze me legit gewoon mee naar mensen en vroeg dan wiens ogen mooier waren en elke keer als iemand voor mij koos, dan vertrok d'r hoofd echt tot een soort Evil Queen-achtig iets :') Haar hele huis hangt ook vol met foto's van alleen zichzelf. Eng gewoon :/

    Narcistische trekken? 🤔


    Don't walk. Run, you sheep, run.