• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet mezelf eraan blijven herinneren dat deze vakantie me time is — niet 'iedereen pleasen' time.


    Ja. Heb ik nu zojuist de knoop doorgehakt en die boxers voor mezelf gekocht, even though mijn moeder me gaat judgen want 'het is niet vrouwelijk'? Yep I did. Is dit self care? Het is raar maar opluchtend.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 13:46 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'your package has been delivered'
    Ja MAAR ZIJN HET MIJN PALAYE ROYALE ALBUMS OF MIJN NTIO SIERADEN???? AAAAA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ff langs Helsinki hoppen. Letterlijk.

    Also, intense haat jegens vliegvelden die expres warm water uit de kraan laten komen, zodat je je flesje niet vult en daar water koopt. Het is maar hoe je geld wil verdienen...

    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 14:48 ]


    From these ashes, I will rise

    Vandaag naar de kapper geweest, flink stuk ervan af. Maar volgens mij zijn er kleine haartjes in mijn t-shirt gekomen, want ik heb een jeuk. Om gek van te worden.


    Physics is awesome

    Nog steeds onder de indruk van 40-45. Prachtig verhaal en die rijdende tribunes waren echt cool. Dikke aanrader!

    En voor nu zou het leuk zijn moesten mijn darmen even normaal doen. (fish)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Die nieuwe trailer van Aladdin brengt mij echt zwaar in de mood voor een 1001-nacht-setting orpg.


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Die nieuwe trailer van Aladdin brengt mij echt zwaar in de mood voor een 1001-nacht-setting orpg.


    Trailer? Movie? Aladdin? TELL ME EVERYTHING, PLEASE _O_

    OTOFT: Er ligt een pup op mn borst te pitten en tis niet comfortabel maar ik heb mn nieuwe mobiel yay!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Trailer? Movie? Aladdin? TELL ME EVERYTHING, PLEASE _O_

    OTOFT: Er ligt een pup op mn borst te pitten en tis niet comfortabel maar ik heb mn nieuwe mobiel yay!



    De teaser-trailer van de nieuwe Aladdin-life-action-movie van Disney BIEN SUR


    A to the Z

    je bent niet de enige, oké?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    je bent niet de enige, oké?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pixielisje schreef:
    (...)
    De teaser-trailer van de nieuwe Aladdin-life-action-movie van Disney BIEN SUR


    Omg, omg, ooooooomg!!!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ DIE WIL IK ZIEEEEHIEEEENNNNNNNN!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En de kinderen van de buren huilen weer. Irritant..


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    En de kinderen van de buren huilen weer. Irritant..


    This and barking dogs :') Like dogs are cute. Maar die blaffen galmen zo erg.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tijd om boek 2 te editen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO