• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Abraxos schreef:
    (...)

    Nee, maar echt asdfghjkl. Ik heb al drie keer gehuild, real ugly sobbing.


    Nee, maar nu maak je me nog banger, hahaha. Ik huil niet gauw bij boeken, maar ze heeft het voor elkaar gekregen mij te laten huilen bij a Court of Wings and Ruin.... En waarschijnlijk zal ze het bij dit boek weer voor elkaar krijgen.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Nee, maar nu maak je me nog banger, hahaha. Ik huil niet gauw bij boeken, maar ze heeft het voor elkaar gekregen mij te laten huilen bij a Court of Wings and Ruin.... En waarschijnlijk zal ze het bij dit boek weer voor elkaar krijgen.


    Same, girl. Sarah J. Maas is echt een Godin. Dit is een van de eerste boeken ever die ik van tijd tot tijd even aan de kant moet leggen om alles te laten bezinken.

    //

    Ahhh het gaat al de hele week goed. I shouldn’t keep my hopes up this high, but I looove it.


    •

    Sure reddit, ban alle fijne subreddits maar, en laat wel alle haat gewoon staan -_-


    I am an idiot, I move.

    Aaahhh excited for tomorrow en dit weekend


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    You picked a dance with the devil and you lucked out.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als Apple nou een nieuwere laptop ter vervanging mee had gegeven vandaag... /:
    Hopelijk repareren ze mijn laptop snel en kan ik snel weer gewoon alles doen wat ik wil.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Pokémon Let's Go Pikachu is geweldig asdfghjkl


    26 - 02 - '16

    Vanavond naar 40-45, I'm so excited *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vierde keer vliegen naar buitenland dit jaar and I ain't even nervous. Voelt inmiddels alsof ik de trein pak :'D
    That CO2 footprint tho...


    From these ashes, I will rise

    will grayson, will grayson made me think about a lot of things before i remembered that i don't give a fuck and now i feel like a cliché edgy teen


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik was er toch echt van overtuigd dat het vandaag de 19e zou zijn en ik snap niet waarom. Maschaplanner (limited edition) komt op de 19e in de etoswinkels te liggen en ik dacht dat het vandaag zou zijn.


    Physics is awesome

    Almost weekend againnnn. (fish)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben in België whoopwhoop


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik ben echt een nieuwe hobby nodig, iemand ideeën?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ugh, geen zin om vannacht m’n oom en tante op te moeten halen — maar ik wil het mama niet aan doen om het van me over te nemen.


    •